וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב כץ מחפש מנהיג בהפועל חיפה, ביקורת על ראובן עטר

29.10.2014 / 9:28

הבעלים הביע את אכזבתו וישוחח עם שחקנים כדי לשמוע על הבעיות בקבוצה. בחיפה הופתעו מהשיבוץ של אושרי רואש כמגן ("לא היה נראה טוב") ותהו מדוע מהראן לאלה נשאר בחוץ

one

הבעלים של הפועל חיפה, יואב כץ, שוחח אתמול (שלישי) בסיום משחק ההפסד 1:0 למכבי פתח תקוה עם המאמן ראובן עטר כדי להבין מדוע הקבוצה לא מצליחה להתרומם. בנוסף, שוחח הבעלים גם עם הבלם גל כהן וניסה לשמוע ממנו לגבי דעתו על הבעיות של הקבוצה. הבעלים, שצפה במשחק, מתכוון גם היום לערוך אסיפה עם הצוות המקצועי ולשמוע ממנו על הבעיות בהפועל חיפה ומדוע הקבוצה לא עומדת בציפיות שלו.

כץ שלא היסס להביע את אכזבתו מתכוון לאתר מנהיג שיסחוב אחריו את הקבוצה. "יואב חושב שאין מנהיג לקבוצה", הסבירו בחיפה. "הוא מתכוון לדבר על זה גם עם השחקנים וגם עם עטר". בינתיים במועדון ישנה ביקורת על המאמן כאשר בקבוצה לא אהבו כלל את העובדה שעטר שיבץ אתמול את אושרי רואש כמגן, עמדה אותה הוא לא מכיר ועובדה זו ניכרה על כר הדשא. "אושרי היה טוב נגד קרית שמונה אז בטח ראובן רצה לתת לו להמשיך", ניסה להגן על המאמן אחד משחקני הקבוצה. "בפועל זה לא היה נראה טוב".

אגב, בחיפה החלו לחשושים לגבי האפשרות שאם יוחלט לחתוך את מינדאוגאס קאלונאס או זר אחר בינואר, בקבוצה יחפשו מגן זר בשל חוסר שביעות הרצון מהתפוקה של מהראן אבו ריא. כמו כן, בחיפה לא מבינים מדוע עטר מתעקש להשאיר את מהראן לאלה מחוץ לעניינים למרות שמבין החלוצים הוא נמצא בכושר הטוב ביותר לדעת שחקנים וגורמים רבים במועדון. "לאלה היה פשוט מפחיד באימון האחרון", אמר שחקן בחיפה. "לא ברור איך הוא לא פותח. זה נראה שבגלל הביקורות ראובן עושה דווקא כדי להראות שהוא זה שמחליט".

ראובן עטר מאמן הפועל חיפה. מגד גוזני
"לא יכול להיות שהקבוצה תהיה כל כך אנמית נגד מכבי פתח תקווה". ראובן עטר/מגד גוזני

חוץ מהמאמן, גם השחקנים סופגים ביקורות קשות כשמרביתם לא נקיים מביקורת והאשמות. "לא יכול להיות שהקבוצה תהיה כל כך אנמית נגד מכבי פתח תקווה", אמר מקורב למועדון. "מי שמכיר את יואב כץ יודע שראובן יישאר כאן עוד הרבה זמן אז השחקנים צריכים להפנים את זה ולהתחיל להוכיח את עצמם". סטיבן כהן יידרש לתת הסברים על הבעיטה שלו לספסל כשהוחלף, מהלך שעורר את כעסו של כץ.

"לא ציפינו לפתיחה כזו", הודה הבלם גל כהן. "יש לנו פתיחה לא טובה של הליגה ונוצר מומנטום שלילי שאנחנו חייבים לעצור. מפה פתח תקוה תצא לדרך חדשה ואנחנו נצטרך להמשיך לחפש את הדרך החדשה". על המשחק הבא נגד בני סכנין שהופך להיות קריטי במיוחד אמר הבלם: "כולם יודעים מה חשיבות המשחק מול סכנין. אנחנו מאמינים שיש לנו קבוצה טובה. אנחנו צריכים לעשות קאט ולעשות משחק רגיל כמו שפתח תקוה עשתה כדי לצבור ניצחון ואז זה ייתן ביטחון ותראו גם קבוצה שמחה. יש לנו מלחמת עולם נגד סכנין בשבת".

בחיפה אכן מייחסים חשיבות גדולה למשחק נגד סכנין בשבת כשבקבוצה יודעים שהפסד יגרום לכך שככל הנראה העונה שוב תלך לכיוון של מאבקי הישרדות. "ראובן אמר בכל ראיונות פתיחת העונה שלא ניאבק על ההישארות", אמר אותו מקורב. "המשחק מול סכנין הוא משחק מפתח וחייבים שם ניצחון כדי שאולי ראובן אכן יהיה צודק".

עוד באותו נושא

צפו: הפועל חיפה הפסידה 1:0 למכבי פתח תקוה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully