וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כעס בבית"ר על אריאל הרוש: "הוא לא היה צריך לחמם"

31.10.2014 / 8:34

בבית"ר לא אהבו את התנהלותו של השוער לשעבר, שספג קללות מהאוהדים במשחק החזרה לטדי ואמר: "לא סופר אותם". קורצקי על התיקו: "אנשים מתבלבלים, אנחנו קבוצה חדשה"

ברני ארדוב

אכזבה גדולה הייתה בחדר ההלבשה של בית"ר ירושלים בסיום משחק התיקו (1:1) אמש (חמישי) נגד מכבי נתניה בטדי. גם הבעלים אלי טביב נשאר דקות ארוכות בחדר ה-VIP ונראה מתוסכל. אפשר להגיד שבבית"ר ירושלים הפנימו אתמול שלמרות הניצחונות על מכבי חיפה והפועל תל אביב, הפנטזיות להיצמד לצמרת הגבוהה אולי אינן ריאליות. מקום בפלייאוף העליון, הם אומרים, הוא המטרה האמיתית של המועדון העונה.

בבית"ר מבינים כי ישנה בעיה בחלק הקדמי. "זה כואב, אבל כולם צריכים להשלים עם זה שאנחנו בתהליך", אמרו בקבוצה בסיום. "זה לא הוקוס פוקוס. בתהליך בו משלבים את כל השחקנים האלה ובונים בסיס לשנים הבאות יש גם מחיר מסויים. השילוב של שמוליק מלול הוא חלק מבנייה עתידית של המועדון, בדיוק כמו שהוחלט שהשנה המפתחות הם אצל אלי דסה. יש כאן שחקנים שלשחק פעמיים בשלושה ימים ברמות האלה זה משהו שלא חוו. הם התקשו גם פיזית וגם מנטאלית אחרי מה שהיה ביום שני בבלומפילד נגד הפועל תל אביב".

שחקני בית"ר ירושלים חוגגים. ברני ארדוב
"שישלימו עם זה שאנחנו בתהליך". שחקני בית"ר/ברני ארדוב

המאמן מנחם קורצקי הודה בסיום: "המחצית הראשונה הייתה החלשה ביותר שלנו העונה. במחצית השנייה היינו מעט יותר טובים - הנענו כדור וניסינו. השחקנים שלי נתנו את המקסימום ואין לי טענות לאף אחד. יש כאן תהליך ואנחנו נעבור אותו שלב אחרי שלב. אנחנו נלמד מטעויות ונשפר מה שצריך כדי שבהמשך העונה יהיה יותר טוב, אבל עד עכשיו אני מאוד מרוצה".

קורצקי נשאל על כך שהמשחק הזכיר את התיקו מול הפועל עכו, שגם אליו שחקניו הגיעו "סחוטים" לאחר הניצחון על מכבי חיפה חמישה ימים קודם. קורצקי: "אלה שני משחקים שונים. בעכו פתחנו טוב ונראינו טוב ובמחצית השנייה הלכנו אחורה. כאן לא פתחנו טוב, הבקענו שער במתנה וספגנו שער שהזהרנו את השחקנים מפניו וחבל. ברור שהיכולת הזאת לא תספיק לקרית שמונה, אבל אם נגיע כמו ששיחקנו עד המשחק הזה אני בטוח שיהיה בסדר. פרט להיום שיחקנו טוב במשחקים ואיבדנו נקודות. אני לא מתרץ שום דבר, אבל צריך לתת קרדיט לנתניה שעשתה עבודה טובה".

בנוגע לשאלה האם המיקום של הקבוצה במקומום 4-5 ירצה אותו בתום העונה ענה המאמן: "אני אהיה מרוצה אם נמשיך לא להפסיד ולהיראות ככה. אנשים מתבלבלים, אנחנו קבוצה חדשה ויהיו עליות וירידות. אנחנו נישאר צנועים. שחקנים נותנים הכל במגרש וזה לא פשוט, הם נותנים את המקסימום במגרש ואנחנו מאוד מרוצים מהם. לקראת ינואר נעשה את הסיכומים לגבי רכש וחיזוקים. חסר לנו שחקן בקישור, בזה אין ספק".

גם שלומי אזולאי נראה מדוכדך בסיום ואמר: "אנחנו מאוד מאוכזבים אבל באמת נתנו 100% מעצמנו. נתניה עמדו מצויין וסגרו טוב מאוד. ניסינו הכל וזה לא הצליח. יש פה סגל גדול וכולם נלחמים על המקום שלהם, לא הייתה אופוריה או חגיגות, באמת באנו, נלחמנו, חיפשנו פתרונות להגנה של נתניה ולא מצאנו. מאוד רצינו לנצח ולסיים את השבוע עם 6 נקודות".

לקראת קרית שמונה אמר אזולאי: "מדובר במשחק קשה מאוד, אולי הכי קשה בליגה. קבוצה יציבה וחזקה שלא מפסיקה לנצח. נצטרך לבוא בשיא המוטיבציה והמוכנות למשחק. אנחנו תמיד מאמינים בעצמנו שאנחנו יכולים לנצח, גם בקרית שמונה".

עוד באותו נושא

ליגת העל: בית"ר ירושלים ומכבי נתניה נפרדו ב-1:1

לכתבה המלאה
שלומי אזולאי שחקן בית"ר ירושלים מול ערן לוי שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
נראה מדוכדך. אזולאי/ברני ארדוב

בבית"ר לא אהבו את התנהלותו של אריאל הרוש במהלך המשחק ואמרו לאחריו כי "אריאל היה צריך לעבור את המשחק בשקט ולא להיגרר לזה. לא לגשת לחנן ממן או להתחמם במשחק כזה כי הכל רגיש. זה לא נעים שמקללים אותך, אבל זה הכדורגל וצריך לחיות עם זה".

אגב, בסיום הרוש אמר לאנשי בית"ר: "אחרי מה שעברתי כאן הכל קטן עליי, הקללות האלה רק החדירו בי מוטיבציה, לא סופר אותם בכלל, הם לא אוהדי בית"ר בשבילי. אלה שמחאו לי כפיים ויודעים לכבד שחקנים שגדלו כאן הם אוהדי בית"ר אמיתיים".

לאחר מכן, הרוש כתב בעמוד הפייסבוק שלו: "הערב שיחקתי בפעם הראשונה בחיי מול קבוצת נעוריי. זה לא היה קל עבורי, אבל אחרי שהמשחק הסתיים, זאת ההזדמנות שלי להודות לכל חבריי לקבוצת מכבי נתניה על התמיכה במהלך השבוע האחרון, תודה לאוהדים של נתניה שחיזקו אותי לקראת המשחק הזה, ותודה לחלק מאוהדי בית"ר ירושלים שתמכו בי תמיד ומלבד 90 הדקות של המשחק, ממשיכים לחזק אותי תמיד. חבל לי שלמרות כל השנים שלי בבית"ר ירושלים, היו אוהדים רבים שקיללו אותי לאורך כל המשחק".

בבית"ר היו מרוצים לפחות מההכנסות מהמשחק, שהסתכמו ב-200 אלף שקל לאחר הוצאות. כ-9,708 צופים נכחו בטדי אתמול. ביום ראשון תצא הקבוצה לבית מלון לקראת המשחק ביום שני בקרית שמונה. זאב חיימוביץ' שלא היה אתמול בסגל עדיין סובל ממתיחה ובספק למשחק. אופיר קריאף שהיה מאוכזב מכך שלא שיחק אתמול עשוי לפתוח בהרכב.

אריאל הרוש שוער מכבי נתניה. ברני ארדוב
בבית"ר כעסו. הרוש/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully