וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכסנדר סטנוייביץ': "החמצנו שערים בטוחים. מהיכן חוסר הביטחון?"

29.10.2014 / 18:06

מאמן מכבי חיפה כינס אסיפת שחקנים במהלכה פנה לוורד וכליבאת. עוד הוסיף: "באר שבע הגיעה לשתי הזדמנויות, אנחנו לחמש. חבל". ההסתדרות למועדון: החזירו את ידין, בטלו הקנסות

one

חיפה חזרה להתאמן אחר הצהריים. השחקנים ערכו אימון שחרור, ועוד לפני כן כינס אותם המאמן אלכסנדר סטנוייביץ' לשיחה על ההפסד אתמול (שלישי) להפועל באר שבע. "אני מרוצה מהגישה והלחימה. באר שבע הגיעה לשתי הזדמנויות וניצחה, אבל אנחנו לחמש. לא הבקענו וחבל", אמר להם המאמן, שפנה גם לעידן ורד ומוחמד כליבאת. "היו להם מצבים של מאה אחוז גול. אני לא מבין מהיכן חוסר הביטחון".

בנושא אחר, ראש חטיבת הספורט בהסתדרות השחקנים, ניר אלון, שלח הבוקר מכתב חריף להנהלת מכבי חיפה בו הוא דורש להחזיר מיידית את אביחי ידין לסגל הקבוצה. במכתב גולל אלון את טענות השחקן, ובהם דרישה להחזירו לסגל ומתן הזדמנות שווה לשאר השחקנים בקבוצה, ודרישה להפסקת הלנת שכרו במועדון. "נציגות השחקנים עומדת על כך כי הקבוצה תשלם למר ידין שכר במועד ומדי חודש בחודשו. כמו כן תשלם לו הוצאות דלק ושכר דירה, הכל בהתאם לחוזה העסקתו בקבוצה".

שחקן מכבי חיפה, אביחי ידין. טל לוי
"לא מקובלת התופעה של קנסות קולקטיביים". אביחי ידין/טל לוי

בנוסף, אלון דורש מחיפה להפסיק לאלתר את עניין הקנסות הקולקטיביים. "לא מקובלת התופעה של קנסות קולקטיביים, בגין טענות לכאורה על הדלפות מחדר ההלבשה. קנס זה הושת על השחקנים, לרבות על מר ידין, ללא כל הליך משמעתי...הפחתת שכר אסורה על פי חוק הגנת שכר". ההסתדרות דורשת מחיפה להשיב תוך ארבעה ימים למכתב ששלחה. כזכור, ידין לא קיבל את שכרו בחודשים האחרונים וכבר תבע מהמועדון להחזירו מיידית לסגל. כזכור, לפני המשחק מול מכבי תל אביב הטיל סטנוייביץ' קנס בגובה של אלף דולר על כלל הקבוצה, לרבות הצוות המקצועי, בגלל הדלפות מחדר ההלבשה.

עו"ד רועי רוזן, נציגו של ידין, אמר: "לאחר מספר חודשים של אינספור ניסיונות כושלים לפנות לשכל הישר, ההיגיון וההגינות של מכבי חיפה, נאלצנו לפנות היום, בלית ברירה, אחרי התנהלות חסרת תקדים בחומרתה מצד מכבי חיפה, במכתב התראה לפני נקיטת הליכים משפטיים. אביחי הוא שחקן כדורגל מקצועני שמשתייך למועדון הכדורגל מכבי חיפה תחת חוזה תקף ומחייב לעוד שלוש עונות. אף על פי כן, מכבי חיפה החליטה לעשות דין לעצמה והפסיקה לשלם לו משכורת, מונעת ממנו אימונים מקצועיים ומונעת ממנו אפשרות להתחרות על מקומו. הלנת השכר, הפגיעה המקצועית החמורה, הנזקים התדמיתיים ועוגמת הנפש – בלתי נתפסים. זאת התעמרות והתעללות ואפשר להגיד שהגיעו מים עד נפש. מכבי חיפה לא יכולה לעשות מה שהיא רוצה והיא לא תעשה מה שהיא רוצה כאילו שאין חוק ואין דין. הדבר האחרון שאנחנו רוצים זה לנהל מאבק משפטי אבל נעשה את זה, בקרוב מאוד, אם לא תהיה ברירה. אנחנו עדיין מקווים ומצפים שהם יתעשתו, יקיימו את החוזה וינהגו כמו שמצופה ממועדון כדורגל מקצועני המכבד הסכמים ושומר על הוראות החוק".

ממכבי חיפה נמסר בתגובה: "ההסתדרות צריכה לעשות את העבודה שלה, ואנחנו את העבודה שלנו". גורם במכבי חיפה הוסיף היום: "בכל שבוע צץ הטרמפיסט התורן שמנסה לזכות בפרסום על חשבון המועדון ודואג להעביר לתקשורת מכתבים מטעמו של ידין עוד לפני שאנחנו מקבלים אותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully