וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירדן ג'רבי ומעין דוידוביץ' קיבלו מענקים מהוועד האולימפי

26.10.2014 / 18:03

הג'ודאית קיבלה 70 אלף שקל על מדליית הכסף באליפות העולם: "שמחה שהבאתי את עצמי לידי ביטוי". הגולשת קיבלה 50 אלף על מדליית הארד: "מאמינה שאפשר להשיג מדליה בריו"

ירדן ג'רבי עם שני הרשקו. מגד גוזני
כבר חושבת על ריו. ג'רבי עם שני הרשקו/מגד גוזני

ירדן ג'רבי שזכתה במדליית כסף באליפות העולם ומעין דוידוביץ' שזכתה במדליית ארד התקבלו היום (ראשון) בטקס חגיגי במשרדי הוועד האולימפי. ג'רבי קיבלה מענק של 70 אלף שקל על הישגה, דוידוביץ' 50 אלף ומאמניהם קיבלו מחצית מהסכום.

ג'רבי: "עבר הרבה זמן מאז הזכייה. עברתי תקופה לא פשוטה. היה קשה להתרגל לזה ולקח זמן. אני שמחה שהבאתי את עצמי לידי ביטוי בתחרות הזו ושמחה גם על המדליות האחרונות בגרנד פרי. אני עדיין לא רואה את ריו. עוד לא השגתי אפילו את הקריטריון וגם עדיין לא הייתי אלופת אירופה".

דוידוביץ': "כיף להיות פה. אי אפשר להתרגל לכזה דבר. אני מקווה שגם בשנתיים הקרובות אגיע לכאן. מאוד רציתי את הכסף אחרי שהזהב לא היה בכיוון. עד ריו יש לי עבודה קשה. באליפות העולם לא הייתי בשיא שלי ואני מאמינה שזה אפשרי להשיג מדליה בריו. אני תמיד שואפת הכי גבוה שאפשר. עד היום התאמנתי לבד. קצת התבגרתי ואני שמחה על השידוך עם יוגב יוסף שהשידוך איתו עזר לי מאוד והוא שדרג אותי".

יגאל כרמי, יושב ראש הוועד האולימפי: "מעין מטפסת בהתמדה ומשתייכת לצמרת העולמית. אנו מקווים שגם בריו היא תהיה על הפודיום. ירדן היא אגדת ספורט בהתהוות וצועדת להיות אחת הספורטאיות הגדולות בישראל. אני מברך אותן על הישגיהן".

מעין דוידוביץ' גולשת. מגד גוזני
קיבלה מענק בעקבות ההישג. דוידוביץ'/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully