וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: העבריין מיכאל מור סחט בעלים ושחקן בקבוצת כדורגל

28.10.2014 / 18:03

בית משפט השלום בראשון לציון האריך ביום את מעצרו של העבריין, שנעצר הלילה בנמל התעופה בן גוריון אחרי שלוש שנים בחו"ל. עורכי דינו: "הוא מכחיש את כל החשדות נגדו"

מיכאל מור מובא להארכת מעצר, אוקטובר 2014. אבי כהן
מיכאל מור/אבי כהן

בית משפט השלום בראשון לציון האריך היום (שלישי) ביום אחד את מעצרו של העבריין מיכאל מור, החשוד בסחיטה של בעלי קבוצת כדורגל בליגת העל ושל שחקן כדורגל. מור, שעזב את הארץ לפני כשלוש שנים, נעצר הלילה בנמל התעופה בן גוריון. פרקליטיו של מור, עורכי הדין יהלי שפרלינג ודורון נוי, מסרו בתגובה כי הוא הגיע לישראל מרצונו החופשי. "הוא מכחיש את כל החשדות נגדו ואנו משוכנעים שהוא ישוחרר בקרוב", מסרו הפרקליטים.

מור, ראש ארגון הפשיעה הצפוני, הזכור בעיקר מפרשת "השוטרים הנוקמים", שהה מאז בריחתו בדרום אפריקה ובתאילנד. פרקליטיו של מור, עורכי הדין יהלי שפרלינג ודורון נוי, מסרו בתגובה כי הוא הגיע לישראל מרצונו החופשי. "הוא מכחיש את כל החשדות נגדו ואנו משוכנעים שהוא ישוחרר בקרוב", מסרו הפרקליטים.

מור הצליח להימלט מישראל רגע לפני שהמשטרה פתחה בגל מעצרים באזור אילת. על פי החשד הוא גם הפעיל רשת של סחיטה באיומים והיה מעורב בעסקאות סמים ביוהנסבורג, דרום אפריקה, בעת שהותו שם בשנים האחרונות. ברוב תקופת היעדרו של מור שלט בארגון הפשיעה שלו אחיו ויד ימינו, בדרי מור. עם זאת, ביולי האחרון חוסל בדרי בנהריה.

  • עוד באותו נושא:
  • מיכאל מור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully