וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההנהלה לשחקני מכבי פתח תקוה: תקבלו משכורות לאחר המשחק

הסאגה בדרך לסיומה? רגע לפני הפועל חיפה, הלוזונים הבטיחו משכורות. עוז פרץ ורועי דיין תורגלו, אזורוב ומלמד בחוץ. אצל האדומים: עטר יעלה עם שני חלוצים, לאלה צפוי לפתוח (שלישי, 19:00)

מחזור 6מחצית28/10/2014
הפועל חיפה
    0
      מכבי פתח תקוה
      אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
      אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

      טריוויה

      * כשהפועל חיפה מארחת היא היא מובילה 7:24 בניצחונות, 15 משחקים שנגמרו בתיקו.

      * אם מכבי פתח תקוה תכבוש רביעייה, היא תגיע ל-100 שערים נגד הפועל חיפה.

      * למרות הרקורד הטוב, הפועל חיפה לא ניצחה את הלוזונים בבית מאז דצמבר 2009.

      * כמו כן, הפועל חיפה לא ניצחה את מכבי פתח תקוה בליגה מאז נובמבר 2010.

      * בשמונת המשחקים האחרונים בין הקבוצות מכבי פתח תקוה לא הפסידה להפועל חיפה. יש לה 5 ניצחונות ו-3 תוצאות תיקו מולה.

      * אחוז ההצלחה של קבוצות הבית אצל איתן שמואלביץ' הוא גבוה יחסית ועומד על 60.42.

      מפתחות והכנות: מכבי פתח תקוה

      אחרי התבוסה להפועל באר שבע, רן בן שמעון עבד עם שחקניו בעיקר על החלק ההגנתי. באסיפה היום הוא הקרין וידאו שמלמד על הקבוצה היריבה, והדגיש חלק מהטעויות שעשתה הקבוצה במשחק האחרון: "חבל, באר שבע לא קבוצה כזאת טובה. היינו יכולים להוציא נקודות", סיכם המאמן. שחקנים העידו שבן שמעון נראה מאוכזב באימונים והיום אמרו: "זה לא מגיע לו, הוא מקבל את כל האש. מחר נקווה לשמח אותו".

      באימון עצמו בן שמעון הפתיע, ותרגל מספר שינויים. קוסטדין אזורוב תורגל בהרכב השני, וכך גם גיא מלמד. מי שלא ייכלל בוודאות בהרכב הוא ניקולס פלצ'וק, שפתח במשחק האחרון אבל נשלח לבדיקה שתיערך אחר הצהריים בעקבות מכה שספג באזור הברך, וספק אם ייכלל בסגל. בשורה טובה מגיעה מכיוונו של משה לוגסי, שערך אימון מלא ויהיה כשיר למשחק. מרואן קבהא שאיחר לאימון בשבוע שעבר והודח מההרכב יחזור ל-11, ואיתו גם החלוץ רועי דיין ועוז פרץ הצעיר.

      בנושא אחר: לאחר שאיימו במחאה בעקבות אי קבלת שכר, שחקני הקבוצה התבשרו היום כי המשכורות מוכנות, אבל יחולקו רק לאחר המשחק מחר. "עד שלא נראה את הכסף נכנס, מבחינתנו כאילו לא קיבלנו שקל", אמר אחד השחקנים. "צריך לבדוק גם כמה כל שחקן יקבל, יש כאן שחקנים שלא קיבלו שתי משכורות. נפקח על זה".

      שחקני מכבי פתח תקוה באימון הפתיחה. ברני ארדוב
      "יש כאן שחקנים שלא קיבלו שתי משכורות. נפקח על זה"/ברני ארדוב

      מפתחות והכנות: הפועל חיפה

      ראובן עטר מנסה לשמור את שחקניו במתח גבוה לקראת המשחק, ובאימון היום תרגל מספר הרכבים ואמר לשחקניו: "אני רוצה שכולכם תהיו מוכנים, אין הרכב וכל אחד יכול להיות בו". עטר גם הבהיר לשחקנים שאין לו טענות על המשחק מול קרית שמונה והזהיר אותם שלא לזלזל במכבי פתח תקווה. נראה שהמאמן ישנה מערך לעומת ההפסד בשבת ויפתח עם שני חלוצים כשההתלבטות היא בין אוסיי מוואלי, מהראן לאלה וטוסיין ריקטס.

      לאלה הרשים מאוד באימון ואף כבש שערים רבים במשחקונים הפנימיים ונראה שיפתח, אולם עטר כבר הפתיע בשבת ולכן בקבוצה לא ממהרים להגיד רשמית שלאלה יהיה בהרכב. עומר ורד עדיין פצוע כך שאורן ביטון ולירן סרדל ימשיכו כמגינים. גל כהן יחזור מהרחקה והוא צפוי לשוב להרכב. יואב כץ יגיע היום לארץ ויצפה מחר במשחק.

      אופיר מרציאנו שוער מ.ס. אשדוד מול מהראן לאלה, הפועל חיפה. קובי אליהו
      הציג יכולת מצוינת באימונים. לאלה/קובי אליהו

      יעמדו למבחן

      מכבי פתח תקוה: יואכים מונונגה

      אחרי משחקי ההגנה וגביע הטוטו, במכבי פתח תקוה היו בטוחים שפגעו בקשר שישאיר אותם בליגה. אבל היכולת הקבוצתית שקעה ביחד עם שחקנה של מונס בעונה החולפת, ומאז הקשר הבלגי לא מספק מספרים. רן בן שמעון ביקש משחקניו השבוע להתרכז בהגנה, אבל שכח כנראה שבשביל לנצח צריך להבקיע. הכישרון של מונונגה חייב לצאת החוצה, לפני שיהיה מאוחר.

      הפועל חיפה: רועי שוקרני

      אחת מנקודות האור של הקבוצה היא הקשר האחורי. השחקן שעד העונה לא קיבל הזדמנויות נחשב לחביבו של המאמן ועד כה מוכיח את עצמו. משחק טוב במרכז השדה של שוקרני עשוי להקל על אור אוסטווינד והחלוצים את המלאכה ולסייע לאדומים להשיג ניצחון חשוב.

      רועי שוקרני שחקן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
      באנקר של עטר. שוקרני/אדריאן הרבשטיין

      הרכבים משוערים

      הרכבי הקבוצות

      שופט: לירן ליאני
      אצטדיון: חיפה
      קהל: 2000

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        4
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully