וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התלבטות של הרגע האחרון בבית"ר בנוגע להחתמת סאני

23.10.2014 / 13:39

התנאים סוכמו והחלוץ עבר בדיקות רפואיות, אך בית"ר משהה את החתימה ודורשת להכניס סעיף שחרור מהחוזה עד ינואר במקרה של פציעה. סאני נוטה להסכים. הקשר בן מלכה הגיע להתרשמות בקבוצה

האם סאני עמנואל לא יחתום בבית"ר ירושלים בסופו של דבר? לאחר ששלשום סוכמו כל תנאיו של החלוץ ולאחר שאתמול הוא עבר בדיקות רפואיות מקיפות, בבית"ר ישנה התלבטות של הרגע האחרון בנוגע לצירוף החלוץ ומסיבה זאת עדיין לא נחתם חוזהו. הבעלים אלי טביב התייעץ עם מספר גורמים בנוגע לשחקן ועדיין לא קיבל החלטה סופית האם לצרפו.

השחקן, שציפה לחתום אתמול על חוזהו, נפגע מכל האירועים והחליט שלא להופיע יותר לאימונים עד אשר ייחתם חוזהו. היום השחקן לא הגיע לאימון הקבוצה והבהיר כי אם עד הערב הנושא לא ייסגר הוא יעזוב את הארץ. שתי קבוצות מליגת העל רוצות לראות את השחקן במספר ימי התרשמות, אך כרגע השחקן נחוש לעזוב את הארץ במקרה שלא יישאר בבית"ר.

אחת הסיבות לעיכוב בעסקה היא דרישת בית"ר לאפשר את שחרורו של השחקן בכל רגע נתון עד לחודש ינואר, אם תהיה לו פציעה חוזרת. השחקן הבהיר כי הוא בריא ואין לו בעיה עם סעיף שכזה, וכאמור, ימתין עד הערב להחלטת הבעלים אלי טביב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התלבטות של הרגע האחרון. סאני, מימין/מערכת וואלה!, צילום מסך

בית"ר חזרה היום להתאמן לאחר שאתמול זכו השחקנים ליום חופש. באימון לפני החופש ערך המאמן מנחם קורצקי אסיפה בה אמר לשחקנים: "הייתה לנו מחצית ראשונה מצויינת מול אשדוד והיינו צריכים להכריע את המשחק במחצית הזאת. חבל שהלכנו אחורה לקראת הסוף, צריך לדעת לנצח גם 0:1 שיש ירידה בקצב". לדני פרדה אמר המאמן: "אף אחד לא כועס עליך על ההחמצה. ברור לי שאתה רצית להבקיע יותר מכולם".

לקראת המשחק מול הפועל תל אביב צפוי המאמן לתרגל את אותו הרכב שפתח במושבה, אם כי גם תומר סוויסה ודני פרדה נמצאים בתמונה ונראה כי רק בערב לפני המשחק תתקבל ההחלטה הסופית. בבית"ר נותנים עדיפות למנויים לרכישת כרטיסים למשחק עד הערב. לאחר מכן יוצאו 700 הכרטיסים האחרונים למכירה לקהל הרחב וצפויים לאזול. בסך הכל כ-4,400 אוהדי בית"ר צפויים להגיע לבלומפילד ביום שני.

הקשר בן מלכה, ששיחק בעונה שעברה בהפועל רעננה ומכבי נתניה, הגיע למספר ימי התרשמות בקבוצה. מלכה שיחק בעבר תחת שרביטו של קורצקי ברעננה ורמת השרון, ובעונה שעברה, כששיחק ברעננה, הוא כבש נגד בית"ר שער שוויון בדקות הסיום ב-1:1 שנערך בטדי.

מנחם קורצקי מאמן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
חזרה לשגרה. קורצקי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully