וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעמדו של גיא לוי בסכנין מתערער. גורם: "כרגע אין שינוי"

28.10.2014 / 21:50

אווירה קשה בבני סכנין אחרי ה-4:1 לקרית שמונה. המאמן ספג קללות, גורם: "זה נראה לא טוב, אבל בינתיים אין שינויים". לוי: "זו הפרנסה שלי, אשאר כל עוד ירצו אותי"

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכה: קשת סידי

מעמדו של מאמן בני סכנין גיא לוי מתערער בעקבות התבוסה שקבוצתו נחלה הערב (שלישי) מול עירוני קרית שמונה (4:1). בהנהלת הקבוצה נוטים בשלב זה לא לפטרו והוא צפוי לעמוד על הקווים ביום שבת נגד הפועל חיפה. "גיא ימשיך", אמר גורם בהנהלה. "זה נראה לא טוב, אבל בינתיים אין שינויים". בסיום המשחק נרשמו עימותים אלימים בין אוהדי סכנין לבין עצמם וכן הוטחו קללות לעבר לוי.

"אלו רגעים לא קלים", אמר לוי בסיום. "ביום כזה, שמודיעים שהמשחק מתקיים ואז לפתע כן, למה אפשר לצפות? לא היינו טובים, קרית שמונה איכותית יותר, וזה הכל". על ההחלטה להכניס מגן לתפקיד בלם ולהשאיר את איציק כהן בחוץ אמר לוי: "אם אני עושה חילוף זה מקצועי ואני חושב שמי שהכנסתי טוב יותר. איציק בחור על הכיפאק, זה עניין מקצועי".

על הקללות שספג מהקהל אמר: "זו לא רמה שאני צריך להתייחס אליה. אני כבר לא אתקן את העולם. פעם חשבתי שכן, אבל אם רוצים שזה יהיה הכדורגל, אז בבקשה. זו הפרנסה שלי ואני אעבוד כל עוד ירצו לעבוד איתי. אני מכבד את השחקנים שלי, הם טובים, אבל אולי קרית שמונה לא בליגה שלנו".

גיא לוי, בני סכנין, ברק בכר, עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
ספג קללות. לוי יורד מהמגרש/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully