וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני מכבי פתח תקוה לא קיבלו משכורות, מאיימים לשבות

26.10.2014 / 8:26

אחרי התבוסה לבאר שבע התברר: חלק מהשחקנים לא קיבל שתי משכורות. במועדון הבטיחו: הכסף יחולק בקרוב". כעס על פפיר: "אם זאת הרמה שלו, שלא ישפוט". הרצג יעזוב בינואר?

one

במכבי פתח תקוה קיוו בקיץ האחרון שמהפך בסגל וצירוף מאמן בכיר יוביל את הקבוצה לחוף מבטחים הרבה לפני סיום העונה. רן בן שמעון צירף לא מעט שחקנים, אבל הקבוצה שלו צברה הפסד שלישי בחמישה משחקים ונראית רע מאוד בחלק האחורי. הביקורת בסיום הופנתה לשופט ארז פפיר, על הפנדל הלא מוצדק שהעניק לבאר שבע וסלל את הדרך לתבוסה.

"בושה שפפיר לא ראה שלא היה פנדל. כנראה שזאת הרמה של השופטים בארץ. ואם זאת הרמה, שלא ישפוט", אמר אחד השחקנים. במועדון העדיפו שלא להגיב לייחוס. "אנחנו כועסים אבל לא מתרצים", הגיבו שם. עומר גולן ועמוס לוזון רתחו על פפיר במחצית והודיעו לו שלא היה פנדל. בקבוצה מאוכזבים מאיבן הרצג, שאם לא יישפר את יכולתו הוא עשוי לעזוב בינואר. רן בן שמעון נראה מאוד מאוכזב בסיום. הוא נכנס לחדר ההלבשה אך בחר שלא לדבר עם השחקנים.

משה לוגסי מכבי פתח תקוה מתלונן לשופט ארז פפיר. ברני ארדוב
"שלא ישפוט". שחקני פתח תקוה באים בטענות לפפיר/ברני ארדוב

הסיפור האמיתי בחדר ההלבשה החל עוד לפני המשחק. שחקנים בקבוצה זועמים לאחר שהתברר שלא קיבלו את משכורות ספטמבר וכמה שחקנים גילו כי לא שולמה להם גם משכורת אוגוסט. "אם לא ישלמו השבוע נשקול גם מחאה כמו בעונה שעברה", אמר אחד מנציגי השחקנים. "זה לא תירוץ ליכולת שלנו, אבל יש לנו משפחות והם צריכים להבין". במועדון הבטיחו כי המשכורות יחולקו עוד השבוע.

משה לוגסי סובל ממתיחה והוא בספק למשחק ביום שלישי מול הפועל חיפה. השחקן ייבדק היום. בן שמעון יעמוד על הקווים יחד עם ייטב לוזון, לאחר שבית המשפט המחוזי לא אפשר לולעמוד על הקווים אתמול. במועדון סיכמו עם מכבי חיפה על מחיר אחיד לאוהדים במשחק בין השתיים בשבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully