וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פארגו: "העובדה שצסק"א עדיין משלמת לי לא תשפיע. אני רוצה לנצח"

23.10.2014 / 10:59

גארד מכבי תל אביב דרוך לקראת קבוצתו לשעבר: "המאמן התחלף, לא מכיר אותו ואת השיטות שלו". על החיסרון של סמית' וטיוס: "המאמץ הוא קבוצתי" (19:00, שידור ישיר בוואלה! ספורט ובאפליקציות)

קובי אליהו

מכבי תל אביב תערוך הבוקר (חמישי) אימון קליל לקראת המשחק הפיקנטי הערב מול צסק"א מוסקבה (19:00, שידור ישיר בוואלה! ספורט ובאפליקציות). כזכור, הצהובים ישחקו בסגל חסר, זאת לאחר שאלכס טיוס ודווין סמית' לא טסו עם הקבוצה. נייט לינהארט, שלא זכה לדקות משחק בליגה וביורוליג עד כה, צפוי לקבל דקות בכורה במפעל הערב.

מי שיגיע למשחק עם מוטיבציה מוגברת הוא ג'רמי פארגו, שעזב את הרוסים לאחר שלא הרבה קיבל דקות משחק בעונה שעברה. פארגו נשאל לגבי תחושותיו האישיות לקראת המפגש, והעדיף לענות על כך בלקוניות: "זה בסך הכול עוד משחק כדורסל, רק עם שחקנים טובים יותר ואנחנו רוצים לבוא ולעשות את מה שאפשר כדי לנצח, אני רוצה לנצח במשחק ולא מעניינים אותי הדברים שמסביב. העובדה שצסק"א עדיין משלמת לי לא תשפיע. כל מה שחשוב זה להגיע ולשחק כקבוצה כדי לנצח".

ג'רמי פארגו מכבי תל אביב. מגד גוזני
"זה בסך הכול עוד משחק כדורסל, רק עם שחקנים טובים יותר". פארגו/מגד גוזני

על החיסרון של דווין סמית' ואלכס טיוס אמר הגארד: "זה מאמץ קבוצתי, אנחנו חייבים לשחק כקבוצה ונקווה שנוכל לשחק טוב יותר ממה ששיחקנו עד כה. סופו? סופו בסדר, הוא מתאמן ועובד קשה כדי לחזור לכושר, אבל אפשר להתאמן כל היום על ההליכון, זה עדיין קשה לחזור לכושר משחק".

"קשה מאוד לחזות מה יהיה במשחק", הוסיף פארגו, "המאמן התחלף ואני לא מכיר אותו ולא את השיטות שלו. אני כן יכול להגיד שצסק"א תהיה טובה גם השנה, יש להם מספר שחקנים טובים שהמשיכו מהעונה שעברה, וזאת עדיין חבורה מוכשרת שיכולה להשיג ניצחונות. צסק"א הפסידה למכבי בעונה שעברה, אבל אני לא חושב שלמה שקרה בפיינל פור תהיה השפעה על המשחק, זה משחק בשלב הבתים כך שהאווירה תהיה שונה. צסק"א מתכוננת לכל משחק כמו כל קבוצה אחרת, עושים סקאוט, לומדים מה השחקן היריב אוהב לעשות, ומה הקבוצה אוהבת לעשות ופשוט צריך לעשות את המיטב".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
סופוקליס שחורציאניטיס שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"אפשר להתאמן כל היום על ההליכון, זה עדיין קשה לחזור לכושר משחק". שחורציאניטיס/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully