וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור אליהו: "היינו עדיפים מההתחלה ועד הסוף"

26.10.2014 / 22:40

פורוורד הפועל ירושלים נשמע מרוצה אחרי ה-56:89 הקליל על גלבוע/גליל. דני פרנקו: "ניצלנו את המשחק הזה כדי לתרגל דברים שאנחנו לא מגיעים אליהם באימונים"

שחקני הפועל ירושלים ליאור אליהו, ברייסי רייט, טוני גפני, דונטה סמית'. אדריאן הרבשטיין
יכולים להיות מרוצים. שחקני ירושלים/אדריאן הרבשטיין

הפועל ירושלים דרסה הערב (ראשון) 56:89 את גלבוע/גליל עליון, במסגרת המחזור הרביעי של ליגת העל. האדומים נהנו ממשחק מצוין של ליאור אליהו, שקלע 18 נקודות והוסיף חמישה ריבאונדים במשחק שנגמר הרבה הרבה לפני הבאזר האחרון. במשחק הראשון של המחזור ניצחה הפועל חולון 79:89 את מכבי אשדוד.

מאמן הפועל ירושלים דני פרנקו אמר בסיום: "אנחנו משחקים פעמיים בשבוע ובקושי מתאמנים. לכן אמרתי שאנחנו חייבים להשתמש במשחקים האלה כדי לתרגל כל מיני דברים שאפילו באימונים אנחנו לא מצליחים לתרגל. אנחנו עדיין רק באוקטובר וצריכים לדעת להתקדם צעד צעד ולגמור משחקים כשאפשר ולא להיות נינוחים. היום ניצחנו קבוצה בפער גדול והיינו בסדר, אבל זו המחויבות שלנו לקהל ולהפועל ירושלים".

על היכולת של היריבה הערב אמר המאמן: "אני לא יודע לשפוט את גלבוע/גליל, יותר התעסקנו בעצמנו. הם עשו תוצאות יפות עד עכשיו, אבל זה לא כל כך מעניין אותי. אני דואג להפועל ירושלים. שיחקנו כדורסל שמח וזה הכי חשוב".

השחקן המצטיין ליאור אליהו הוסיף: "באנו אחרי שבוע לא פשוט, שני הפסדים ביורוקאפ. ההפסד בבית היה לא צפוי, גם נגד הפועל תל אביב ניצחנו רק בשנייה האחרונה. היום היה לנו משחק טוב, אבל אנחנו עם הראש קדימה.

"אני חושב שאנחנו תמיד דוחפים, אולי לא שמים מספיק דגש על סגירת המשחקים. דיברנו על זה וסגרנו את המשחק היום ברבע השלישי. היינו עדיפים מההתחלה עד הסוף.

"גלבוע/גליל הגיעה בפורמה טובה בסך הכל, אבל לנו היה משחק טוב, אבל להם היה משחק פחות טוב. אנחנו ניצלנו את זה וברחנו להפרשים שהם לא יכלו לחזור מהם".

אליהו התייחס למשחק היורוקאפ הקרוב מול פרטיזן בלגרד: "אנחנו במצב שאנחנו חייבים לנצח ביורוקאפ, פרטיזן היא קבוצה עם שם גדול באירופה. הם יבואו בשיא הכוח ונצטרך לעשות את המיטב שלנו".

מאמן גלבוע/גליל עליון ברק פלג אמר: "אספתי את השחקנים ואמרתי להם שזה משהו שיכול לקרות ואנחנו נלמד מזה. זה סוג של אתגר שאנחנו צריכים להתמודד איתו. אני מסתכל בעיניים של השחקנים ואומר להם שאני מעדיף לעבור את זה איתם עכשיו. יש ימים כאלה. מתחילת המשחק הרגשנו שזה לא הולך לכיוון שלנו.

מאמן חולון המרוצה אלעד חסין: "היה לנו משחק טוב אחרי שבוע קשה, הרבה פציעות ועבודה עם שחקנים כדי להשאיר אותם טריים. עשינו עבודה טובה, באנו נחושים. אשדוד ניסתה לחזור, אבל היינו מרוכזים מאוד. זה ב-DNA שלי להשתולל על הקווים. אנחנו לא מחפשים שחקנים אפאתיים, שיחקנו טוב, יפה ואפקטיבי.

דמונטז סטיט שחקן מכבי חיפה. AP
19 נקודות וניצחון מול האקסית. סטיט/AP

עוד קבוצה שהביסה הערב היא מכבי חיפה שחזרה ממסע המשחקים בארה"ב וטיילה עם 58:82 מפתיע מול הפועל תל אביב.

רמי הדר המאמן המנצח אמר בסיום: "אני חושב שמשהו קרה לנו בארה"ב. האינטנסיביות מול קבוצות NBA הביאה אותנו מאוד מוכנה למשחק הזה. אם יש משהו בחיפה העונה זה אנרגיות ומלחמה. מהבחינה הזו הקבוצה שלנו מרשימה. דוגי עלה היום פצוע ונתן מלחמה כמו כולם. אנחנו כופים הרבה מאוד איבודי כדורים על היריבות שלנו וזה הסגנון שלנו"

דמונטז סטיט, כוכב הניצחון שקלע 19 נקודות: "באנו עם הרבה אנרגיות למשחק הזה אחרי מסע המשחקים מול קבוצות NBA. שיחקנו חזק בשביל האוהדים ואני שמח על הניצחון. זה היה המשחק הכי טוב שלי העונה. אני חושב שיש לנו קבוצה טובה מאוד בעיקר בהגנה. אם נשחק ככה בהגנה בכל משחק ננצח הרבה משחקים".

עודד קטש ניסה להסביר את ההפסד של שחקניו: "משחק רע מאוד מכל הבחינות. דיברנו לפני המשחק וידענו שזה סיפור אחר מהשבוע שעבר. איבדנו היום המון כדורים, לא הצלחנו לעשות מהלכים של התקפה. אנחנו נמצא את הדרך כדי להשתפר בהמשך. ההגרלה שלנו היתה לא פשוטה, עברנו שלושה משחקי חוץ קשים באילת, ירושלים וחיפה. בניגוד למשחק מול ירושלים שהיה לנו בידיים, הפעם לא היינו בכיוון. יש עוד הרבה עבודה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully