וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסטווינד: "קיבלנו את הקבוצה הטובה בארץ, נבוא לנצח את מכבי ת"א"

23.10.2014 / 13:15

בהפועל חיפה מקווים שהמנהלת תחליט לקיים את חצי גמר הטוטו נגד מכבי תל אביב בסמי עופר, וכך יגברו סיכוייה להעפיל לגמר. ריקטס בספק לקרית שמונה, קאלונאס, שנקנס על התנהגותו, שב לסגל

one

חלוצה הקנדי של הפועל חיפה טוסיין ריקטס סובל ממתיחה בשריר האחורי והוא בספק למפגש מול עירוני קרית שמונה בשבת. ריקטס לא התאמן ביומיים האחרונים וביום שישי יתברר אם הוא יכול להיות בסגל או שמא המאמן ראובן עטר יצטרך להסתדר בלעדיו. גם עומר ורד סובל מכאבים חזקים ברגלו ולא התאמן היום, אך ההערכה בחיפה שהמגן יוכל לקחת חלק במשחק. מי שצפוי לחזור לסגל הוא מינשאוגאס קאלונאס שנקנס בתחילת השבוע ב-7,000 דולר על התנהגותו לאחרונה.

טוסיין ריקטס שחקן הפועל חיפה. קובי אליהו
ביום שישי יתברר אם יש לו מקום בסגל. ריקטס/קובי אליהו

ראובן עטר עדיין לא החליט על ההרכב, אך עושה רושם שמהראן לאלה יישאר בהרכב ולא ברור אם המאמן יפתח עם שני חלוצים או שמא אוסיי מוואלי יפתח על הספסל. אושרי רואש יחזור להרכב על חשבונו של גל כהן המורחק, כשלמרות החזרה בחיפה מעריכים שעטר ישאיר לטאדאס קיאנסקאס את סרט הקפטן.

במקביל להכנות למשחק בשבת בחיפה עסקו במועדון גם בהגרלת גביע הטוטו מול מכבי תל אביב. בהפועל חיפה מקווים מאוד שבמנהלת הליגה יחליטו לערוך את חצי הגמר באצטדיון סמי עופר, מה שעשוי להגביר את הסיכויים לנצח את האלופה ולהעפיל לגמר. "קיבלנו משחק מול הקבוצה הכי טובה בארץ", התייחס אור אוסטווינד להגרלה, "אבל במשחק אחד הכול אפשרי. זה מפעל חשוב למועדון, שיכול גם לעזור כלכלית. נבוא לנצח ולשמור על גביע הטוטו, כי כזכור - אנחנו מחזיקת גביע הטוטו?. כשנשאל אוסטווינד אם זכייה בגביע תגרום להם לדרוש מכשירי פלזמה, זכר להבטחה של יואב כץ שלא מומשה מהזכייה הקודמת, אמר: "אנחנו מקצוענים ולא מתעסקים בזה בכלל".

עוד באותו נושא

קאלונאס התנצל בפני שחקני הפועל חיפה: "צריך את תמיכתכם"

לכתבה המלאה
אופיר דוידזאדה שחקן הפועל באר שבע מול אור אוסטווינד שחקן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
לא חושב על הפלזמות של יואב כץ. אוסטווינד/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully