וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרצקי לחץ לקיים את המשחק: "כנראה ידע מה שהוא עשה"

29.10.2014 / 8:05

הבעלים של קרית שמונה התערב באופן אישי כדי למנוע את ביטולו של המשחק, למרות שנרמז לו שייתכן וקבוצתו תקבל ניצחון טכני. חיימוב: "מוקדם לדבר על פייט על האליפות. צריך לשמור על אותה דרך"

one

בעירוני קרית שמונה יכולים להיות שבעי רצון מכך שהמשחק אתמול (שלישי) נגד בני סכנין לא נדחה, בעיקר בגלל ה-1:4 שהשאיר את הקבוצה בפסגת ליגת העל והוסיף הרבה מאוד ביטחון עצמי לשחקנים של ברק ברק. מי שלחץ לקיום המשחק היה הבעלים של קרית שמונה, איזי שרצקי, שאמנם שמע מגורמים בהתאחדות ובמנהלת הליגה שייתכן והמשחק יבוטל ואז תקבל קבוצתו ניצחון טכני. אלא שלמרות זאת שרצקי החל לפעול דווקא לקיום המשחק כשהשיא הגיע כאשר הבעלים דיבר עם כוחות המשטרה ועם בכירים בעיריית עכו שסירבו תחילה לתת לסכנין לארח בעכו בהתראה קצרה כל כך. לאחר השיחה של שרצקי עם הגורמים במשטרה ובעירייה, הוחלט לאשר את קיומו של המשחק. "כנראה שאיזי ידע מה הוא עושה", אמרו בקבוצה אחרי הניצחון. "עכשיו במקום 0:3 הוא קיבל תוצאה טובה יותר וניצחון 1:4".

שרצקי עצמו אישר שהוא זה שהביא בסופו של דבר לאישור המשחק, ואמר: "אמרו לי שאנחנו יכולים לקבל גם ניצחון טכני, אבל מבחינתי ספורט לא מנצחים על הנייר והיה צריך לקיים את המשחק". בסיום המשחק החלו חגיגות בקרית שמונה כשחלק מהשחקנים החלו לשיר חדר ההלבשה. בקבוצה מבינים שניתן יהיה לדבר חזק בצמרת העונה, אך בשלב זה מנסים להישאר עם פרופיל נמוך. "כרגע הדבר הכי חשוב זה להגיע במקום הראשון למפגש מול מכבי תל אביב בעוד שלושה שבועות", אמר שחקן בקבוצה. "יש לנו קבוצה אדירה, אבל מה שעושה אותנו קבוצה טובה זה שאנחנו לא מסתכלים רחוק אלא רק לטווח הקצר".

שחקני עירוני קרית שמונה חוגגים. אדריאן הרבשטיין
"יש לנו יום אחד להתאושש והראש נמצא כבר במשחק נגד בית"ר ירושלים". שחקני קרית שמונה מודים לקהל/אדריאן הרבשטיין

השוער גיא חיימוב התייחס למאבק נגד מכבי תל אביב, ואמר: "עוד מוקדם לדבר על פייט על האליפות. זו רק תחילת העונה. נכון שזה נראה טוב ואנחנו שמחים על זה, אבל אסור לשכוח שבעונה שעברה עד ינואר דשדשנו ורק אז עלינו. עכשיו צריך לשמור על אותה דרך ואז יהיה בסדר. אני שמח שלמרות כל הבלגן סביב המשחק, הצלחנו לשחק טוב ולנצח כי זה היה חשוב מאוד עבורנו. יש לנו יום אחד להתאושש והראש נמצא כבר במשחק נגד בית"ר ירושלים". כשנשאל על סוד ההצלחה של הקבוצה, אמר חיימוב: "זה לא סוד. אנחנו פשוט עובדים מאוד קשה. יש לנו צוות שמכין אותנו הכי טוב שאפשר ואנחנו רוצים להשתפר כל הזמן. בגדול אנחנו קבוצה וחברים טובים".

כשנשאל על ההשוואה לשנה שעברה, אמר השוער: "זה טבעי שכשרוב הסגל נשאר, כולם מכירים אחד את השני וזה חשוב למרקם החברתי ולביצועים על המגרש. היו לנו תקופות בעונה שעברה שנראינו טוב יותר ולשם אנחנו מכוונים". על הפארסה סביב קיום המשחק אמר חיימוב: "אני יכול להעיד שזה היה לא נוח. בשעה 11 בבוקר אמרו שאולי אין משחק וכבר קבעו אימון אז הכנו את עצמנו לאימון. חלק הלכו לישון, חלק הלכו לעשות סידורים ואז אחרי שעה וחצי אמרו שאולי יש משחק, אבל רק אולי, אז זו לא הההכנה הכי טובה. ניסינו לשים את הדברים בצד ואני שמח שהצלחנו בזה".

מי שזכה למחמאות אדירות הוא רועי קהת, שממשיך להתקדם ממשחק למשחק. בקרית שמונה ציינו את העובדה שאלי גוטמן שהה ביציע וניכר היה עליו שהוא מתרשם מאוד מקהת ומאופיר מזרחי. כמו כן, בקבוצה ציינו שגוטמן ראה גם את עודד אלקיים ושהם מצפים שהשחקן יילקח בחשבון כאופציה לנבחרת לאור הכושר המצוין שבו הוא נמצא. אגב, שרצקי לא יהיה במשחק נגד בית"ר ירושלים בשל נסיעה לחו"ל, אך בקרב השחקנים אמרו שיעשו את הכול כדי שהבעלים יהיה רגוע גם אחרי המשחק הקשה מול בית"ר.

עוד באותו נושא

קרית שמונה הביסה 1:4 את בני סכנין

לכתבה המלאה
איזי שרצקי בעלי עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
רצה לנצח על הדשא ולא על הנייר. שרצקי/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully