וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הג'טס הודיעו: מייקל ויק מחליף את ג'ינו סמית'

27.10.2014 / 23:06

אחרי שבעה הפסדים רצופים רקס ריאן החליט לוותר על הקוורטרבק המאכזב ולזעזע את המערכת. למאר יוסטון משיקגו גמר את העונה עם קרע ברצועה שספג לאחר שחגג סאק בפיגור 25 הפרש

מייקל ויק ג'ינו סמית' ניו יורק ג'טס. AP
חילוף בג'טס. ג'ינו אאוט, ויק אין/AP

אי אפשר להגיד שזה לא היה באוויר: מאמן ניו יורק ג'טס, רקס ריאן הודיע הערב (שני) כי במשחק הקרוב של הקבוצה, מול קנזס סיטי ביום ראשון, מי שיפתח כקוורטרבק יהיה מייקל ויק, בעוד שג'ינו סמית' החלש יירד לספסל.

ויק יזכה להתמודד מול מאמנו לאורך שנים ארוכות בפילדלפיה, אנדי ריד וינסה לספק יותר מסמית', אותו החליף כבר במהלך המחצית הראשונה של התבוסה הביתית 43:23 לבפאלו ביום ראשון, במה שהיה ההפסד השביעי ברציפות של הסילונים. סמית' רשם באותו משחק שלושה איבודים ו-2 מ-8 לחמישה יארד וסיים עם רייטינג של 0.0 מביך.

* זה קרה לסטיבן טולוך מדטרויט ועכשיו גם ללמאר יוסטון משיקגו. האנד ההגנתי של הברס גמר את העונה עם קרע ברצועה, אותו ספג במהלך החגיגה שלו לאחר שהשיג סאק על הקוורטרבק המחליף של ניו אינגלנד, ג'ימי גארופולו, במשחק בין הקבוצות ביום ראשון. בזמן הסאק המדובר, הברס היו בפיגור של 25 נקודות. בינתיים, בשיקגו הודיעו שהם עומדים מאחורי ג'יי קאטלר, הקוורטרבק שלהם, שמתקשה מאוד בתקופה האחרונה.

* למרות שאטלנטה במאזן גרוע של 6:2 והפסידה 18 מתוך 24 המשחקים האחרונים שלה ולמרות שהיא שמטה אתמול יתרון של 0:21 במחצית והפסידה בלונדון לדטרויט, מייק סמית' בטוח שהמשרה שלו לא בסכנה: "נמשיך להתכונן למשחק הבא, כמו שעשינו בכל שבוע בשש השנים האחרונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully