וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל כהן: "הגיע הזמן שננצח אפילו נצחון מגעיל, הקבוצה צריכה ביטחון"

30.10.2014 / 13:44

בהפועל חיפה מתכוננים לסכנין בשבת, והבלם התייחס למאמציו של יואב כץ לאתר מנהיגים שיובילו את הקבוצה: "מתוקף הניסיון שלי מצפים שאנהיג, אבל יש כאן עוד הרבה שחקנים שיכולים"

one

בהפועל חיפה ממשיכים בהכנות למשחק בו תארח הקבוצה את בני סכנין (שבת, 18:00). האדומים מהכרמל מגיעים להתמודדות אחרי שני הפסדי ליגה רצופים ורוצים לעצור את המומנטום השליליץ לפני האימון שוחח הבעלים יואב כץ עם כמה שחקנים, והמאמן ראובן עטר שוחח עם מינדאוגאס קאלונאס. כץ ישוחח עם שחקנים נוספים לקראת המשחק, במסגרת מאמציו לאתר שחקנים שינהיגו את הקבוצה.

הבלם גל כהן התייחס להתמודדות מול סכנין ואמר: "אין ספק שזה הפך למשחק קריטי להמשך הדרך. אנחנו וסכנין באותו מצב ומי שינצח יצא לדרך חדשה. מתוקף גילי והניסיון שלי מצפים שאנהיג, אבל יש כאן עוד הרבה שחקנים שיכולים. גם הצעירים כמו רועי שוקרני מראים שהם יכולים להנהיג. הגיע הזמן שננצח אפילו נצחון מגעיל, כי יש פה קבוצה מוכשרת וטובה שצריכה להשיג ביטחון". על השאלה אם המצב מזכיר לו את העונה שעברה עם בני יהודה, בסיומה הזהובים ירדו ליגה, אמר כהן: "זה מזכיר בפתיחה, אבל צריך לעשות קאט ולא להגיד שיהיה בסדר. צריך להתייחס למשחקים עכשיו כאילו זה כבר משחקי פלייאוף תחתון".

בלם הפועל חיפה גל כהן חוגג שער. אדריאן הרבשטיין
"אנחנו וסכנין באותו מצב ומי שינצח יצא לדרך חדשה". גל כהן/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully