וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: שני המשחקים הקרובים עשויים להכריע את עתידו של אסי דומב

30.10.2014 / 16:27

בהנהלה חוששים ממפלות שיגררו משבר עמוק ושוקלים לבצע זעזוע. מקורבי משה סיני טוענים שקיבל פנייה, בהפועל תל אביב מכחישים. עמותת האוהדים העבירה הצעה לרכישת הכרטיסים לשער 8

one

הלחץ בהפועל תל אביב לקראת שני המשחקים הקרובים - הערב (חמישי, 20:50, ספורט1) מול הפועל פתח תקוה והדרבי הגדול ביום שני - עולה מדרגה. נכון לעכשיו, במועדון אומנם לא מדברים בגלוי על זעזוע במערכת, אבל באותה נשימה נראה שמאחורי הקלעים כבר נעשים גישושים ובוחנים כבר מועמדים לאימון הקבוצה במקומו של אסי דומב אם הקבוצה תספוג שני הפסדים.

לוואלה! ספורט נודע שבימים האחרונים גורמים שונים ניסו לבדוק עם משה סיני, שחקן העבר של המועדון ומאמן מכבי פתח תקוה בעונה שעברה, אם זה יהיה מוכן להגיע ולאמן את הקבוצה במקומו של דומב ולעבוד תחת המנהל המקצועי איל ברקוביץ'. ראוי להדגיש שבהפועל תל אביב הכחישו בתוקף את העניין על אף שמקרובים לסיני אישרו את הפנייה.

הדברים הללו אמנם לא קובעים חד משמעית כי יש רצון להיפרד מדומב כבר בשלב כה מוקדם של העונה, אך אצל האדומים יש חשש אמיתי שאם הקבוצה לא תצליח לנצח הערב ותספוג השפלה בדרבי, יהיה מדובר בתחילתו של משבר גדול שלא בטוח שמאמן חסר ניסיון כמו דומב יוכל להוציא את הקבוצה ממנו. בשל כך, יש הטוענים שבמועדון נערכים בשלב זה לכל תסריט אפשרי שאחד מהם הוא החלפת המאמן הצעיר. אם אכן צעד כזה ייעשה, למועדון לא תהיה אפשרות להחתים מאמן בכיר מבחינה תקציבית וספק גם אם אחד כזה יסכים לעבוד תחת ברקוביץ' ולכן אופציית סיני - למרות עברו עם הקהל האדום - היא כרגע היחידה שמתכתבת עם המציאות הכלכלית בקבוצה.

מהפועל תל אביב נמסר בתגובה: "הזעזוע היחידי שקיים נובע מהעיסוק התקשורתי ברכילות".

אסי דומב שחקן הפועל תל אביב. מגד גוזני
בקבוצה חוששים שלא יוכל להוציא את הקבוצה מהמשבר. דומב/מגד גוזני

עמותת האוהדים העבירה הצעה לרכישת 1,350 כרטיסים

לצד הבעיות המקצועיות, נראה שמשבר האמון בין הקהל האדום להנהלת הקבוצה בשל המחלוקת על שער 8 מחריף. כידוע, הנהלת הקבוצה מוכנה לפתוח את השער המדובר לקהל האדום אם לפחות 1,700 אוהדים יבטיחו את מקומם ביציע. עד הבוקר עמותת האדומים הצליחה לגייס כ-600 איש שהבטיחו לרכוש כרטיס ליציע. למאמצים האלה התווסף גם חבר הדריקטוריון, סיימון כץ, שרכש בעצמו ארבעה כרטיסים, וקרא הבוקר לבעלי המינויים האמידים של הפועל לרכוש כרטיס לשער 8 ולתרום אותם לחיילים ולילדים אוהדי הקבוצה.

כרגע נראה שלמרות מאמצי העמותה והקבוצה יחד עם אנשים במועדון, שער 8 עשוי בכל זאת לעבור לידי האוהדים הצהובים בשל המצב הכלכלי של הפועל תל אביב ועלויות האבטחה בדרבי. אם צעד כזה אכן ייעשה, ארגוני האוהדים טוענים שהמהלך הזה לא יעבור בשתיקה וכבר מאיימים במחאה קשה כנגד מחזיק זכויות הניהול, חיים רמון, והנהלת הקבוצה. בהפועל חוששים מצעד כזה של האוהדים ולכן מנסים בכל דרך לדחות את ישיבת ההיערכות עם המשטרה.

הפועל תל אביב פרסמה הודעה רשמית בנושא: "טרם התקבלה החלטה לגבי שער 8 וההרשמה למכירה לאוהדי הפועל נמשכת. במקביל מכירת הכרטיסים לדרבי לשערים 2, 7 ו-13 נפתחה עבור אוהדי הפועל תל אביב בלבד. ניתן לרכוש כרטיסים לשער 7 ושער 2 באתר לאן ובמתחם חודורוב וזאת בהצגת מנוי או חבר עמותה ולאחר תהליך זיהוי מלא. שימו לב כי שער 8 ייפתח באם יירכשו כל הכרטיסים לשערים 2, 7 ו-13 וכאמור במדיה ויירשמו 1,700 אוהדים לרכישה לשער 8. אוהדי היריבה שינסו לשבת ביציעי הפועל יוצאו מתחומי האצטדיון וכספם לא יוחזר".

בעקבות הודעת המועדון, פרסמה גם עמותת "האדומיים" תגובה רשמית: "העמותה העבירה בשעה האחרונה לידי הנהלת הפועל תל אביב הצעה רשמית לרכישת 1,350 כרטיסים לשער 8. הצעת העמותה גובשה במהלך השעות האחרונות בשותפות עם מספר אנשי עסקים אוהדי הפועל.
בנוסף, הובהר לראשי המועדון כי ההצעה אינה סוף פסוק ואנו פועלים על מנת להבטיח את רכישתם של כרטיסים נוספים לשער 8. אוהדי הפועל גילו ביממה האחרונה מהי אהדה אמיתית לקבוצה והם התגייסו למהלך שיזמנו לגבי שער 8. בין היתר, הבטחנו שכ-500 ילדי מחלקת הנוער של המועדון יהיו חלק מהחוויה לתמוך בקבוצה בדרבי. ההצעה שהועברה למועדון תבטיח כי שער 8 יהיה אדום בדרבי, בדיוק כפי שגם שחקני הקבוצה ביקשו לאחר ההפסד לבית"ר".

עדכון ראשון: 12:44

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
- אוהדי הפועל תל אביב. ברני ארדוב
המשבר הבא בפתח? אוהדי הפועל תל אביב/ברני ארדוב
מאמן מכבי פתח תקוה משה סיני. ברני ארדוב
הוא יהיה הפתרון? סיני/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully