וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרדת הלא כוחות: דנבר חגגה על סן דייגו

24.10.2014 / 9:17

פייטון מאנינג מסר לשלושה טאצ'דאונים, כולם לידיים של עמנואל סנדרס והברונקוס ניצחו בקלות 21:35 את יריבתם ל-AFC מערב

עמנואל סנדרס אורלנדו פרנקלין דנבר ברונקוס. AP
משחק גדול שלו. סנדרס חוגג/AP

דנבר (1:6) - סן דייגו (3:5) 21:35

הצ'ארג'רס הגיעו למייל היי סיטי עם חלומות על שחזור הניצחון שלהם מהעונה שעברה, מה שיכול היה לפתוח את המאבק על ה-AFC מערב. אלא שחלומות לחוד ומציאות לחוד. כבר בהפסד הביתי ביום ראשון לקנזס סיטי היה ברור שלסן דייגו יש הרבה מה לתקן ותיקונים זה לא משהו שאפשר לעשות ב-NFL בתוך ארבעה ימים, בטח לא כשאתה מגיע להתארח אצל פייטון מאנינג, שהשאיר מאחור את שבירת שיא הטאצ'דאונים של ברט פארב והתפנה לחסל עוד יריבה.

הרבע הראשון עוד התנהל בעצלתיים והסתיים ללא נקודות, אבל דקה וחצי מתחילתו של הרבע הבא, פייטון מצא את עמנואל סנדרס לטאצ'דאון ראשון מבין שלושה שלו במשחק (סנדרס גם סיפק תפיסה מרהיבה בפתיחה). האורחים עוד נלחמו, פיליפ ריוורס הצליח להנדס דרייב קשה ובסיומו למצוא באנדזון את קינן אלן כדי להשוות, 3:07 להפסקה. אבל מאנינג נזקק לשתי דקות וחצי בלבד כדי להחזיר את היתרון עם עוד כדור מדויק לסנדרס, הפעם ל-31 יארד.

משם זה כבר זרם הרבה יותר בקלות. סנדרס תפס את השלישי שלו, ארבע דקות במחצית השנייה. ריוורס נחטף וג'וואן תומפסון חדר מקרוב לאנדזון וקבע 7:28. הצ'ארג'רס צימקו עם טאצ'דאון בדאון רביעי של אנטוניו גייטס, שגם שבר במשחק הזה את שיא היארדים באוויר לשחקן בתולדות סן דייגו. אלא שבתחילת הרבע האחרון, גיחה נוספת לאנדזון של תומפסון סגרה עניין אחרי שדנבר ניצלה מפאמבל. גייטס עוד הספיק לצמק בטאצ'דאון השני שלו במשחק, אבל לא יותר מזה.

פייטון סגר ערב טיפוסי עם 286 יארד ושלושה טאצ'דאונים. הוא חילק את השלל בין סנדרס (120 יארד) ודמאריוס תומאס (105). רוני הילמן רץ ל-109 יארד. ריוורס סיים עם 252 יארד, שלושה טאצ'דאונים גם הוא, אבל שני איבודים. משחק הריצה שלו בקושי היה קיים וברנדן אוליבר נעצר על 36 יארד. ככה, אי אפשר לנצח אצל פייטון והצ'ארג'רס כבר עם שני הפסדים ברציפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully