וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה-מכבי חיפה: עמאשה מחוץ לסגל, בניון חוזר

31.10.2014 / 12:15

סטנוייביץ' מנסה לעורר את שחקניו? הקשר והחלוץ, שספגו ביקורת על יכולתם, לא ישחקו מול מכבי פתח תקוה (ש', 17:00, ספ' 1). הקפטן ייכנס במחצית השניה. בן שמעון תרגל שלושה בלמים, אמר באסיפה: "חיפה הכי מסוכנת במצב שבו היא נמצאת"

מחזור 7מחצית01/11/2014
מכבי פתח תקוה
    0
      מכבי חיפה
      אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
      אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

      טריוויה

      * מפגשים בליגה הראשונה: 111. מכבי חיפה מובילה 28:50, עוד 33 משחקים הסתיימו בתיקו.

      * הפרש השערים בין הקבוצות הוא 113:173 לטובת מכבי חיפה.

      * כשמכבי פתח תקוה מארחת, מכבי חיפה מובילה רק 15:22, עם עוד 15 תוצאות תיקו.

      * למכבי חיפה 8 ניצחונות רצופים על מכבי פתח תקוה, עם הפרש שערים של 3:19.

      * מכבי פתח תקוה לא ניצחה את מכבי חיפה מאז ינואר 2009. אז זה נגמר 0:2 והכובשים לזכות הלוזונים היו ליאור אסולין ופבלו בסטיאניני.

      * זה יהיה בסך הכל המשחק השלישי של מכבי חיפה במושבה. יש לה שם ניצחון (על מכבי פתח תקוה בעונה שעברה) והפסד (להפועל פתח תקוה ב-2011/12).

      * רן בן שמעון הפסיד 10 מ-15 המשחקים בהם אימון נגד מכבי חיפה. הוא ניצח 3 וסיים 2 בתיקו.

      * 43 שערים נכבשו ב-12 המשחקים של שתי הקבוצות עד עכשיו, כשליש מכמות השערים שהובקעה העונה. הממוצע הוא 3.58 שערים למשחק, כך שאפשר לבנות על מבול גם במפגש הזה.

      נתונים: דריבליסט

      רן בן שמעון מאמן מכבי פתח תקוה. מגד גוזני
      ההיסטוריה שלו עם מכבי חיפה רצופת הפסדים. בן שמעון/מגד גוזני

      מפתחות והכנות

      מכבי חיפה:

      ההפסד האחרון להפועל באר שבע מתחיל להדאיג את צמרת המועדון. אחרי הפסד רביעי בשישה מחזורים, במכבי חיפה מצפים מסטנוייביץ' להוציא שש נקודות בשני המשחקים הקרובים מול מכבי פתח תקוה ועכו, כדי שהקבוצה תחזור למסלול הניצחונות. הסרבי, כהרגלו, לא תרגל הרכב ביומיים שאחרי המשחק אך הפעם יש לו סיבות מוצדקות – ביום רביעי התקיים אימון שחרור ובחמישי אימון המבוסס על תרגילים בהתקפה שנועד לבחון גם את מצב הפצועים. מוחמדו אידריסו שנטש את האימון אתמול צפוי לפתוח. יוסי בניון גם הוא ממשיך להתאמן וייכלל בסגל, אך ההעדפה של סטנוייביץ' היא לאפשר לו חזרה הדרגתית ולשלבו במחצית השניה. טאלב טואטחה פצוע ולכן שמואל שיימן יקבל את המושכות בצד שמאל.

      עוד קודם לכן קיבל ויאם עמאשה, שספג ביקורת על יכולתו במשחקים האחרונים, הודעה כי לא ייכלל בסגל. גם מוחמד כליבאת שרשם מספר החמצות בוסרמיל בחוץ ואיתם גם ג'אבר עטאא. אלון תורג'מן ושמעון אבוחצירא שנותרו מחוץ להרכב במשחק הקודם בפנים.

      על פי ההערכות, המאמן יפתח עם דקל קינן ואוראל דגני במרכז ההגנה ועם אייל משומר כמגן ימני. קובי מויאל ומיצ'ל ימשיכו לפתוח במרכז השדה, וברביעייה הקדמית, מלבד חן עזרא ואידריסו, עשויים לשחק גם עידן ורד ורובן ראיוס, שסופסל במשחק בוסרמיל. יחד עם זאת, קיימת עוד אפשרות, לפיה המאמן יעלה עם חלוץ נוסף, אלון תורג'מן, על חשבון אחד הקשרים. שחקנים אמרו לאחר האימון: "אפילו לנו קשה לנחש מה הוא מתכנן".

      שחקן בקבוצה אמר עוד לפני האימון: "במחזורים הקודמים חשבנו מה יקרה אם נפסיד, עכשיו כבר אף אחד לא חושב על זה. חייבים להגיע למשחק ומהדקה הראשונה ללחוץ את היריבה. אי אפשר לזלזל באף קבוצה, במיוחד במצב שלנו".

      sheen-shitof

      פתרון טבעי

      גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

      בשיתוף גברא
      מאמן מכבי חיפה אלכסנדר סטנוייביץ'. רוני לבנה
      ניסיון לעורר את שחקניו? סטנוייביץ'/רוני לבנה

      מכבי פתח תקוה:

      הניצחון של מכבי פתח תקוה במחזור האחרון מנע מהקבוצה אפשרות של ירידה אל מתחת לקו האדום, ושחרר לא מעט לחץ אצל רן בן שמעון. המאמן שעד השבוע ישב במשך שלושה משחקים ביציע וראה איך הקבוצה שלו לא מפסיקה לספוג, הצליח לייצב את ההגנה במחזור האחרון ובמועדון מקווים שיוכלו לצאת לדרך חדשה. "זה משחק ראשון העונה שהשחקנים הראו כזו מחויבות, כזו רוח לחימה ורצון לנצח", אומר עומר גולן. "אם הם ימשיכו להיראות כך, העונה תיראה הרבה יותר טוב. זה הוכיח להם שהכול תלוי בהם. רן? ראינו למה התעקשנו שרן יישב על הספסל נגד באר שבע. יש לו השפעה על השחקנים בכר הדשא. אבל הסיפור הזה מאחורינו, זו רק ההתחלה". באימון השחרור שהתנהל אתמול נרשם מצב רוח טוב של השחקנים, לאחר שכל המשכורות חולקו במהלך השבוע. "מכבי חיפה זאת יריבה קשה מאוד, שבאה עם הגב לקיר, אבל אותנו זה לא מעניין. חבל לעצור את המומנטום שצברנו ב'סמי עופר'", אמרו בקבוצה.

      באימון היום נרשמה הפתעה גדולה בהרכב, כשרן בן שמעון החליט לתרגל שלושה בלמים: איבן הרצג, דניאל דימוב ועומר דנינו הצעיר, שיחליף למעשה את תומר אלבז שנפצע באימון אתמול. החלוץ הצעיר והמוכשר עוז פרץ יפתח בחוד, כשבן שמעון מעדיף אותו על פני רועי דיין וקוסטדין אזורוב, ששניהם יפתחו על הספסל. המאמן קיים אסיפה על מכבי חיפה ואמר לשחקנים בין היתר: "הם הכי מסוכנים במצב שהם נמצאים בו היום".

      עד השבוע שעבר בן שמעון שקל להחליף את הרצג, אבל ההופעה האחרונה שלו חיזקה מעט את מעמדו ובשלב זה לא יגיע בלם זר למבחנים. הבעיה העיקרית של בן שמעון הייתה קשורה גם לתקציב ובמועדון מקווים שהרצג ודימוב ימשיכו לשמור על יציבות בחודש הקרוב, מה שיוביל את בן שמעון להחלטה להשאיר את שניהם עד תום העונה.

      מוחמדו אידריסו שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
      זקוק לחברים. אידריסו/קובי אליהו

      יעמדו למבחן

      מכבי חיפה: מוחמדו אידריסו

      חלוץ מכבי חיפה עושה כמעט הכל נכון: תנועה חכמה ללא כדור, משחק גב נהדר וגם חילוצי כדור באמצע ובקו. אבל דבר אחד חסר לו: מישהו שיגביה כדור לראש. אידריסו רוצה לחזור להיות החלוץ שעשה הרבה צרות בליגה השניה בגרמניה, החלוץ המסוכן שיודע לעשות הכל נכון, אבל צריך שחקנים עם מעט דיוק ברגל לידו. זה ההבדל בין חלוץ של שמונה לעשרים שערים בעונה. מכבי חיפה וסטנוייביץ' חייבים להשתמש ביתרונות שלו כדי להפוך את הקבוצה למרתיעה יותר. נגד הבלמים האיטיים של מכבי פתח תקוה, זה אפילו מתבקש.

      הרכבי הקבוצות

      שופט: אלון יפת
      אצטדיון: שלמה ביטוח (פתח תקוה)
      קהל: 5200

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        3
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully