וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנן ממן: "אין עוד אווירה כמו בבית"ר בשום מקום אחר"

29.10.2014 / 14:45

קשר בית"ר ירושלים מרוצה מההשתלבות בבירה: "זה מקום נדיר שהתחברתי אליו במהירות. קשה שלא להישאב לאווירה כשיש מאבק בין בית"ר להפועל. רק המשכיות תביא אותנו למקום ויציב"

one

"אסור להסתנוור מאף ניצחון. הניצחון על הפועל תל אביב מעניק רק שלוש נקודות ועלינו להמשיך להיות צנועים, עקביים וכמאמר הקלישאה להתקדם ממשחק למשחק. יש כאן מועדון שמנסה בעזרת התמיכה המאוד חשובה של הבעלים אלי טביב לבנות את עצמו מחדש ורק הזמן יגיד לאן פנינו מועדות כשהשאיפה היא כמובן להתקדם כמה שיותר ברמת המשחק, במיקום בטבלה והכי רחוק שאפשר במסגרת הגביע" - כך אמר היום (רביעי) בראיון קשר בית"ר ירושלים לאתר הרשמי של הקבוצה.

חנן ממן שחקן בית"ר ירושלים לאחר שכבש מול הפועל תל אביב. ברני ארדוב
הפועל זה מקום ששיחקתי בו והיה נחמד, אבל עכשיו כל כולי בבית"ר ירושלים, שזה מקום נדיר שהתחברתי במהירות. אני מרגיש כאן הכי טבעי שיש, הכי בבית שאפשר". חנן ממן/ברני ארדוב

ממן שזכה לכבוש את השער השני במשחק נגד האדומים נהנה מהאווירה, ואמר: "הייתה אווירה מדהימה במגרש וקשה היה שלא להתפעל מאלפי האוהדים התומכים שלנו שעודדו לאורך כל המשחק ודחפו אותנו לניצחון. במשחק כזה לא צריך מוטיבציה מיוחדת מול הפועל תל אביב רק בגלל ששיחקתי שם. המאבק הידוע בין בית"ר להפועל עושה לבד את העבודה וקשה שלא להישאב לזה. הפועל זה מקום ששיחקתי בו והיה נחמד, אבל עכשיו כל כולי בבית"ר ירושלים, שזה מקום נדיר שהתחברתי במהירות. אני מרגיש כאן הכי טבעי שיש, הכי בבית שאפשר".

הקשר התייחס להשתלבות בבית"ר, ואמר: "האווירה המשפחתית והקבלה החלקה למקום חדש - אין עוד אווירה כזו בשום מקום אחר מבלי לפגוע בשום מועדון. שנית, הרעב הקיים בין השחקנים והפרגון גם אצל מי שאינו משחק זה לא דבר שהוא מובן מאליו. עוד מוקדם לדבר ולצאת בהצהרות מפוצצות. אנחנו צריכים להמשיך לעבוד. אנו מבינים שרק המשכיות ועקביות יביאו אותנו הלאה למקום טוב ויציב שישמח את הבעלים והקהל המדהים שלנו. בהזדמנות הזו אני רוצה לקרוא לקהל לבוא ולתמוך בנו מול מכבי נתניה. זה משחק חשוב שבו חייבים לנצח כדי שכל הדיבורים עד כה לא יהיו לשווא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully