וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המאמן הואשם בהיזק לרכוש במזיד, וייצג את ישראל באליפות העולם

26.10.2014 / 12:48

פחות מחודש אחרי שהוגש נגד מאמן נבחרת ישראל בשייט, יניב מאיר, כתב אישום שבו נכתב כי גרם לכאורה לנזק לסירת הדייג של רון אסולין, מי שהיה חניכו לשעבר, ייצג המאמן את המדינה בתחרות לקדטים. מאיר: "תגובתי תינתן לגורמים המוסמכים"

האם היה ראוי לאפשר למאמן נבחרת ישראל בשייט, יניב מאיר, לייצג את הנבחרת באליפות העולם שנערכה בשבוע החולף לנוער וקדטים בדגם RSX על אף שהוגש נגדו בשלהי החודש שעבר כתב אישום על היזק לרכוש במזיד? לוואלה! ספורט נודע כי ב-29 בספטמבר הוגש כתב אישום בבית משפט השלום באילת כנגד המאמן בעקבות אירוע שהתרחש לפני כחצי שנה ובו נאשם מאיר כי גרם לנזק לסירה שהייתה בבעלותו של גולש העבר רון אסולין.

על פי כתב האישום, אסולין, שפרש לפני כשנה משייט והחזיק באופן פרטי סירה לצורך דייג, גילה בחודש אפריל האחרון כי נגרם לה נזק. בכתב האישום מצוין כי מאיר הגיע למרינה באילת כשהוא מחזיק בקבוק שהכיל נוזל שנראה כמו דבק, עלה איתו לסירה, שפך ממנו על המנוע ועל ריפודי הסירה וגרם לנזק למנוע בשווי 12,500 שקל. על כתב האישום חתום התובע עו"ד מפקח יצחק אלפסי.

יניב מאיר מאמן נבחרת ישראל בשייט. איגוד השייט,
"מן הראוי שאדם שפעל כפי שפעל על פי כתב האישום לא ייצג את נבחרת ישראל". יניב מאיר/איגוד השייט

למרות כתב האישום הזה, מאיר היה אחד מאנשי צוות המאמנים שייצגו את ישראל באליפות העולם לקדטים שנערכה בקלירווטר שבפלורידה. במסגרת התחרות הגולשים יואב עומר ונוי דריהן הוכתרו כסגני אלופי העולם והגולשת שובל רביצקי זכתה במדליית הארד. גם בחודש יולי האחרון, אגב, היה שותף מאיר למשלחת הישראלית שהתחרתה בטבירה, פורטוגל, במסגרת אליפות העולם לנוער, אך אז ההשתתפות נעשתה עוד בטרם הוגש כתב האישום.

"מן הראוי שאדם שפעל כפי שפעל על פי כתב האישום לא ייצג את נבחרת ישראל", אמר השבוע אסולין בן ה-23, מי שהוכתר בעבר כאלוף העולם לנוער עד גיל 17 ופעמיים זכה כסגן אלוף העולם עד גיל 19, וממתין כעת למועד המשפט בעניין הסכסוך בין השניים. אסולין, שפנה בנושא גם לשרת התרבות והספורט, לימור לבנת, מוסיף: "באותו אירוע יניב שפך נוזל דביק לסירה שהכניסה לי כמה שקלים וכל המשפחה עשתה בה שימוש, ובכך הוא גרם לנזק משמעותי במנוע ובמושבים. את הנזק אני גיליתי כשהגעתי בערב פסח בלילה לדוג, ובזמן שמשכתי את החבל וקירבתי את הסירה למזח, שתי הרגליים שלי נדבקו לרצפה. לא הבנתי מה קרה שם, ניסיתי לשפוך מים ולנקות את זה, אבל אז התברר לי שמדובר במשהו רציני יותר. מצלמות האבטחה שהותקנו במרינה ועליהן אנחנו משלמים מדי חודש זיהו אותו ולכן הגשתי תלונה במשטרה, הוא נחקר והודה במעשה".

יניב מאיר מסר בתגובה: "באשר לנטען בכתב האישו, הרי שתגובתי תינתן לכל הגורמים המוסמכים ואני חושב שיהיה זה ראוי ונכון להמתין לסוף ההליך המשפטי, ובסופו תינתן תגובתי המלאה. באליפות העולם האחרונה שהתקיימה החודש שתי חניכות ישירות שלי זכו בשתי מדליות, האחת הכסף והשנייה בארד בגלישת רוח".

מאיגוד השייט נמסר בתגובה: "הסוגיה הועברה לייעוצו של עו"ד אייל יפה, היועץ המשפטי של האיגוד, שהביע את דעתו וציין: 'אנו נמצאים בשלב שבו חזקת החפות עומדת לזכותו של המאמן והוחלט על ידי האיגוד, בשל סמיכות הפנייה למועד היציאה של הנבחרת, כי המאמן ייצא עם הנבחרת ועניינו ידון לאחר חזרתו לארץ'".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רון אסולין/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully