וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני הפועל חיפה נגד קאלונאס: "ההתנהגות שלו לא לעניין"

26.10.2014 / 8:08

במועדון לא מתכוונים להעניש את הקשר הליטאי שהתעמת עם סטיבן כהן. אוסטווינד: "אנחנו גרמנו לכך שקרית שמונה לא תהיה במיטבה"

one

שחקנים בהפועל חיפה מעבירים ביקורת קשה נגד מינדאוגאס קאלונאס. כזכור, הקשר הליטאי עבר כמה עבירות משמעת מאז הצטרף לקבוצה, וכעת מתברר שמתחת לפני השטח גם חלק גדול מהשחקנים לא מרוצים כלל מהתנהגותו. אתמול (שבת) לאחר ההפסד בקרית שמונה (1:0) התעמת קאלונאס עם סטיבן כהן, כשדווקא במקרה זה היו לא מעט אנשים בקבוצה שטענו שקאונלאס לא בהכרח טעה.

הריב עם כהן הביא חלק מהשחקנים לדבר כנגד ההתנהלות של קאלונאס. "הוא מקלל בהרבה אימונים וההתנהגות שלו לא לעניין בכלל", אמר שחקן בחיפה לוואלה! ספורט. "גם אתמול שהוא היה על המגרש הוא מדבר לא יפה אחרי כל איבוד של שחקן, וזה לא במקום".

במועדון לא מתכוונים כעת לצאת כנגד הליטאי, שכבר הוזהר רק לפני כשבוע שאם יעבור עבירת משמעת נוספת הוא ייחתך מהקבוצה, מכיוון שלא רואים זאת כהפרת משמעת. הבעלים יואב כץ צפוי לנחות בארץ בימים הקרובים וצפוי להיות במשחק ביום שלישי מול מכבי פתח תקוה, כשלמעשה זו תהיה הפעם הראשונה שכץ נמצא במשחק של הקבוצה בסמי עופר.

מינדאוגאס קאלונאס הפועל חיפה. קובי אליהו
"הוא מדבר לא יפה". מינדאוגאס קאלונאס/קובי אליהו

מי שנראה מאוכזב במיוחד אתמול היה מהראן לאלה, שתורגל כל השבוע בהרכב ולבסוף פתח על ספסל ושיחק רק כחמש דקות. גם מהראן אבו ריא ניראה מאוכזב מכך שאורן ביטון הצעיר מועדף על פניו והוא למעשה הפך לעדיפות שלישית בעמדת המגן השמאלי. מי שזכו למחמאות הם אנשי חוליית ההגנה כאשר אושרי רואש שהחליף את גל כהן הציג משחק טוב במיוחד במחצית השנייה, וגם רועי שוקרני זכה למחמאות.

בקבוצה התאכזבו מאוד מההפסד לאחר משחק יחסית טוב, וכעת מגדירים בחיפה את שני המשחקים הקרובים כמשחקי מפתח לעונה כולה. הקבוצה תפגוש ביום שלישי את מכבי פתח תקוה למשחק בית וארבעה ימים לאחר מכן תארח את בני סכנין. "אם נשיג שש נקודות משני המשחקים נקפוץ למעלה", אמרו. "ואם לא אז נהיה במצב לא מעודד".

"קצב צבירת הנקודות לא מספק, אבל הליגה עוד צפופה וקבוצות שהיו אמורות להיות בתחתית משיגות נקודות והכל עוד פתוח", אמר אור אוסטווינד. "אנחנו גרמנו לכך שקרית שמונה לא תהיה במיטבה. היה משחק צמוד ושקול ושתי הקבוצות עבדו חזק. הפסדנו במצב נייח שזה מה שמסכם את המשחק הזה. יכולנו ביום כזה להוציא יותר מול קרית שמונה שהיא קבוצה מצויינת בייחוד בבית אבל עכשיו נצטרך להסתכל קדימה". על העובדה שהוא זוכה להנהיג את הקבוצה אמר הקשר: "אני לא מדבר על עצמי, כל הקבוצה במומנטום טוב וראובן מכוון אותנו ומעמיד אותנו טוב. יש אימונים טובים מאוד ורק שנביא את זה למגרש"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully