וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: קנזס סיטי הביסה את סן פרנסיסקו, הולכים למשחק 7

29.10.2014 / 7:59

הג'איינטס קיוו לחגוג אליפות, אבל ג'ייק פיבי התרסק במהרה והרויאלס שמו שבע ריצות באינינג השני בדרך ל-0:10 מוחץ. גאת'רי והדסון ייפגשו במשחק על האליפות (בין רביעי לחמישי, 2:07, FOX וספורט 5)

מייק מוסטקאס אריק הוסמר קנזס סיטי רויאלס. Matt Slocum, AP
נשארו בחיים. הוסמר ומוסטקאס חוגגים/AP, Matt Slocum

קנזס סיטי - סן פרנסיסקו 0:10 (3:3 בסדרה)

עונת ה-MLB תגיע הלילה (בין רביעי לחמישי, 2:07, FOX וספורט 5) לסיומה בדרך הכי גדולה שיכולה להיות: משחק 7 בוורלד סירייס, קרב אחד על האליפות.

סן פרנסיסקו חזרה לסיבוב שני בקנזס סיטי בידיעה שניצחון במשחק השישי בסדרה ייתן לה את התואר בפעם השלישית בחמש השנים האחרונות. אלא שהרויאלס, שעשו דרך ארוכה ומיוחדת למעמד המחייב, לראשונה מאז 1985, ממש לא התכוונו לוותר ולפחות הפעם, ניצלו את הביתיות עד תום.

זה היה נוקאאוט חד ומהיר של קנזס סיטי, שהתפוצצה על ג'ייק פיבי באינינג השני. דאבל של מייק מוסטקאס, סינגלים של נורי אוקי ולורנזו קיין, עוד דאבלים של אריק הוסמר ובילי באטלר וזה 0:7. ג'ייק פיבי, שפתח אצל הג'איינטס, הוחלף אחרי אינינג ושליש בלבד וגם יוסמיירו פטיט, שהיה אמין מאוד לאורך הפלייאוף, לא הצליח לעצור את המפולת.

מנגד, יורדנו ונטורה היה מצוין ובשבעה אינינגים אפשר רק שלוש חבטות והכיש ארבעה יריבים. באינינג השלישי, גראונד רול דאבל של קיין הכניס עוד ריצה, באינינג החמישי אלסידס אסקובר הוסיף דאבל שקבע 0:9 ועל הקינוח היה חתום מוסטקאס, עם סולו הומראן באינינג השביעי.

והלילה? הו, הלילה. ג'רמי גאת'רי מצד אחד, טים הדסון הוותיק מן העבר השני, ויאללה בלגן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully