וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כואב במיוחד: וושינגטון הפתיעה עם 17:20 בדאלאס

28.10.2014 / 8:33

הרדסקינס הדהימו ועצרו את הקאובויס אחרי שישה ניצחונות עם שער מכריע בהארכה. טוני רומו נפצע, הוחלף בברנדון ווידן וחזר בדרמטיות, אבל לא הצליח לסייע. קולט מקוי היה נהדר בוושינגטון, דמרקו מארי רשם 221 יארד כוללים בדאלאס

ג'ייסון האצ'ר וושינגטון רדסקינס מעל טוני רומו דאלאס קאובויס. AP
רומו פצוע, וושינגטון הפתיעה/AP

דאלאס (2:6) - וושינגטון (5:3) 20:17 (בהארכה)

זה לא חדש שבכל משחק הכול יכול לקרות ב-NFL והלילה (בין שני לשלישי), הקאובויס למדו זאת על בשרם במשחק שנעל את המחזור השמיני. אף אחד לא ממש נתן סיכוי לרדסקינס לחזור מ-AT&T סטדיום הטקסאני עם ניצחון, בטח לא אחרי שהם בחרו לעלות עם מי שפעם היה גיבור מקומי במדינת הכוכב הבודד, קולט מקוי, בתור הקוורטרבק שלהם על חשבון קירק קאזינס המאכזב. אבל הסקינס הפתיעו וניצחו עם שער של קיי פורבאת', 5:17 בתוך ההארכה, כדי למנוע מדאלאס לברוח מעט מפילדלפיה ולעצור את הקאובויס על שישה ניצחונות רצופים.

פורבאת' גם היה רשום על הנקודות הראשונות של המשחק, עם שער שדה אחרי חמש דקות של משחק, אבל טוני רומו מצא את דז בריאנט באנדזון ברבע השני וקבע 3:7 בהפסקה. אלפרד מוריס פתח את המחצית השנייה עם מהפך אחרי גיחה פנימה ואז הגיע הרגע הדרמטי הראשון של המשחק. טוני רומו חטף סאק, התקשה לקום מהדשא וירד לחדר ההלבשה. ברנדון ווידן עלה להחליף אותו ואיתו, הקאובויס איזנו משער שדה וקבעו 10:10 לפני הרבע האחרון.

את רבע השעה האחרונה פתח מקוי עם גיחה משלו לאנדזון, אבל ווידן הוביל דרייב טוב ומצא את ג'ייסון וויטן באנדזון ל-25 יארד, כדי לאזן. לפתע פתאום, רומו חזר לדרייב הבא של דאלאס, אבל לא הצליח לייצר כלום והמשחק הלך להארכה. וושינגטון קיבלה את הכדור, פורבאת' כבש מ-40 יארד ועם הדרייב שלה, בניסיון לאזן או לנצח, דאלאס שוב לא הצליחה לייצר כלום.

מקוי היה פנטסטי עם 25 מ-30 ל-299 יארד ואיבוד. דשון ג'קסון להט עם 136 יארד באוויר. רומו זרק 209 יארד וטאצ'דאון, ווידן 69 יארד וטאצ'דאון. דמרקו מארי המשיך להשתולל עם 141 יארד על הקרקע ו-80 באוויר, אבל גם רשם פאמבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully