וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "ברור שהקהל לא יקבל את הרוש באהבה"

28.10.2014 / 20:18

בקבוצה מהבירה מתכוננים למפגש עם מכבי נתניה והשוער שגדל במועדון (חמישי, 22:00). אמו של האוהד המקלל התקשרה לקורצקי וביקשה ליישר את ההדורים, המאמן הסכים: "נשים את זה מאחורינו"

one

אחרי הניצחון על הפועל תל אביב, שחקני בית"ר ירושלים ערכו היום (שלישי) אימון שחרור. מחר יתקיים האימון המסכם לפני המשחק נגד מכבי נתניה ביום חמישי (20:00). המאמן מנחם קורצקי צפוי לערוך שניים-שלושה שינויים בהרכב. לידור כהן כנראה ינוח ומי שיתפוס את מקומו יהיה תומר סוויסה או דני פרדה. אפשרות נוספת היא ששמוליק מלול יפתח במקום זאביק חיימוביץ', כשבמקרה כזה דושאן מאטוביץ' יוסט לעמדת הבלם.

בבית"ר מתכוננים לחזרה של אריאל הרוש ואמרו היום: "ברור שהקהל לא יקבל אותו באהבה, אבל מה שחשוב זה להתרכז בכדורגל ולא בדברים שמסביב. צריך להמשיך לנצח וליהנות מהרגעים האלה". בבית"ר אף נזכרו בפעם האחרונה שניצחו את הפועל תל אביב בבלומפילד לפני שנתיים ואמרו: "ניצחנו אז 0:2 וכמה ימים אחרי הודיעו שסדאייב וקאדייב מגיעים. אז העונה הפכה לסיוט. יש לנו הזדמנות לעשות עונה יפה ואנחנו צריכים לייצר רצף ניצחונות".

בנושא אחר: אמו של אוהד בית"ר ירושלים שהתעמת עם קורצקי, התקשרה למאמן וביקשה ממנו לסלוח לבנה ולהביא לסיום הפרשה. האם אף אמרה שהיא חולה וסובלת מבעיות בריאותיות והפרשה לא עושה לה טוב. קורצקי אמר בעקבות הדברים: "אני מכבד את הבקשה. ניפגש כנראה מחר ונשים את הפרשה מאחורינו".

קורצקי הוסיף: "אני לא מאמין בללכת למשטרה ולפגוע באנשים. זה אני, ונמנעתי מלסבך לבן אדם את החיים. חשבתי שזה יעבור מעצמו, אך כאשר זה לא עבר, עשיתי את הטעות ואני ממשיך ומתנצל עליה. מה שאני חושב עכשיו זה ללמוד מזה ולהתקדם בחיים. אנשים לא צריכים לשפוט אותי, זה לא מאפיין אותי וזה משהו שלא יחזור על עצמו".

קורצקי התייחס לאפשרות שיועמד לדין: "נראה מה יהיה. אם יקראו לי או יבקשו שאעמוד לדין, אין לי בעיה עם זה. אנשים יותר מדי מנצלים את זה ומכוונים לצלוב. מי שמכיר אותי יודע מי אני , כמה אני מכבד אנשים. כמעט כל בן אדם שמכיר אותי - אני בסדר איתו ואין לי דם רע עם אנשים. אלו החיים הפרטיים שלי. זה לא אמור לעניין את המנהלת או את ארגון המאמנים, אבל אעשה מה שיחליטו".

אריאל הרוש שוער מכבי נתניה. מגד גוזני
חזרה אמוציונלית לטדי. הרוש/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully