וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריאן רנדל: "ידענו שיש לנו אפשרות לעשות משהו מיוחד"

30.10.2014 / 23:50

פורוורד מכבי תל אביב, שקלע 25 נקודות בניצחון על אלבה, נשמע מרוצה בסיום. גיא גודס: "זה היה ניצחון גדול עבורנו". דווין סמית': "המאמנים הכינו אותנו מצוין והוצאנו לפועל את התכנית"

עריכה: קשת סידי, ניב פוקס

מכבי תל אביב ניצחה הערב (חמישי) 69:84 את אלבה ברלין בחוץ, במסגרת המחזור השלישי ביורוליג. הצהובים נהנו מערב נהדר של בריאן רנדל, שקלע 25 נקודות, ושל ג'רמי פארגו שקלע 15 נקודות והוסיף גם 10 אסיסטים. אלופת אירופה שיפרה את מאזנה ביורוליג מתחילת העונה לשני ניצחונות והפסד אחד, בעוד הקבוצה הגרמנית נותרה על 3:0.

מאמן הצהובים גיא גודס אמר לאחר המשחק: "אנחנו רק בתחילת העונה, עם קבוצה חדשה לאחר שזכינו ביורוליג בעונה שעברה, היו לנו שחקנים שעזבו במקומם הגיעו שחקנים אחרים, וכרגע אנחנו בתחילתו של תהליך, זה היה ניצחון גדול עבורנו היום, כל אחד מהשחקנים בקבוצה הראה אופי, ואני מאוד שמח ששיחקנו טוב בהגנה. על זה דיברנו לפני המשחק, הדרך היחידה לנצח כאן היא דרך ההגנה ועשינו זאת בגדול הערב. זה היה ניצחון גדול עבורנו היום, כל אחד מהשחקנים בקבוצה הראה אופי".

בריאן רנדל אמר לאחר המשחק: "הגענו מאוד מפוקסים. ידענו שיש לנו הזדמנות לעשות משהו מיוחד, היה לנו משחק קשה מול צסק"א ולא רצינו שזה יחזור. זה היה מאמץ קבוצתי, כולם נתנו את הכל הלילה והניצחון הגיע לנו".

דווין סמית' אמר: "המאמנים הכינו אותנו נהדר ופשוט הוצאנו לפועל את תוכנית המשחק. המפתח להצלחה הוא ההגנה. שיחקנו הגנה נפלאה, היינו אגרסיביים ומשם הכל זרם לנו נהדר. אני שמח מאוד לחזור, הרגשתי טוב מאוד על הפרקט". על היכולת המצוינת של רנדל אמר סמית': "רנדל שיחק פנטסטי. הוא התחיל חזק מאוד וזה נתן לו ביטחון. אני מאוד שמח בשבילו, הוא כוח חשוב לקבוצה שלנו".

מאמן מכבי תל אביב גיא גודס. ניב אהרונסון
מבסוט. גודס/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully