וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "מעבר לניצחון, הדרך מעודדת. נראינו מצוין"

28.10.2014 / 22:08

עירוני קרית שמונה חגגה ניצחון חמישי רצוף, המאמן שבע רצון: "אשקר אם אגיד שהיה קל להתכונן, כבר קבענו אימון להיום. אנחנו מאוד רוצים לשמור על המקום הראשון בזמן הקרוב"

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכה: קשת סידי

עירוני קרית שמונה הבטיחה הערב (שלישי) שבוע נוסף בפסגת ליגת העל, לאחר שהביסה את בני סכנין 1:4 ורשמה ניצחון חמישי רצוף. החבורה של ברק בכר המשיכה להיראות מצוין, ונהנתה מהצגה גדולה של רועי קהת הצעיר, שכבש צמד (1, 59). דויד מנגה כבש לראשונה מאז חודש אפריל (49) ואופיר מזרחי חגג משחק שני רצוף (51). גם שער שוויון זמני של פיראס מוגרבי (10) לא עצר את הרכבת הדוהרת של ברק בכר.

"זה נראה מצוין היום", הודה בכר בסיום, "אנחנו מאוד רוצים לשמור על המקום הראשון בזמן הקרוב ולא מסתכלים רחוק מדי. אשקר אם אגיד שהיה קל להתכונן, כי היה כבר אמור להיות אימון היום. היינו צריכים לפקס את שחקנים כדי שלא נשתמש בתירוצים. עכשיו כולם רואים שהניצחון בשבת היה מאוד משמעותי".

על המתפרצות שהביכו את ההגנה לא פעם אמר המאמן: "אנחנו קבוצה דומיננטית. סביר שירצו לעקוץ אותנו במתפרצות, אבל הבלמים ומשחק ההגנה בכלל היה מצויין. מעבר לניצחון, הדרך מעודדת. רק נצטרך להמשיך ככה". על כובש הצמד רועי קהת אמר בכר: "מעבר למספרים ולטקטיקה קהת מאוד משמעותי, אבל זה עוול לדבר רק
על שחקן אחד".

ברק בכר מאמן עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
אוהב את מה שהוא רואה. ברק בכר/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully