וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנקו: "מעודד אותי שברגעים המכריעים ידענו להרים את הרמה"

29.10.2014 / 22:34

מאמן הפועל ירושלים מרוצה מהיכולת של שחקניו במאני-טיים בניצחון הדרמטי על פרטיזן, ונערך למכבי תל אביב: "יהיה כדורסל שונה לגמרי". אליהו: "לא רוצה לדמיין מה היה קורה אם קיצ'ן היה מחטיא"

שחקני הפועל ירושלים, ליאור אליהו, דרווין קיצ'ן, ג'וזף ג'ונס. קובי אליהו
עמדו בלחץ. שחקני הפועל ירושלים/קובי אליהו

סל אחד גדול של דרווין קיצ'ן עשה הערב (רביעי) את ההבדל עבור הפועל ירושלים. האדומים אירחו את פרטיזן בלגרד בארנה והיו חייבים ניצחון אחרי שני הפסדים רצופים, כדי ללא לפגוע בסיכויים לעלות שלב ביורוקאפ. שחקניו של דני פרנקו פיגרו לאורך רוב שלבי המשחק למרות שנהנו ממשחק מצוין של ליאור אליהו (22 נקודות), ורבע רביעי גדול אפשר להם להגיע לשוויון 79:79 כשנותרו חמש שניות לסיום. קיצ'ן חדר לסל, קלע והוסיף עוד נקודה מהקו, והעניק לקבוצתו ניצחון בכורה במפעל.

מאמן הפועל ירושלים דני פרנקו: "שיחקנו טוב היום, גם כשזה היה קשה, שיחקנו מול קבוצה טובה עם סגנון משחק וגודל שאנחנו לא רגילים אליו, בוגדנוביץ' היה ההבדל בחצי הראשון עם ארבע שלשות שלו, יכול להיות שאליו היינו קצת פחות מוכנים, הוא הפתיע אותנו עם השלשות שלו, עשינו עבודה מצוינת בריבאונד, ושיחקנו יפה. המשחק שלנו שטף, היה לנו את התיאום העיוור של ליאור ויותם שעזר לנו להשיג סלים קלים. בחצי השני התקשינו בריבאונד ועשינו עבודה פחות טובה. הם הצליחו לאזן את את זה בסוף ועדיין עשינו עבודה גדולה. הם קבוצה שלוקחת 18 ריבאונדים בהתקפה על קבוצות יותר גדולות מהפועל ירושלים. למזלנו זה נגמר בשוויון כי יכול להיות שעוד ריבאונד אחד זה היה נגמר לא טוב, הרבע האחרון היה הכי טוב שעשינו העונה, ומאוד מעודד אותי שברגעים המכריעים ידענו להרים את הרמה, לשחק נכון ולעשות הגנה יוצאת מן הכלל. נכון שבסוף זה כמעט חמק מאיתנו. פרטיזן קבוצה טובה, הם התחילו כמונו עם שני הפסדים אבל זה לא אומר הרבה, למשחק הזה באנו נכון ואני מקווה שנלמד ממנו איך לבוא ליתר המשחקים כדי שנוכל להיות בתמונת העלייה".

דני פרנקו מאמן הפועל ירושלי. אדריאן הרבשטיין
"היה לנו חשוב לחלץ 0:1 קטן כדי להרוויח את הביטחון". פרנקו/אדריאן הרבשטיין

פרנקו נשאל האם עבר לא בראשו בדקות האחרונות שהמאזן עלול להיות 3:0. "לא חושב על זה. הכול יכול לקרות, זה חלק מהמשחק וצריך לדעת בכל מצב לבוא מוכן למשחק הבא ולדעת לנתח מהמשחק הזה את מה שאנחנו יכולים לעשות. את האמת, הייתה לי תחושה ברבע האחרון שהייתה לנו עבירה לתת ולא נתנו כמו נגד הפועל תל אביב, אותה הטעות. כשהיה לנו את הכדור האחרון ידעתי שגם אם נצליח להגיע להארכה אנחנו עמדנו על המגרש בצורה כזאת שהיינו מספיק טובים לנצח את המשחק הזה בסופו של דבר או ב-40 דקות או בהארכה".

"הקבוצות הסרביות הם תמיד חברה צעירים עם שחקן ותיק אחד, הם שיחקו פנטסטי ונהדר והם היו מאוד אגרסיביים ומאוד תוקפניים ואנחנו כישראלים לא יכולים לבקר קבוצה כמו פרטיזן, כי הכדורסל שלנו רחוק אלפי מונים מהכדורסל שלהם".

"יש לנו משחק קשה ביום ראשון, עברנו את המשחק שלם היום שהיה לנו מאוד חשוב לנצח, כדי שנוכל להעלות שלב ביורוקאפ. אי אפשר לומר שלא באנו היום בלחץ וראו זה, אני שמח שהתמודדנו עם זה מצוין. היה לנו חשוב לחלץ 0:1 קטן כדי להרוויח את הביטחון, להיות חזרה בתמונה של היורוקאפ ולקחת את זה משחק-משחק בבית".

על המשחק ביום ראשון נגד מכבי תל אביב, אמר פרנקו: "יהיה כדורסל שונה לגמרי, סגנון שונה לגמרי, זה אפילו לא אותו ענף כמו שהיה כאן היום מבחינת סגנונות, מבחינת גדלים, אתלטיות ופיזיות, מה שהיה פה היום לא דומה בשום דבר למה שיהיה פה ביום ראשון, אסור להשליך מהאחד לשני, כל משחק הוא משחק לגופו. אני בטוח שתהיה פה אווירה וחגיגה של כדורסל ואנחנו כמובן נעשה הכל בשביל לנצח".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שחקן הפועל ירושלים ליאור אליהו. מגד גוזני
ועכשיו: מכבי תל אביב. ליאור אליהו/מגד גוזני

ליאור אליהו הוסיף: "איך הרגשתי במשחק? אני לא מתעסק בעצמי. היה משחק לא קל. אני שמח שהצלחנו לבסוף לנצח את המשחק, אחרי שהיינו בפיגור. היינו צריכים לשים יותר דגש על השלשות שלהם".

על סל הניצחון של דרווין קיצ'ן: "זה היה מהלך מאוד משמעותי בסוף. אני שמח בשבילו. אני לא רוצה לחשוב על סיטואציה אחרת שהיינו נקלעים אליה אם זה לא היה מצליח, והיינו אחרי הפסד שלישי ביורוקאפ .לא רצינו להיות במצב כזה. היינו צריכים לצאת מההפסדים. היה קשה הם קלעו הרבה שלשות היינו צריכים להיות יותר קרובים ולשמור יותר טוב".

על המשחק מול מכבי תל אביב ביום ראשון הקרוב אמר אליהו: "כל משחק לגופו, אי אפשר לדעת כיצד המשחק יתפתח ואיך המשחק יהיה".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully