וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה תיתן פייט למכבי תל אביב? "אנחנו נותנים פייט קודם כל לעצמנו"

26.10.2014 / 8:10

מוליכת הטבלה עדיין לא מדברת על אליפות: "אם נמשיך ככה נראה עתיד ורוד העונה". עודד אלקיים: "ברור שזימון לנבחרת זו מטרה שלי". בקבוצה מאוכזבים מכמות הקהל המועטה

one

בעירוני קרית שמונה היו מרוצים מאוד אמש (שבת) לאחר הניצחון 0:1 על הפועל חיפה, שהותיר אותם במקום הראשון בטבלה לפחות עד מחזור אמצע השבוע. בסיום המשחק נכנס הבעלים איזי שרצקי לחדר ההלבשה בירך את השחקנים ואיחל להם להמשיך באותה צורה. שרצקי שוחח גם עם החלוץ אחמד עאבד ושאל אותו מדוע לא רץ לקראת הסיום, החלוץ ענה שאחרי הדקות הראשונות בהן רץ בלי הרף החל לחוש שוב כאבים, זכר לפציעה שלו.

בקרית שמונה מודעים לכך שלמרות הניצחון הקבוצה לא שיחקה טוב, אך במועדון שמחים שגם במשחקים כאלה שלוש הנקודות נשארות בקרית שמונה "קבוצה שרוצה לרוץ בצמרת הגבוהה כל העונה צריכה לדעת לנצח משחקים כאלה", אמר שחקן בקרית שמונה. "אנחנו מוכיחים פעם אחר פעם שאנחנו לא משהו מקרי אלא קבוצה שרצה שנים בצמרת כל עונה". בקבוצה היו מרוצים מהתצוגה של טובראנו פינאס שהחליף את חן דילמוני בהרכב. בצוות המקצועי רצו קצת לרענן את השורות ולהגביר את התחרות על המקום בהרכב ולכן הורידו את דילמוני לספסל, כשכעת ניראה שהוא ופינאס ייאבקו בתקופה הקרובה על המקום בהרכב.

שחקני עירוני קרית שמונה חוגגים. ג'יליס
"מוכיחים פעם אחר פעם שאנחנו לא משהו מקרי". קרית שמונה/ג'יליס

מי שקיבל מחמאות גדולות הוא השוער הצעיר מהדי זועבי שהחליף את גיא חיימוב והציג יכולת טובה מאוד. בקרית שמונה בונים על זועבי כשוער מבטיח שיכול אף לשמש בעתיד כשוערה של הקבוצה. כמו כן במועדון ציינו לטובה את עבודתו של מאמן השוערים פיני אברהם שהביא לשיפור גדול ביכולתו של זועבי בחודשים האחרונים, וכן על העבודה שהוא עושה עם השוער השלישי רום אילוז שעלה השנה מקבוצת הנוער.

מי שמקומו די מובטח בהרכב הוא עודד אלקיים שזוכה למחמאות רבות מאנשי קרית שמונה, וקבוצה משוכנעים שאם ימשיך ביכולת הנוכחית שלו אלי גוטמן יצטרך לשקול לזמנו לסגל הנבחרת. "אני תמיד מכוון גבוה", התייחס המגן לעניין. "תמיד אני רוצה לשחק ולהוכיח את הכי טוב שאני יכול. ברור שנבחרת זו מטרה שלי ואנשים יחליטו את ההחלטות, ואני צריך להמשיך לשחק ולהוכיח שאני בכושר טוב ושאני יכול להצליח". אלקיים דיבר גם על המשחק עצמו: "אני לא מסכים שזה מדוייק להגיד שלא שיחקנו טוב. התחלנו מצויין והגענו למצבים, אחרי זה הייתה ירידה והפועל חיפה הקשו עלינו וגרמו למשחק להיות מבולגן, אבל אני שמח שניצחנו".

עוד באותו נושא

צפו בקרית שמונה מחלצת 0:1 על הפועל חיפה

לכתבה המלאה
שחקן עירוני קרית שמונה, עודד אלקיים, מול שחקן הפועל חיפה, אורן ביטון. ג'יליס
"אנחנו צריכים את הקהל איתנו". עודד אלקיים/ג'יליס

על הציפיות שקרית שמונה תתן פייט למכבי תל אביב במאבק על האליפות אמר אלקיים: "אנחנו נותנים פייט קודם כל לעצמנו, אנחנו רוצים להוכיח לעצמנו משבוע לשבוע שאנחנו יכולים להתמודד גבוה בצמרת. אנחנו לא מתביישים להגיד שאנחנו באים לכל משחק במטרה לנצח ואם נמשיך ככה נראה עתיד ורוד העונה". על העובדה שלמרות שהקבוצה במקום הראשון הגיעו למשחק רק כ-1,200 צופים אמר השחקן "לא יודע אם לייחס את זה למחיר או לקאלסיקו, אבל כל אחד עושה את השיקולים שלו. בשבוע שעבר שבא הרבה קהל זה עזר לנו ודחף אותנו וגם אתמול הקהל שהגיע עודד עד הדקה האחרונה ודחף אותנו. אני מקווה שהקהל הזה יגיע למשחקים הבאים בהמוניהם כי שבוע שעבר ראינו שיש קהל בקרית שמונה ואנחנו צריכים אותו איתנו".

אגב בקרית שמונה לא היו רק מאוכזבים מכמות הקהל, ובמועדון קיימת ביקורת כלפי העובדה שהמגרשים המיועדים למשחקי הנוער עדיין לא פתוחים וההערכה היא שרק בעוד כמה חודשים הם יהיו מוכנים. עיקר הטענות של אנשי הקבוצה כלפיי העירייה בנושא זה הם שבשל העובדה שבהיעדר מגרשים קבוצת הנוער נאלצה לארח אתמול את משחקה באיצטדיון העירוני מה שגרם לכר הדשא להיות במצב גרוע מאוד לפני המשחק של הקבוצה הבוגרת. משטח הדשא היה ניראה רע מאוד ושחקנים משתי הקבוצות ציינו את התנאים הגרועים של משטח הדשא. בקרית שמונה מקווים שכבר עם תחילת השנה החדשה המגרש החדש ייפתח מה שיביא לכך שקבוצת הנוער לא תארח משחקים באיצטדיון העירוני ביום של משחק של הקבוצה הבוגרת. בנוסף, בקבוצה יארחו את בית"ר ירושלים ביום שני הבא בבית ואז יחל שזרוע חורף באיצטדיון כדי לשפר את משטח הדשא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully