וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה החלה במעקב אחר בלם זר

26.10.2014 / 19:38

אלכסנדר סטנוייביץ' מזהה בעיה בחלק האחורי, סוכנו כבר התבקש לנהל מעקבים אחרי שחקנים. גורם: "כולם תחת זכוכית מגדלת". הערכה: בניון ישחק מול מכבי פתח תקוה

one

מכבי חיפה החלה לחפש בלם זר. סוכנו של אלכסנדר סטנוייביץ' התבקש לנסות ולאתר שחקן ברמה גבוהה שעתיד להצטרף בחודש ינואר. ההערכה היא שהשוק הישראלי לא יאפשר למכבי חיפה אופציות טובות יותר מהשחקנים הקיימים בסגל. אם זה יקרה, אחד הזרים יעזוב כשבשלב זה ברור שהשחקן בעל הסיכויים הגבוהים ביותר לעזוב הוא אדין צוצאליץ', שסטנוייביץ' כבר הצהיר בעבר שהחליט לתת לו הזדמנות נוספת עד חודש ינואר.

גם השוער ולדימיר סטויקוביץ' לא מרשים עד עכשיו, אך בניגוד לצוצאליץ', בחיפה סבורים שמדובר בשוער ליגה מצוין שעוד יביא נקודות לקבוצה. "כל שחקן שלא ירשים לא יהיה כאן בחודש ינואר, כולם תחת זכוכית מגדלת", הבהירו היום במועדון.

שחקני מכבי חיפה מאוכזבים. אדריאן הרבשטיין
הקו האחורי יעובה? שחקני מכבי חיפה במהלך המשחק נגד רעננה/אדריאן הרבשטיין

חיפה תשוב להתאמן מחר (שני), זאת בצל האסיפה שערך היום סטנוייביץ' לשחקנים. במועדון הדגישו היום כי מעמדו של המאמן כלל לא עלה על הפרק והנשיא יעקב שחר הבהיר לסובבים אותו כי סטנוייביץ' ימשיך עד סוף העונה, ללא קשר לתוצאות. "הביאו לכאן מאמן ברמה גבוהה כדי ליצור פירות בטווח הארוך, ולא להפוך לקבוצה הטובה ביותר בישראל אחרי חמישה מחזורים. צריך לתת לו קצת סבלנות", אמרו במועדון, שם תולים את האשמה בעיקר בשחקנים.

סטנוייביץ' יחזיר את אייל משומר ומוחמדו אידריסו להרכב בבאר שבע. בשלב זה לא נראה שצוצאליץ' יפתח וייתכן שמתן אוחיון יעלה כבלם. גם ויאם עמאשה צפוי לרדת לספסל. יוסי בניון לא ישחק בבאר שבע, אבל בחיפה מאמינים שיחזור לקראת המשחק מול מכבי פתח תקוה במוצאי שבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully