וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקורת על גיא לוי בסכנין: "יש תחושה שהוא עושה דווקא לשחקנים"

29.10.2014 / 8:54

בלגן אחרי ההפסד לקרית שמונה, מקורבים מנסים להשפיע על ההנהלה לפטר את גיא לוי. שחקן: "לא יכול להיות שריאן בקושי משחק ואיציק כהן מתחמם בלי סוף". בקבוצה זועמים על המנהלת: "לא נשתוק על הדברים שלהם"

אדריאן הרבשטיין

הבלגן בבני סכנין חוגג לאחר ההפסד הצורם 4:1 לעירוני קרית שמונה. בסיום המשחק נראו אנשי הנהלת המועדון שפופים כשהסתכלו מרחוק על האוהדים שרבו בינם לבין עצמם וניכר שקיימת דאגה רבה מהמצב ומהאווירה העכורה סביב המועדון. מעמדו של גיא לוי התערער מאוד בעקבות המצב, ומקורבים לקבוצה ואוהדים מוכרים מנסים להשפיע על הנהלת המועדון לפטר אותו ולמנות באופן מיידי מאמן חלופי. בהנהלה שומעים את הדברים, אבל בשלב זה מגבים את לוי כשהיום צפויות להתקיים שיחות נוספות בין ראשי המועדון וייתכן שיחליטו או לכל הפחות ישקלו ללכת לכיוונים אחרים.

עיקר הביקורת מופנית כלפי החלטות של לוי לגבי שחקנים ספציפיים. בהנהלה לא אוהבים את העובדה שהמאמן מייבש את איסמעיל ריאן ולא מעניק לו יותר קרדיט. כמו כן, בקבוצה לא אהבו את החילוף של לוי אתמול לאחר פציעתו של עלא אבו סלאח שכן לוי העדיף לשנות עמדות במגרש כדי להכניס את איגור יובאנוביץ' שלא מתפקד כבלם במקום להכניס את איציק כהן שהינו בלם טבעי. "יש תחושה שגיא עושה דווקא לאיסמעיל ולאיציק ואולי לעוד כמה שחקנים", אמר שחקן בקבוצה. "לא יכול להיות שריאן, שנלחמו להביא אותו, בקושי משחק, ואיציק כהן מתחמם בלי סוף ולא נכנס בסופו של דבר".

גיא לוי מאמן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
"בויוביץ' היה בחוץ מכיוון שגיא חושב שהההתנהגות שלו לא בסדר". גיא לוי/אדריאן הרבשטיין

שחקן נוסף שיכול למצוא את עצמו מאוכזב מאוד הוא החלוץ מילאן בויוביץ'. החלוץ הסרבי הגיע אתמול אל המגרש והופתע מאוד לגלות שחולצתו אינה בחדר ההלבשה. בויוביץ' ביקש לבדוק את פשר הדבר וגילה שהוא מחוץ לסגל, דבר שהכעיס מאוד את החלוץ. לוי עוד שוחח עם בויוביץ' לפני המשחק ואמר לו: "יש לך איכויות, אבל החלטתי הפעם שאתה מחוץ לסגל". בויוביץ' לא התרעם, וענה למאמן: "זו החלטה שלך ואני מכבד את זה". אלא שלמרות הדברים של לוי לשחקן, בסביבת הקבוצה טוענים שההוצאה של החלוץ הזר מחוץ לסגל נובעת מחוסר שביעות הרצון של המאמן מאופן האימונים של השחקן ובעיקר מהתחושה שהוא עושה פרצופים למאמן. "בויוביץ' היה בחוץ מכיוון שגיא חושב שהההתנהגות שלו לא בסדר", אמרו בסכנין. "פרט לכך, זה נובע מכך שהוא חושב שהוא לא בכושר מספיק טוב".

בקבוצה בטוחים שהצד המנטלי הוא הבעייתי בקבוצה ומשוכנעים שלמרות כל הבעיות, גם אם לוי יישאר ניתן יהיה לצאת מהמצב כבר בשבת הקרובה נגד הפועל חיפה. היחיד שסחט מחמאות אתמול היה מחמוד קנדיל שלמרות השערים שספג הציג יכולת טובה. "אנחנו קבוצה ולא יחיד", אמר השוער. עצרתי אמנם כמה כדורים, אבל כשאתה סופג ארבעה שערים אי אפשר להסתכל על המשחק כמשחק גדול. יש לנו דברים לתקן ואנחנו צריכים לתקן אותם כדי לעבור את המשברון הזה ולצאת לדרך חדשה. התחלנו את העונה בצורה טובה ויש לנו צוות מקצועי מצוין ושחקנים איכותיים אפילו יותר מהשנה שעברה, אבל אנחנו צריכים לעבוד יותר על הצד המנטלי ואז נתקדם". על הלחץ מהקהל אמר השוער: "בכל קבוצה שיש לה קהל, במיוחד כמו סכנין שיש לה קהל רב, יש קצת לחץ, אבל אנחנו שחקני כדורגל ואנחנו צריכים להתמודד עם הלחץ". כשנשאל על חשיבות המשחק מול הפועל חיפה ועל כך שזה הפך למשחק תחתית לוהט, הבהיר קנדיל: "כל משחק בשבילנו זו מלחמת עולם".

עוד באותו נושא

צפו: בני סכנין הובסה 4:1 על ידי קרית שמונה

לכתבה המלאה
אוהדי בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
רבו בינם לבין עצמם. אוהדי בני סכנין/אדריאן הרבשטיין

בנוסף לפן המקצועי, בסכנין התעסקו גם במתיחות עם מנהלת הליגה ובהודעה שהיא הוציאה כנגד המועדון ("ההתנהלות לא מקצועית ורצופה במידע מוטעה. נמצה עם סכנין את הדין"). לפני המשחק שוחחו אנשי סכנין ובעיקר מוחמד אבו יונס וראש העירייה מאזן גנאים עם הבעלים של קרית שמונה איזי שרצקי על הנושא והתרעמו כנגד המנהלת. "אנחנו שקרנים?", שאל אבו יונס את שרצקי. "אנחנו רימינו מישהו? אנחנו עשינו הכול כדי שיהיה משחק".

בסכנין לא מתכוונים לשתוק על הצהרת המנהלת ולוואלה! ספורט נודע שבכוונת ראשי המועדון לשוחח עם כמה מבעלי הקבוצות בליגת העל על הנושא ולבקש מהם לפעול לטובת סיום ההתקפות של המנהלת על הקבוצה. "מינהלת זו לא התאחדות", אמר גורם בסכנין. "זה גוף שצריך לשרת את הקבוצות ובמקום זאת הם תוקפים אותנו. אנחנו לא נשתוק. רצינו לעבור את המשחק ועכשיו יש לנו דברים להתעסק איתם, אבל אנחנו נתייחס לעניין המנהלת ונראה לכולם שהם שגו כשקראו לנו שקרנים. אנחנו נוכיח זאת ולא נעבור לסדר היום על התנהגותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully