וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון חרזי: "היינו צריכים את הניצחון הזה כמו אוויר לנשימה"

29.10.2014 / 21:59

מאמן הפועל עכו חגג את ה-0:2 החשוב על הפועל רעננה: "סליחי שחקן מצוין אבל הוא זו תהיה טעות גדולה להסתמך רק עליו". סילבס: "היינו פחות טובים, עכו הגיעה נחושה וניצחה בצדק"

אלון חרזי מאמן הפועל עכו. מגד גוזני
מברוק. חרזי/מגד גוזני

הפועל עכו חגגה סוף סוף ניצחון ראשון העונה, כשגברה הערב (רביעי) 0:2 על הפועל רעננה באצטדיון בנתניה. חמדי סליחי כבש צמד (17, 51) והקפיץ את קבוצתו מעל הקו האדום, בעוד הקבוצה של חיים סילבס יורדת לקרקע אחרי ההצגה מול מכבי חיפה.

"המצאנו סיסמא חדשה - ניצחון מביא ביטחון, והיינו צריכים את הניצחון הזה כמו אוויר לנשימה", אמר אלון חרזי בסיום. "חמישה משחקים מתחילת העונה בלי ניצחון זה קצת קשה. במשחקים הקודמים הגענו להרבה הזדמנויות ולא הצלחנו לנצל אותן, והיום ניצלנו 20-30 אחוז מההזדמנויות. הפעם זה הספיק ואני מקווה שזה יביא הרבה ביטחון לשחקנים".

על היריבה שלו היום אמר חרזי: "במשחקים שלה מול הגדולות רעננה התגוננה ויצאה למתפרצות והיום היא הייתה פייבוריטית, אף אחד לא נתן לנו צ'אנס. היינו אופטימיים וידענו שרק אנחנו יכולים להוציא אותנו מהבוץ. ביקשנו ליצור שקט במועדון כדי שהביטחון של השחקנים יעלה". על המצטיין, חמדי סליחי, אמר: "הצלחנו לשים עליו יד בשנה שעברה והבנו מיד שהוא שחקן מצוין אבל הוא לא יכול לעשות את הדברים לבד, הוא חייב לקבל סיוע מאחרים. הוא מאד חכם ויודע לעשות את ההבדל בכיבוש שערים אבל זו תהיה טעות גדולה להסתמך רק על סליחי, אנחנו חייבים את הצוות המסייע שיעזור לו ולשאר הקבוצה".

מנגד, המאמן המפסיד חיים סילבס אמר בסיום: "לקחנו בחשבון שבמשחק כדורגל אפשר גם להפסיד וגם לנצח ורצינו לעשות הכל כדי לנצח ולהמשיך את המומנטום, הפועל עכו הגיעו היום נחושים וניצחו בצדק. השחקנים יכולים לשחק משחק נוסף אחרי ארבעה ימים, ההרכב היה טוב והוכיח את עצמו. היום היינו פחות טובים והראש כבר במשחק הבא. אולי זו הייתה טעות לפתוח היום עם שלושה בלמים מול חלוץ בודד. יש לנו את שיטת המשחק שלנו שכבר הביאה לנו נקודות העונה. היום היינו פחות טובים, עשינו כמה טעויות אישיות והפועל עכו ניצלה את זה".

חיים סילבס מאמן הפועל רעננה. מגד גוזני
"אולי זו הייתה טעות לפתוח היום עם שלושה בלמים מול חלוץ בודד". סילבס/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully