וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין שוקלת לשלב מאמן מנטלי בצוות המקצועי

30.10.2014 / 15:42

לחץ בשורות נועלת הטבלה, שמחפשת פתרונות למצבה ותבחן מועמדים לתפקיד בתקופה הקרובה. בהנהלה ממשיכים לגבות את גיא לוי. שחקן: "המשחק מול הפועל חיפה הוא סוג של משחק עונה מבחינתנו"

one

האם בני סכנין מצאה פתרון לבעיות שלה על כר הדשא? אחרי התבוסה לקרית שמונה, סכנין נועלת את הטבלה ללא ניצחון, ועם שלושה הפסדים ושלושה תוצאות תיקו בשישה משחקים. בהנהלת הקבוצה ייפגשו בקרוב עם מאמן מנטלי כדי לנסות ולשלב אותו בצוות המקצועי, או לפחות שיעבוד לסירוגין עם השחקנים. יצוין שבסכנין העלו את הרעיון עוד לפני השבועיים האחרונים, שהיו בעייתיים לקבוצה, אך כעת, בעקבות המצב בטבלה, במועדון מפנים את מאמציהם לאיתור איש מקצוע, ויישבו עם מועמד לתפקיד כבר בתקופה הקרובה.

בשלב זה לא ברור עדיין אם המאמן המנטלי יעבוד בצורה קבועה או שמא יגיע לאימון פעם בתקופת זמן קבועה מראש אך בקבוצה משוכנעים שדבר זה יעזור כדי לשפר את הצד המנטלי, הצד החלש ביותר בעיני ראשי המועדון. בהנהלה ממשיכים לגבות את גיא לוי וזאת למרות נסיונות של אנשים מסביבת המועדון ליצור זעזוע, כשנראה שהמשחק ביום שבת יהיה גורלי עבור המועדון כשהפסד בו יגביר את הלחץ.

"אנחנו יודעים שהמשחק מול הפועל חיפה זה סוג של משחק עונה מבחינתנו", אמר שחקן בקבוצה, "יש כאן חומר באמת טוב אבל אנחנו צריכים להתגבר על הצד המנטלי ולהגיע למשחק הזה מוכנים ונחושים. ניצחון, ונצא לדרך חדשה".

גיא לוי מאמן בני סכנין. קובי אליהו
סכנין נמנעת מזעזועים. גיא לוי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully