וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב כץ: "יש לנו שחקנים טובים שאולי צריכים יותר הנהגה"

28.10.2014 / 21:42

הפועל חיפה שוב הפסידה, הבעלים עקץ את עטר? סטיבן כהן הוחלף לפני המחצית ובעט בספסל, כץ: "שחקני כדורגל חושבים שהם סופרסטארים". ייטב לוזון: "השחקנים נתנו מפגן לחימה"

one

הפועל חיפה בצרות: הקבוצה של ראובן עטר הפסידה הערב (שלישי) 1:0 בביתה למכבי פתח תקוה והסתבכה חזק בתחתית. שתי הקבוצות הגיעו למפגש הזה אחרי הפסדים, אבל בריאן חרסיסיץ' סידר למלאבסים ניצחון יקר עם שער ניצחון בדקה ה-18 והעלה את קבוצתו עד למקום השביעי.

ראובן עטר ניסה להסביר את ההפסד: "המחצית הראשונה שלנו הייתה מאוד חלשה. במחצית השנייה היה יותר טוב אבל עדיין היה לחץ על השחקנים, מעין פקק שלא נפתח בחלק ההתקפי שלנו. נוצר מעין בלקאאוט אחרי כמה איבודי כדור וזה הדביק את כל השחקנים מה שיצר מצב ששחקנים פחדו לקבל את הכדור. במחצית השנייה יותר השתחררנו אבל זה לא הביא לנו את השיוויון".

על המפגש הבא מול סכנין: "העובדה שסכנין הפסידו היום לקרית שמונה הופכת את זה למשחק מאוד קשה וחשוב. ממחר נרים את השחקנים, ננתח את המשחק ואת סכנין וניתן להם את הביטחון. לגבי הקריאות בוז מהקהל? ממשיכים הלאה".

יואב כץ הבעלים אמר בסיום: "יש לנו שחקנים טובים שאולי צריכים יותר הנהגה. הייתה תחלופה גדולה של שחקנים בקיץ ותמיד כשיש תחלופה גדולה יש קצת סיכון. בגביע הטוטו זה העלה אותנו לחצי הגמר. בליגה זה פחות מצליח. לדעתי אנחנו נראה הצלחות".

כץ הוסיף: "החלוצים לצערי לא הגיעו להרבה הזדמנויות וגם לא הבקיעו. גם פתח תקוה לא הגיעה ליותר מדי הזדמנויות. ברגע שפתח תקוה הבקיעה היא התגוננה וזו פחות הייתה רמה של ליגת העל. להם זה הצליח, לנו פחות, נקווה שבפעם הבאה נצליח יותר".

על הבעיטה של סטיבן כהן בספסל הקבוצה לאחר שהוחלף: "משמעת זה דבר חשוב וכל שנה יש בעיה כזאת או אחרת. שחקני כדורגל חושבים שהם סופרסטארים ושמגיע להם הכל. בכל קבוצה יש את זה וגם לנו יש את זה וכמו שבקבוצות אחרות פותרים בעיות כאלה, גם אנחנו נפתור".

עוזר מאמן מכבי פתח תקוה, ייטב לוזון. ברני ארדוב
חזר לעמדת העוזר אחרי שבן שמעון חזר. ייטב לוזון/ברני ארדוב

ייטב לוזון, עוזר מאמן מכבי פתח תקוה אמר בסיום: "זה היה משחק מאוד חשוב לנו להמשך הדרך לאור התוצאות הלא טובות שלנו. השחקנים נתנו מפגן לחימה אדיר עם לב גדול וכל הכבוד להם. כולם עבדו בשביל כולם כדי לא לספוג את הגול. גרמנו להפועל חיפה להיראות חלשים".

"בעקבות התוצאות האחרונות היינו חייבים לבצע איזשהו זעזוע. הייתה חסרה לנו מנהיגות בתקופה האחרונה ודדי בן דיין ורועי דיין הוסיפו הרבה לתלכיד הזה. כיף לבוא למשחק הבא מול מכבי חיפה עם ביטחון. אני גם מאמין שניראה אפילו יותר טוב ותראו קבוצה יותר יוזמת בעקבות הביטחון הזה".

עוד באותו נושא

בן שמעון חזר לקווים, מכבי פתח תקוה ניצחה בחיפה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully