וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דווין סמית' צפוי לשחק מול אלבה. גודס: "יהיה משחק פיזי"

28.10.2014 / 15:15

הצהובים ממריאים לברלין לקראת משחק היורוליג, גם אלכס טיוס וסופוקליס שחורציאניטיס יהיו בסגל. המאמן הוסיף לפני המפגש: "אנחו מודעים למצב שלהם, אבל נצטרך להתרכז בדברים שלנו"

one

אלופת אירופה מכבי תל אביב, ששמרה אמש (שני) על מאזן מושלם בליגת העל בכדורסל לאחר שהביסה את עירוני נהריה, תמריא הערב לגרמניה, לקראת המפגש במסגרת המחזור השלישי של היורוליג מול אלבה ברלין ביום חמישי הקרוב. הצהובים ינסו להתאושש מהתבוסה שספגו בשבוע שעבר במוסקבה נגד צסק"א.

החדשות הטובות מבחינת הקבוצה של גיא גודס מגיעות מכיוון דווין סמית'. מצבו של השחקן משתפר והוא יטוס עם הקבוצה. היום הוא יערוך אימונים אישיים ומחר הוא אמור לחבור שוב לסגל, כאשר כרגע ההערכה במכבי היא כי סמית' ישחק בברלין. גם אלכס טיוס וסופוקליס שחורציאניטיס צפויים לעמוד לרשותו של גודס ובמכבי הקפידו להעניק להם דקות מול נהריה במטרה להכניס את השניים לכושר מחשק.

מאמן מכבי תל אביב גיא גודס. ניב אהרונסון
משחק לא פשוט בברלין מצפה למכבי. גודס/ניב אהרונסון

המאמן התייחס בסיום האימון היום למצבם של השחקנים: "דווין ערך אימון ללא מגע ומחר כבר יתחיל לעשות מגע. זה התכנון של הצוות הרפואי ואז נראה איך הוא ירגיש. המטרה שלו ושל מכבי זה שהוא ישחק. הוא מאוד רוצה לשחק, אבל נראה איך הוא יעבור את האימון ולפי זה נוכל לדעת. סופו וטיוס נכנסו לאימונים המלאים, כל אחד בדרכו, כדי להיכנס לכושר. לאלכס קשה יותר, כי הוא נעדר זמן ארוך יותר".

על מצבה של היריבה בחמישי אמר גודס: "אנחנו מודעים לסיטואציה שלהם ולכך שהם הפסידו ויגיעו רעבים, אך מודעים גם למצב שלנו. כל משחק הוא מכריע ואנחנו הולכים להתרכז בדברים שלנו. יהיה משחק מאוד פיזי וקשוח ונצטרך להתנהג בהתאם, להיות במשחק ולעשות את הדברים כפי שצריך, הגנתית והתקפית. יש להם עוצמות ופיזיות וראינו את זה גם במשחק שלהם מול סן אנטוניו. במחצית הראשונה מול נהריה לא שמרנו כמו שרצינו, אבל העלנו את הרמה בהמשך. כשאתה מגיע לשחק מול קבוצות כאלה, אתה צריך להשתוות ברמת הפיזיות".

לקראת פתיחת העונה של דיוויד בלאט ב-NBA אמר גודס: "אני מאחל לו המון הצלחה. אנחנו מדברים על זה המון חודשים, עכשיו מתחיל הדבר האמיתי ואני בטוח שהוא יצליח. הוא צריך להתחיל ברגל ימין, גם לבטחון שלו כמאמן וגם לבטחון של הקבוצה. הם מועמדים לזכות באליפות".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully