וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: ברוך שמאילוב זכה במדליית ארד באליפות העולם עד גיל 21

24.10.2014 / 7:56

הג'ודוקא הישראלי חגג במיאמי את המקום השלישי בעולם אחרי שניצח בשלושה קרבות, הפסיד בחצי הגמר, אבל גבר על אלוף אירופה מהשנה שעברה, בוגדן יאדוב

אלוף אירופה עד גיל 21, ברוך שמאילוב (66 ק"ג) ממשיך להביא כבוד לג'ודו הישראלי. הלילה (בין חמישי לשישי) זכה הישראלי במדליית ארד באליפות העולם לג'וניור שנערכת במיאמי. שמאילוב עבר שלושה סיבובי מוקדמות בדרך לחצי הגמר. תחילה הוא הכניע באיפון את טלמן ואלייב מאזרבייג'אן, בהמשך הוא פגש את הושג'לדי דנטארוב מטורקמניסטן וניצח גם אותו באיפון ובקרב על העלייה לחצי הגמר הוא גבר גם על הספרדי אדריאן פרננדס לברדו.

אלא שבחצי הגמר רצף הניצחונות של הישראלי נעצר עם הפסד באיפון להיפומי אבה היפני, תוצאה ששלחה אותו להתחרות על מדליית הארד שם הוא פגש את בוגדן יאדוב האוקראיני, אלוף אירופה מהשנה שעברה, עם איפון שהגיע 1:52 דקות מתחילת הקרב סידר לישראלי את המקום השלישי בתחרות.

ברוך שמאילוב ג'ודוקא ישראלי.
בתמונה לריו 2016. ברוך שמאילוב

אורן סמדג'ה, מאמן נבחרת ישראל, בירך על ההישג: "ברוך עבד טוב בתחרות, נלחם עד לסיום הקרבות שלו בלי לוותר וזאת תכונה מוערכת אצלו. יש לנו איכות גבוהה של ספורטאים בנבחרת. ברוך מהשנה הבאה יתחיל להתחרות בתחרויות הבוגרים ויתמודד על הכרטיס לריו 2016".

באותה קטגוריית משקל, רודיק גולד סיים במקום השביעי אחרי שניצח בשלושה קרבות והפסיד בשניים. ב-60 ק"ג, דניאל בן דוד ואסף אלמוג הפסידו בקרבות במוקדמות. ב-55 ק"ג גיא סלומנסקי ניצח בקרב אחד והפסיד בשני. ב-73 ק"ג טוהר בוטבול ניצח בשני קרבות והפסיד באחד.

אצל הנשים, תימנה נלסון לוי פספסה הזדמנות לזכות במדליית הארד (57 ק"ג) אחרי שהיא השיגה שני ניצחונות במוקדמות, ובקרב השלישי היא הפסידה ונשלחה לבית הניחומים שבו היא ניצחה פעם אחת והפסידה בקרב המכריע על מדליית הארד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully