וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנחם קורצקי: "עברתי יום לא קל, גאה בשחקנים שלי"

27.10.2014 / 23:16

ה-0:2 על הפועל תל אביב הביא למאמן בית"ר הרבה נחת: "מצטער ולא רוצה שישפטו אותי, קיבלתי תמיכה מאלפי אנשים". האוהד המטריד התנצל: "מבקש שלא ישפטו את מנחם". קליימן: "בשבילי זה כמו לעצור פנדל בכל משחק"

one

בית"ר ירושלים שחררה הערב (שני) המון לחץ, כשגברה על הפועל תל אביב 0:2 בבלומפילד. ז'רקו קוראץ' ניצל טעות איומה של דני עמוס (60), חנן ממן כבש את השני מול קבוצתו לשעבר (71), בוריס קליימן עצר פנדל של ישראל זגורי (85) וכל אלה עזרו לאלי טביב לחגוג ביציעים.

מי שהיה מאושר ואמוציונלי לא פחות היה מנחם קורצקי, שעלה לכר הדשא מספר שעות לאחר פרסום שיחת הטלפון הקשה בין המאמן ואוהד בית"ר. "עברתי יום לא קל, אחד הקשים שהיו לי בחיים, אני יודע שטעיתי במה שעשיתי ואני מבקש שלא ישפטו אותי", אמר קורצקי. "אני מודה שטעיתי, לא הייתי צריך להתנהג כך. אני מבטיח שזה לעולם לא יקרה שוב. אני רוצה להתעסק במה שאני הכי אוהב שזה כדורגל. אני מקבל פה תמיכה מאלפי אנשים, זה משהו מטורף, הקהל שלנו תמך בי, שלחו לי אלפי הודעות".

על המשחק עצמו אמר המאמן: "גמרנו את המשחק ב-0:2, לאורך כל המשחק הפועל מיעטה להגיע להזדמנויות ואני מאוד מאוד גאה בשחקנים שלי. במחזור הבא יש לנו משחק מאוד קשה מול נתניה, וכל כולי במשחק הזה".

בוריס קליימן שוער בית"ר ירושלים חוגג עם המאמן מנחם קורצקי. ברני ארדוב
סוף סוף יכולים לחייך. קורצקי וקליימן/ברני ארדוב

בוריס קליימן, שהצטיין ועצר פנדל מול האקסית, אמר בסיום: "אני שמח מאוד שניצחנו, זה עוד שלוש נקודות בקופה, ובאיזשהו מקום כיף לנצח את המשחק הזה. בשביל זה כמו לעצור פנדל בכל משחק, אם אעצור פנדל במשחק הבא תהיה אותה שמחה בדיוק. יש פה חבר'ה צעירים שרצים על המגרש ואוהבים לעבוד, אנחנו נותנים את המקסימום ואני מקווה שנסיים בפלייאוף העליון". על הקלטת של מאמנו, מנחם קורצקי, אמר השוער: "זה לא השפיע בכלל, לא דיברנו על זה אפילו. אם מנחם הגיב ככה כנראה שקרה משהו חריג".

אוהד הקבוצה שהתעמת עם קורצקי באותה הקלטה שהודלפה לכלי התקשורת, יצר הערב קשר עם מאמן בית"ר וביקש למסור: "לא אני זה שהדליף את השיחה. אני מתבייש שכך נעשה ובעקבות העניין נפגע שמו של מאמן בית"ר. אני מבין את מנחם, סולח לו על הדברים שאמר ומבקש שלא ישפטו אותו. זה יכול לקרות לכל אדם. אין לי כל כוונה להמשיך את השיח הזה מעבר, אלא לתת שקט ושוב להתנצל בפני המאמן".

עוד באותו נושא

חגיגה בבלומפילד: בית"ר ירושלים ניצחה את הפועל תל אביב 0:2

לכתבה המלאה
טביב הגיע לבלומפילד/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully