וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: סן פרנסיסקו עלתה ל-2:3 בוורלד סירייס

27.10.2014 / 5:19

מדיסון באמגארנר היה מדהים עם משחק מלא, שמונה סטרייקאאוטים והשתקה של קנזס סיטי, הג'איינטס ניצחו 0:5 בעזרת שלוש ריצות שהכניס ברנדון קרופורד והם במרחק ניצחון מזכייה באליפות

מדיסון באמגארנר באסטר פוזי סן פרנסיסקו ג'איינטס. Matt Slocum, AP
הג'איינטס קרובים לתואר שלישי בחמש שנים. באמגארנר ופוזי/AP, Matt Slocum

סן פרנסיסקו - קנזס סיטי 0:5 (2:3 לג'איינטס בסדרה)

הוורלד סירייס ההפכפך מתקרב לסיומו והלילה (בין ראשון לשני) קיבלנו מהפך שני בסדרה. הענקים נפרדו מהאצטדיון הביתי שלהם עם ניצחון חשוב וכעת נוסעים למיזורי בידיעה שהם במרחק ניצחון אחד בלבד מאליפות שלישית בחמש שנים. סן פרנסיסקו תקבל צ'אנס לעשות זאת כבר בעוד יומיים, כאשר משחק 6 ייערך באצטדיון קאופמן בקנזס סיטי.

הג'איינטס שלחו לגבעה את האס מספר אחת שלהם וכנראה השחקן הטוב ביותר בפלייאוף הנוכחי, מדיסון באמגארנר, ששוב היה בשיאו. משחק מלא ושמונה סטרייקאאוטים רשם באמגארנר, כשהוא מרשה רק ארבע חבטות ולא נותן לרויאלס שום צ'אנס. מנגד, ג'יימס שילדס אומנם נראה קצת יותר טוב מאשר במשחקים הקודמים, אבל היה זה שספג את שתי הריצות המכריעות ורשם את ההפסד. הוא סיים עם שישה וארבעה.

ברנדון קרופורד היה האיש השני של הג'איינטס, מלבד באמגארנר. גראונד אאוט שלו באינינג השני הכניס את האנטר פנס לסינגל באינינג הרביעי את פבלו סנדובל. באינינג השמיני, הענקים גם הגיעו סופסוף לבולפן של קנזס סיטי וחגגו על וייד דייויס. סלבדור פרס הכניס שתי ריצות עם דאבל וקרופורד הכניס את הריצה השלישית שלו עם סינגל נוסף.

במשחק השישי, שייצא לדרך בלילה בין שלישי לרביעי ב-3:07 בקנזס סיטי, צפויים להגיש יורדנו ונטורה עבור הרויאלס וג'ייק פיבי עבור הג'איינטס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully