וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה - הפועל באר שבע: ברדה יעבור מבחן כשירות

24.10.2014 / 8:02

הקפטן לא התאמן לקראת משחק החוץ מול מכבי פתח תקוה (ש', 17:00, ספ' 1). מליקסון וארבייטמן יפתחו. בן שמעון החליט להוריד את מרואן קבהא לספסל, ניקולאס פלצ'וק צפוי להחליפו בהרכב

מחזור 5מחצית25/10/2014
מכבי פתח תקוה
    0
      הפועל באר שבע
      אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
      אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

      טריוויה

      * מפגשים בליגה הראשונה: 75. באר שבע מובילה 21:28, עוד 26 משחקים הסתיימו בתיקו.

      * כשמכבי פתח תקוה מארחת היא מובילה במאזן הניצחונות 11:12. עוד 16 משחקים לא הוכרעו.

      * באר שבע עם ארבעה ניצחונות רצופים על מכבי פתח תקוה, ובשניים האחרונים כבשה שלישיות.

      * מכבי פתח תקוה לא ניצחה את באר שבע ב-8 המפגשים האחרונים ביניהן. שני משחקים הסתיימו בתיקו, את היתר הדרומיים ניצחו.

      * הניצחון האחרון של מכבי פתח תקוה על באר שבע היה ב-2.5.10 וניצחון הבית האחרון היה ב-26.9.09 – 0:3 באורווה ז"ל. דובב גבאי נכנס אז כמחליף לרבע שעה במדי פתח תקוה.

      * מבין שחקני הסגל של באר שבע, אליניב ברדה ושלומי ארבייטמן הם הכובשים המובילים, עם שלושה שערים כל אחד.

      * רן בן שמעון אימן 8 פעמים נגד באר שבע וניצח רק פעמיים. יש לו עוד 3 תיקו ו-3 הפסדים מולה.

      נתונים: דריבליסט

      מכבי פתח תקוה:

      רן בן שמעון הבין שהדרך הטובה ביותר להתמודד עם הזרים שלו, היא לא להנחית נבחנים שמסכנים את מעמדם. המאמן העביר אתמול (חמישי) מסר לדניאל דימוב ואיבן הרצג, כשהחליט לתרגל אותם בהרכב יחד, ולמנוע מצב בו השניים חוששים לעתידם בקבוצה. המשמעות של המהלך הזה היא שתומר אלבז יירד לספסל, אבל לבן שמעון יהיו גם שינויים נוספים, אחד מהם במרכז השדה.

      הקשר מרואן קבהא, שפתח בהרכב בקרית שמונה, לא הגיע לאימון שלשום בגלל בעיה אישית ובאימון אתמול בן שמעון תרגל אותו בהרכב השני. לא ברור האם בן שמעון בחר לספסל את השחקן בעקבות היעדרותו מהאימון, או בגלל סיבה מקצועית. בריאן חרסיסיץ' ומשה לוגסי ימשיכו לפתוח בקישור האחורי. יואכים מונונגה, דור מלמד וניקולס פלצ'וק ישחקו מאחורי קוסטדין אזורוב. בן בן יאיר, גידי קניוק, עוז פרץ ורועי דיין יתחילו על הספסל.

      בן שמעון ערך אתמול אסיפת וידאו לשחקני ההגנה וחלק משחקני הקישור. היום הוא יזמין את השחקנים שלא השתתפו באסיפה אתמול, רובם שחקני התקפה. המאמן שם דגשים טקטיים מהמשחק האחרון. מי שיעמוד על הקווים במשחק הוא העוזר ייטב לוזון, לאחר שבית המשפט המחוזי דחה על הסף את בקשת המאמן לפסול את פסיקת בית הדין של ההתאחדות בעניינו, שקבעה כי הוא מורחק גם מהמשחק הקרוב.

      מרואן קבהא שחקן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
      הסיבה מקצועית? מרואן קבהא/ברני ארדוב

      הפועל באר שבע:

      עד אתמול הבשורה הטובה של אלישע לוי הייתה חזרתו של אליניב ברדה לאימונים מלאים, אלא שברדה לא התאמן היום ומחר יעבור מבחן כשירות שיקבע האם יצטרף לסגל. על פי ההרכב המסתמן, דור מלול יפתח בעמדת המגן הימני במקומו של בן ביטון שלא כשיר לגמרי. אלישע לוי מתלבט האם לפתוח עם הבלם היהודי שבדי שהגיע מכפר סבא, דניאל אסקלינג, שיחליף את טומיסלב פאיוביץ' הפצוע, או עם אובידו הובאן כבלם ורועי גורדנה בקישור. עוד אתמול החליט לוי לפתוח בקישור האחורי עם שניים מבין הובאן, גורדנה וג'ון אוגו וכעת ייתכן ששלושתם יפתחו. בכנפיים תורגלו מאור מליקסון ומאור בוזגלו ובחוד שלומי ארבייטמן. גבאי יפתח כאמור במקום ברדה.

      המאמן הקרין את הוידאו מהמשחק מול רעננה ואמר לשחקנים: "לא שיחקנו טוב. יש דברים שצריך לשפר, כמו איבודי הכדור".

      אליניב ברדה שחקן הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
      ההחלטה תתקבל בסמוך למשחק. ברדה/יוסי ציפקיס

      יעמדו למבחן

      מכבי פתח תקוה: איבן הרצג

      אחרי שעבר סדרת חינוך, איבן הרצג הפנים את המסר והבין שהוא זקוק לשיפור עצום ביכולת כדי להפוך לשחקן הרכב אצל בן שמעון. לא ברור מה עבר על הרצג בקיץ, אבל העובדה שהפך מהבאנקר הכי גדול בהרכב של הלוזונים לשחקן שמתחנן לראות דשא, אינה מלמדת על תהליך בריא. נגד ההתקפה של הפועל באר שבע, המבחן שלו רק הולך ומתעצם.

      הפועל באר שבע: דור מלול

      כבר שנים שבהפועל באר שבע מחפשים מגן ימני שיוכל להתעלות מעל הביקורות של הקהל. אביתר אילוז נדחק לספסל, בן ביטון פילס את דרכו להרכב, אבל אלישע לוי בוחר להמר דווקא על המגן הכי התקפי שלו, מתוך תבנית משחק ברורה ומתוך הנחה שביטון עדיין לא כשיר במאה אחוז. מלול הגיע לבאר שבע על תקן סותם חורים. בהתחלה אלישע לוי השתמש בו בעיקר בתור קשר, היום מבין המאמן שהוא יכול לנצל את המהירות שלו לטובת שחקני החלק הקדמי.

      הרכבי הקבוצות

      שופט: ארז פפיר
      אצטדיון: שלמה ביטוח (פתח תקוה)
      קהל: 2950

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        4
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully