וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיקבוקסינג: איתי גרשון זכה בכסף ונילי בלוק בארד באליפות אירופה

25.10.2014 / 21:23

הישגים מרשימים לשני הספורטאים שרק בספטמבר גרפו הישגים באליפות אירופה באגרוף תאילנדי. גרשון הפסיד את הזהב ליריב מבלארוס בנקודות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ממשיך בהתקדמות. איתי גרשון/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי ההישג הנהדר שלהם באליפות אירופה באגרוף תאילנדי שנערכה בסוף חודש ספטמבר בפולין, הספורטאים הישראלים איתי גרשון ונילי בלוק חזרו עם מדליות כסף וארד גם מאליפות אירופה בקיקבוקסינג הנערכת בימים אלה בבילבאו, ספרד. גרשון (21) שזכה לפני מספר שבועות במדליית הכסף בפולין זכה עתה שוב במדלית הכסף באליפות אירופה בקיקבוקסינג לאחר שניצח בנוק דאון מתחרה איטלקי, וכן הביס מתחרים מטורקיה ובולגריה. גרשון הפסיד את הזהב למתחרה מבלארוס בקרב הגמר המותח והצמוד בנקודות.

בלוק (19) שזכתה בזהב באליפות אירופה באגרוף תאילנדי בפולין, זכתה עתה במדליית הארד לאחר שניצחה בהפרשים ניכרים מתחרות מטורקיה ואיטליה. עם זאת, בחצי הגמר בלוק הפסידה בקרב קשה וצמוד להלנה מורטובה הבלארוסית שמחזיקה בתארי אלופת העולם ואלופת אירופה וקטפה גם את האליפות הנוכחית.

ענף הקיקבוקסינג משתייך לענפי הספורט התחרותיים הלא אולימפיים והוא מאוגד ונתמך על ידי התאחדות "אילת" שמסייעת לספורטאים במימון טיסות לתחרויות ומחנות אימונים, ציוד ועוד. בני קוגן, מאמנם של גרשון ובלוק: "נילי ואיתי התחרו בצורה משכנעת נגד הטובים ביותר בעולם. אני גאה בהם על היכולות שהוכיחו ושמח על סדרת הניצחונות שלה זכינו באחרונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully