וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין - עירוני קרית שמונה: המשחק יוקדם ל-15:30?

27.10.2014 / 22:00

אצטדיון דוחא לא מאושר לארח בשעות הערב בגלל בעיות תאורה, בסכנין לא מוצאים מגרש אחר ולכן ביקשו להתחיל ב-15:30 במקום ב-19:00. זעם בקרית שמונה: "שערורייה שלא יודעים היכן יתקיים המשחק"

מחזור 6מחצית28/10/2014
בני סכנין
    1:1
      עירוני קרית שמונה
      one

      טריוויה

      * מפגשים בליגה הראשונה: 17. שוויון 6:6 בניצחונות, עוד 5 משחקים נגמרו בתיקו.

      * הכול מאוזן גם כשסכנין מארחת: 3:3 בניצחונות, שני משחקים נגמרו בתיקו.

      * הפרש השערים הוא 18:19 לקרית שמונה, אבל כשסכנין מארחת הוא 11:12 לטובתה, בעיקר בגלל ה-0:5 ההוא בעונת האליפות של קרית שמונה.

      * קרית שמונה לא הפסידה כבר שישה משחקים רצופים מול סכנין. יש לה ארבעה ניצחונות ושתי תוצאות תיקו ברצף הזה.

      * הפעם האחרונה שבה קרית שמונה לא כבשה מול סכנין הייתה לפני שישה משחקים, באותו 5:0 שחטפה בדוחא בעונת האליפות שלה.

      * אם מסתכלים 10 העונות הקודמות שלה בליגה, סכנין משיגה את הניצחון הראשון בממוצע במחזור ה-4.3 (לצורך העניין, יותר קרוב למחזור הרביעי מאשר לחמישי). אנחנו כבר במחזור השישי. מישהי בפיגור כאן.

      * אם סכנין תבקיע זה יהיה השער ה-50 לזכות הקבוצה המארחת במשחק שגיא ברגר שופט בו.

      נתונים: אתר דריבליסט

      שחקני עירוני קרית שמונה, אחמד עאבד, וובה בראון, מינדאוגאס פאנקה, חן דילמוני. אדריאן הרבשטיין
      קרית שמונה לא הפסידה כבר שישה משחקים רצופים מול סכנין/אדריאן הרבשטיין

      מפתחות והכנות

      בני סכנין:

      המועדון מנסה לשכנע את מנהלת ליגת העל לתת לו לארח את המשחק נגד עירוני קרית שמונה בדוחא. כזכור, בפתיחת העונה המנהלת נתנה לסכנין ארכה לטפל בנושא התאורה באצטדיונה הביתי, אבל הנושא לא טופל במלואו והמנהלת הודיעה שהארכה תמה ושהאצטדיון לא מאושר לארח משחקים. בבני סכנין מנסים למצוא פתרון והערב שלחו למנהלת הליגה בקשה לארח את המשחק מחר בשעה 15:30 כך שיסתיים בשעה שאין בה צורך בתאורה. בסכנין נימקו שבכל מקרה המשחק אינו משודר.

      עוד קודם לכן, לאחר שהתברר שאין מגרש פנוי מאושר בצפון, במנהלת הליגה הציעו לסכנין לארח במגרש בנתניה, אלא שבשלב זה במועדון דוחים את האפשרות הזו בטענה ששתי הקבוצות צפוניות והמשחק יאבד מערכו שכן לא יגיע כלל קהל.

      החל משעות הבוקר, אנשי סכנין מנהלים שיחות עם המנהלת במטרה לקבל ארכה נוספת. הקבוצה נמצאת בבעיה מסוימת שהיא לא יכולה לארח באצטדיון בעילוט, בו היא השתמשה בעבר. הסיבה נעוצה בכך שמשטח הדשא בעילוט עובר שזרוע חורף והנהלת האצטדיון לא מאשרת לשחק בו. בעכו יש שזרוע ובסמי עופר יתקיים ביום שלישי משחק, כך שבשלב זה לא ברור היכן הקבוצה יכולה לארח, משום שמדובר במשחק ליגה ובמנהלת אוסרים החלפת ביתיות.

      במנהלת הבהירו שהם נתנו ארכה עד ה-23 באוקטובר לסדר את עניין התאורה אלא שבסכנין שלחו בקשה לארכה עד ה-10 בנובמבר עם התחייבות שאם עד אז העניין לא יסודר הם ימצאו מגרש אלטרנטיבי עד אשר הבעיה תתוקן. "נקווה שהמנהלת תנהג בהיגיון", אמר גורם בסכנין, "נכון שנגמרה הארכה אבל השיפור שעשינו בתאורה רציני ונשארה עוד עבודה. זה דבר שהוא באחריות העירייה אך התחייבנו שאנחנו נדאג עד העשירי בנובמבר לסדר אותו ואם לא נמצא מגרש חלופי. נקווה שגם העירייה תתעורר וגם המנהלת תאשר את המגרש בדוחא למשחק".

      בעניין המקצועי נראה שגיא לוי יערוך כמה שינויים לעומת ההרכב שפתח בשבת כשהשינוי המהותי מבחינתו עשוי להיות דווקא כפוי, זאת לאחר שיאניס פפאדופולוס השחקן הבולט של סכנין עד כה לא התאמן היום בשל מתיחה בשריר. פפאדופולוס בספק גדול למשחק מחר ואם לא יוכל לשחק חאמד גנאים צפוי להיות זה שיחליפו בהרכב. גם עלי עוסמאן צפוי לחזור להרכב כשמוחמד זבידאת תורגל כמגן שמאלי על חשבונו של איגור יובאנוביץ'. לוי אף תרגל את מוחמד אבו נהיה בהרכב על חשבונו של מילאן בויוביץ' אך ניראה שהמאמן עדיין מתלבט ובויוביץ' אבו נהיה ואיסמעיל ריאן עדיין בתמונת ההרכב כשאחד מהם יפתח בסופו של דבר.

      sheen-shitof

      עוד בוואלה!

      קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

      בשיתוף כללית
      גנרטור נשרף אצטדיון דוחא בני סכנין. יוסי ציפקיס
      עדיין לא ברור היכן ייערך המשחק. המגרש בדוחא/יוסי ציפקיס

      עירוני קרית שמונה:

      בקבוצה כועסים מאוד על העובדה שעד כה הם עדיין לא יודעים היכן ייערך המשחק מול בני סכנין. בקריה זועמים על העניין שכן אם המשחק יתקיים בנתניה השחקנים יצטרכו להתכנס מוקדם, כדי לצאת אל המקום. בנוסף, לטענת הקבוצה, משטח הדשא משפיע גם על צורת המשחק. "זה בגדר שערורייה", אמרו במועדון, "24 שעות לפני משחק ולא יודעים היכן הוא התקיים זה לא במקום".

      בפן המקצועי בקבוצה ייהנו מחזרתו של גיא חיימוב אל בין הקורות. חיימוב החלים ואף התאמן, והוא צפוי לפתוח בהרכב. מלבד זאת נראה שהקבוצה תעלה באותו הרכב מהמחזור הקודם, זאת למרות שברק בכר לא תרגל הרכב כלל.

      יעמדו למבחן

      בני סכנין: מחמוד קנדיל

      השוער של סכנין יצטרך להוכיח שהוא עדיין אותו שוער מצוין מהעונות האחרונות במשחק מול התקפה טובה במיוחד. אם קנדיל יחזור להצטיין ויצליח לעצור את דויד מנגה, רוג'רס קולה ושאר שחקני ההתקפה מקרית שמונה, לסכנין יש סיכוי לצאת מהתקופה הפחות טובה בה היא נמצאת.

      עירוני קרית שמונה: רועי קהת

      נגד הפועל חיפה הקשר הצעיר הציג יכולת חלשה ועל המגרש ניכר שזה משפיע מאוד על הקבוצה. מול ההגנה של סכנין קהת עם היצירתיות שלו יוכל לעשות את ההבדל.

      שוער בני סכנין מוחמד קנדיל. יוסי ציפקיס
      יכולת טובה שלו יכולה להוציא את סכנין מהתקופה הרעה. קנדיל/יוסי ציפקיס

      הרכבי הקבוצות

      שופט: גיא ברגר
      אצטדיון: עכו
      קהל: 1200

      עדכון ראשון: 11:49

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        3
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully