וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דומב: "מול מכבי תל אביב נצטרך להיות הרבה יותר טובים"

30.10.2014 / 23:02

הפועל תל אביב חזרה לנצח, אבל המאמן שמר על פרופורציות: "היה מאוד חשוב לנצח. אני מאוכזב מצורת המשחק". עידן בר און: "אם נמשיך ככה הנקודות יגיעו בהמשך"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

אחרי ההפסד המתסכל מול בית"ר ירושלים ביום שני ורגע לפני הדרבי, הפועל תל אביב ניצחה 0:1 בחוץ את הפועל פתח תקוה במסגרת משחק הנעילה של המחזור השישי, אבל ספק אם אסי דומב יכול להיות מעודד מהמשחק הזה לקראת המפגש מול מכבי תל אביב. שגיב יחזקאל כבש את שער הניצחון כבר אחרי רבע שעה, אבל ההגנה האדומה נחשפה שוב ושוב להתקפות של הפועל פתח תקוה, שהחמיצה כמה מצבים קורצים מאוד ואם לא יכולת טובה של דני עמוס הייתה מוציאה לפחות תיקו. מה שעוד צריך להדאיג את דומב לקראת הדרבי אלו הפציעות של שגיב יחזקאל ודני עמוס. החלוץ שכבש את שער הניצחון נפגע אחרי תיקול עם טוקורה והוחלף במחצית השנייה. דני עמוס נפגע בכתפו אחרי התנגשות עם טוקורה בדקה ה-85 אך סיים את המשחק רק בשל העובדה שלדומב נגמרו החילופים.

אסי דומב מאמן הפועל תל אביב. קובי אליהו
השיג שלוש נקודות, אבל מה עם היכולת? אסי דומב/קובי אליהו

אסי דומב, מאמן הפועל תל אביב אמר בסיום: "היה מאוד חשוב לנצח הערב. אני מאוכזב מאוד מצורת המשחק, אבל אני מרוצה מהלחימה ומשלוש הנקודות. אנחנו נצטרך לשפר ולהשתפר. זה טוב שאפשר לשפר אחרי ניצחונות כשאנחנו יותר רגועים".

על הדרבי שמחכה לאדומים אמר המאמן: "מכבי תל אביב קבוצה מצוינת ונצטרך להיות הרבה יותר טובים ממה שנראינו היום. אני מאוד מאמין בסגל שקיים פה, יש שחקנים מצוינים. בכדורגל זה לא מספיק להיות שחקן טוב, צריך להישמע טקטית למאמן. לדרבי יש חוקים משלו, זו קלישאה נדושה אבל היא נכונה מאוד. אני אצטרך לשתות הרבה תה אחרי הניצחון היום. נעשה את הכול בשביל הקהל האדום. הקהל דוחף אותנו ומגיע לו קצת נחת. הדבר הראשון שנעשה זה לרצות את הקהל".

על העובדה שבמשחק האחרון נגד בית"ר ירושלים דני עמוס טעה וכעת סיפק משחק שקט יותר אמר המאמן: "אנחנו קבוצה וכשמישהו טועה כולנו טועים. כשאנחנו שמחים כולנו שמחים. זה אחד הדברים הכי חשובים בהפועל תל אביב. השחקנים אוהבים אחד את השני, אני גם חבר שלהם. אנחנו נישאר קבוצה".

דומב התייחס לביקורות שספג, ואמר: "אם אתה רוצה שלא יעבירו עליך ביקורות, לך לקבוצה קטנה. כל חיי הייתי בקבוצות גדולות וזה הפלוס והמינוס של הדבר. זכותם של כל המבקרים להגיד מה שהם רוצים, אבל אנחנו צריכים לעשות את העבודה, לקחת נקודות ולהצעיד את המועדון הזה קדימה".

יספיק לדרבי?

הפועל ת"א ניצחה 0:1 את הפועל פ"ת

לכתבה המלאה
עידן בר און מאמן הפועל פתח תקוה. קובי אליהו
היה ראוי ליותר. עידן בר און/קובי אליהו

עידן בר און, מאמן הפועל פתח תקוה, אמר בסיום: "אני חושב שאנחנו בתקופה טובה. אנחנו הולכים ומשתפרים. היו הרבה דקות טובות. התחלנו בצורה לא טובה והפועל עלתה ליתרון. הגענו להרבה הזדמנויות, אבל הכדור לא רצה להיכנס. אם נמשיך ככה, גם הנקודות יגיעו. הקבוצה עבדה קשה, נלחמה ושיחקה כדורגל אטרקטיבי ומהיר. יצרנו מצבים, הכדור לא נכנס וצריך להסתכל קדימה. אם אני אקח את המשחק הזה, יש הרבה דברים שאני יכול להיות מעודד מהם. כל השחקנים נתנו מעצמם 200 אחוז. היום לצערי זה לא הספיק. לא צריך להיכנס לדיכאון והפנים הם לעבר המשחק הבא נגד מכבי נתניה".

המאמן התייחס גם לעובדה שבמשחקים האחרונים הקבוצה שלו סובלת מכרטיסים אדומים, ואמר: "זה חלק מהמשחק. כל מי שנמצא פה הוא מספיק טוב. לא צריך להיכנס ללחץ מזה. נצטרך להסתכל קדימה, יש לנו ספסל טוב ואני לא רואה בזה בעיה".

כיפר על היכולת מהמשחק נגד בית"ר ירושלים. דני עמוס/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully