וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש מקום רק לאחת: קרוליינה מארחת את ניו אורלינס לפתיחת המחזור התשיעי

30.10.2014 / 16:22

הפנת'רס מחכים לסיינטס למשחק מפתח ב-NFC דרום, כאשר לשתי הקבוצות כבר די ברור שרק אלופת הבית תעלה לפלייאוף (ו', 2:30, ספורט 1 ו-HD)

קלווין בנג'מין קרוליינה פנת'רס. AJ Mast, AP
פעם ההגנה עובדת, פעם ההתקפה. מתי שתיהן? קלווין בנג'מין וקרוליינה חייבים ניצחון/AP, AJ Mast

קרוליינה (4:1:3) - ניו אורלינס (4:3), בין חמישי לשישי, 2:30, ספורט 1 ו-HD

כמיטב המסורת העונה, את המחזור יוציא לדרך מפגש בין שתי יריבות לבית והפעם יהיה זה ה-NFC דרום. ואיזה משחק מחכה לנו. אטלנטה וטמפה ביי הרחק מאחור ושתי הקבוצות הללו, למרות שהן מאכזבות יחסית בעצמן, הן אלה שהולכות להיאבק על אליפות הבית והכרטיס לפלייאוף. בהנחה שמהבית הזה כבר לא תצא קבוצת ווילד קארד, הרי שזה המפגש הישיר על הכרטיס היחיד לפוסטסיזן העונה.

הפנתרים לא ניצחו בשלושת המחזורים האחרונים שלהם ולמעשה, מאז פתיחת ה-0:2, רשמו רק עוד ניצחון בודד, על שיקגו. ביום ראשון הם הובילו עד לרגעי הסיום מול האלופה סיאטל, אבל נכנעו 13:9 במשחק בו ההתקפה פשוט לא הצליחה לעשות כלום, אבל לפחות ההגנה, שהייתה איומה לאורך התקופה האחרונה, התייצבה מעט.

הקדושים נראים כהרגלם היטב בהתקפה והם במקום השני בליגה ביארדים אוויריים בממוצע למשחק. הגנת המסירה שלהם לעומת זאת, איומה (31 בליגה) וקאם ניוטון ינסה לנצל את המצב. ניו אורלינס, אחרי ההפסד האכזרי בדטרויט, הביסה את גרין ביי, אבל בחוץ היא הפסידה את כל שבעת משחקיה האחרונים, כולל ארבעה העונה.

זה יהיה המשחק ה-39 בין הקבוצות והפנת'רס מובילים 18:20 עד כה, כולל שלושה ניצחונות בארבעת המפגשים האחרונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully