וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: "אף אחד לא חשב שנהיה כל כך חלשים, זה לא נדבק לנו"

27.10.2014 / 11:38

האוהדים כבר קראו לפיטורי חרזי, בהנהלה מגבים את המאמן. סליחי: "בהנהלה ובצוות המקצועי מרגיעים את השחקנים ולא מפעילים עלינו לחץ"

one

אחרי שתי תבוסות רצופות ועדיין ללא ניצחון בליגה, הפועל עכו עוברת משבר ראשון העונה. "קשה לשים את האצבע על משהו מסוים, אבל זה לא מצליח להידבק", אמר אתמול אחד השחקנים אחרי ההפסד הכואב למכבי תל אביב (4:1). "אף אחד לא חשב שנהיה כל כך חלשים". כתוצאה מכך הרוחות סוערות במועדון הצנוע מהצפון, ובמהלך המשחק קיללו אוהדי עכו שעשו את הדרך עד לנתניה את המאמן, אלון חרזי, ואף דרשו מהנהלה לפטרו.

נראה שבשלב זה אין כוונה לבצע זעזוע, ובסך הכל במועדון מאמינים ביכולת של המאמן הצעיר להצעיד את הקבוצה במעלה הטבלה. עם זאת, יש לא מעט ביקורות בקבוצה על החלטות המאמן אתמול, מכיוון שלא ערך שינויים משמעותיים בהרכב אחרי התבוסה להפועל פתח תקוה. בעכו מדברים בעיקר על החולשה במרכז המגרש ובמרכז ההגנה: "לא הגיוני שיהיה כל כך קל להבקיע נגדנו", טענו בקבוצה לאחר המשחק.

חמדי סליחי שחקן הפועל עכו (ימין) מול דור פרץ שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"אי אפשר לנצח כשאנחנו נשברים תוך כמה דקות שבוע שני ברציפות". סליחי/ברני ארדוב

חמדי סליחי, אולי היחיד אתמול שהציג יכולת ראויה במדי עכו, אמר אחרי המשחק: "קשה לתאר את ההרגשה אחרי שני הפסדים כאלה. זה לא נעים לאף אחד. למרות ההפסד מול הפועל פתח תקוה, באמת האמנו שאפשר להוציא נקודות מול מכבי. כולנו דיברנו על שזה היה משחק לא טוב של כולם ובאנו אתמול עם הרגשה טובה. אבל אי אפשר לנצח שאנחנו נשברים תוך כמה דקות שבוע שני ברציפות. ככה כל מה שתכננו ועבדנו עליו במשך השבוע כבר לא רלוונטי ונגד מכבי לחזור מ-3:0 זה בלתי אפשרי".

"רק ניצחון יחזיר אותנו לתלם", המשיך החלוץ האלבני. "אין תרופה טובה מזו לקבוצה. אסור לנו לחשוב על כדורגל יפה, אלא איך מנצחים כדי שהאווירה בקבוצה תשתנה. ברור שיש לנו הרבה מאוד ליקויים ואנחנו חייבים להשתפר בכל החלקים במגרש, אבל רק ניצחון יחזיר לשחקנים את הביטחון ואז גם יהיה אפשר לעבוד על הליקויים שלנו בצורה טובה יותר. ברור שיש קצת לחץ, אבל לזכותם של הנהלה והצוות המקצועי ייאמר כי הם דווקא מרגיעים את השחקנים ולא מפעילים עלינו יותר מדי לחץ. נגד רעננה אני מקווה שנוכל להחזיר להם".

  • עוד באותו נושא:
  • הפועל עכו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully