וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה-בני סכנין: "יכול להיות שסמי עופר היה טעות"

31.10.2014 / 12:46

יואב כץ מתוסכל מהיעדר האווירה הביתית אך מבטיח: "נסיים במרכז הטבלה ומעלה". עטר תרגל חלוץ בודד, גיא לוי מתלבט בין מוחמד זבידאת לחאמד גנאים (ש', 18:00)

מחזור 7מחצית01/11/2014
הפועל חיפה
    0
      בני סכנין
      אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
      אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

      טריוויה

      * מפגשים בליגה הראשונה: 14. הפועל חיפה ניצחה מחצית מהמשחקים. בני סכנין עם 5 ניצחונות ורק שני משחקים לא הוכרעו.

      * כשהפועל חיפה מארחת היא מובילה 3:4 בניצחונות. תיקו לא היה בין הקבוצות.

      * מחצית מהמשחקים בהם ראובן עטר אימן מול בני סכנין הסתיימו בתיקו, 9 מ-18. עוד שבעה נגמרו בניצחון של המאמן המתולתל ורק פעמיים הוא הפסיד.

      * גיא לוי, לעומת זאת, פגש 9 פעמים את הפועל חיפה כמאמן וניצח רק פעם אחת. עוד שני משחקים נגמרו בתיקו וכל היתר, שישה משחקים, נגמרו בהפסד.

      * סכנין הבקיעה 8 משחקים רצופים, כולל העונה שעברה – ובאף אחד מהם היא לא ניצחה.

      נתונים: דריבליסט

      הבעלים של הפועל חיפה יואב כץ. אדריאן הרבשטיין
      "הכנתי רשימה של שחקנים שאני מכיר אותם בתור מנהיגים ואפגש איתם". יואב כץ/אדריאן הרבשטיין

      מפתחות והכנות

      הפועל חיפה:

      קשרה של הפועל חיפה סטיבן כהן הודיע שהוא לא חש בטוב ולא הגיע לשני האימונים האחרונים של הקבוצה, מה שיותיר אותו מחוץ לסגל. בכל מקרה ראובן עטר מתכנן שינויים לעומת ההרכב שפתח בהפסד למכבי פתח תקוה, כאשר אושרי רואש צפוי לרדת לספסל, עומר ורד שעדיין בספק קל למשחק יחזור ככל הנראה לעמדת המגן הימני, ולירן סרדל ישמש כמגן שמאלי. גם קובי דג'אני ומינדאוגאס קאלונאס צפויים לחזור להרכב, ועל פי התרגולים בימים האחרונים, עטר יפתח עם חלוץ אחד, כשההתלבטות היא בין אוסיי מאוולי, טוסיין ריקטס ומהראן לאלה

      בקבוצה מודעים לכך שכל תוצאה מלבד ניצחון תכניס את המערכת ללחץ, ועטר ביקש באחת מהאסיפות השבוע מהשחקנים: "במחצית הראשונה מול פתח תקוה נלחצתם מהקהל", אמר עטר לשחקניו. "אל תילחצו ותהיו מרוכזים". גם הבעלים יואב כץ התייחס למצב ואמר: "אני לא חושב שהבעיה שלנו שורשית. תסתכלו על התקציבים של הליגה ותראו שיש שש קבוצות עם תקציבי ענק ועוד שמונה קבוצות עם תקציבים נמוכים יותר. היינו כבר במצבים כאלה בעבר, ויצאנו מהם וגם עכשיו נצא מזה. אני חושב שבסופו של יום נהיה במרכז הטבלה ומעלה. בנינו קבוצה חדשה ולוקח יותר זמן כדי לבנות קבוצה אבל נגיע בסוף לאן שאנחנו רוצים להגיע".

      על עבירות המשמעת של קאלונאס אמר כץ: "בכל קבוצת ספורט יש שחקנים שהם כוכבים ובעייתיים, וצריך לדעת תמיד לפתור את זה. זה חלק מהאישיות של שחקנים שהם כביכול כוכבים והם מרשים לעצמם דברים שאחרים לא מרשים לעצמם, ונטפל בזה באופן נקודתי. דיברתי איתו על העניין". על הצהרתו שחסרים מנהיגים בקבוצה אמר הבעלים: "הכנתי רשימה של שחקנים שאני מכיר אותם בתור מנהיגים ואפגש איתם. יש כאן אנשים שהם מנהיגים והם יראו מנהיגות במשך השנה".

      לגבי מספר האוהדים הנמוך שמגיע לסמי עופר אמר כץ: "השאלה היא איזה סוג מגרש מתאים להפועל חיפה ודעתי שעכו מתאים כנראה יותר, אבל צריך לחכות. יכול להיות שסמי עופר היה טעות אבל נראה בסוף העונה". על כך שקבוצות רבות ירדו ליגה בעונה הראשונה בה עברו למגרש חדש אמר כץ: "זו אמונה טפלה, אבל אני לא מאמין באמונות טפלות. אבל אני כן מאמין שיש מגרשים שמתאימים לקבוצות מסויימות ויש כאלה שלא". לסיום כשנשאל כץ על היריבה העירונית אמר: "לא מנחם אותי שמכבי חיפה למטה".

      sheen-shitof

      עוד בוואלה!

      התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

      בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
      איסמעיל ריאן שחקן בני סכנין (אמצע) מול מכבי נתניה. קובי אליהו
      חוזר להרכב. איסמעיל ריאן/קובי אליהו

      בני סכנין:

      בצל הדיבורים על מעמדו של גיא לוי, הבהירו בהנהלת הקבוצה לחלק גדול מהשחקנים, בעיקר הבכירים שבהם, שמעמדו של לוי יציב ושהם מצפים מהשחקנים לקחת אחריות. בקרב השחקנים משוכנעים שניתן לנצח את הפועל חיפה ולצאת לדרך חדשה, אבל גם הם יודעים שהפסד יעלה את מפלס הלחץ במועדון לגבהים חדשים. בשל כך ובניסיון להוריד את הלחץ, יצאו אתמול השחקנים אנשי הצוות ואנשים מההנהלה לארוחה משותפת.

      על פי האימונים האחרונים נראה שלוי צפוי להרכיב את איסמעיל ריאן על חשבונו של אחמד נהיה, כאשר גם בחלק ההגנתי המאמן מתלבט בין מוחמד זבידאת לבין חאמד גנאים בעמדת המגן השמאלי, כשלפחות לפי האימונים נראה שאיגור יובאנוביץ' כלל לא נספר כאפשרות להרכב. בסכנין יחסרו את יאניס פפאדופולוס שיהיה מחוץ לסגל בשל פציעה. "זה רק מחזור שישי אבל יש תחושה שזה קרב על עונה", אמר שחקן בסכנין. "נבוא מאוד נחושים כדי לחזור עם נקודות".

      טאדאס קיאנסקאס שחקן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
      יסתדר עם גדיר ומוגרבי? קינסקאס/אדריאן הרבשטיין

      יעמדו למבחן

      הפועל חיפה: טאדאס קיאנסקאס

      הבלם של הקבוצה ביקש השבוע מהשחקנים להיות מאוחדים, אבל מלבד המנהיגות שהוא מנסה לקחת לקיאנסקאס יש תפקיד מקצועי חשוב מאוד מול ההתקפה המהירה של סכנין. אם קיאנסקאס לא יוביל את ההגנה חיפה יכולה למצוא עצמה מובכת גם מול סכנין ואז כדור השלג שמתחיל יהפוך למפולת של ממש.

      בני סכנין: מוחמד גדיר

      מול הגנה יחסית איטית, מוחמד גדיר הופך להיות השחקן הכי חשוב של בני סכנין עם המהירות שלו גדיר יכול להביך מאוד את ההגנה של המארחת ולהביא לכך שסוף סוף יהיה אפשר לראות קצת חיוכים בבני סכנין העונה.

      הרכבי הקבוצות

      שופט: לירן ליאני
      אצטדיון: חיפה
      קהל: 2000

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        4
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully