וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה תציע הארכת חוזה לאייל משומר ועידן ורד

23.10.2014 / 8:17

במועדון החליטו: המגן יישאר בעונה הבאה, לקשר יוצע חוזה ארוך תוך התחשבות במקרה שירצה לצאת לאירופה. שראנוב ייפגש עם ההנהלה. בניון ייעדר מול רעננה ובספק גדול גם לבאר שבע, אוחיון: "בטוח שנהיה בצמרת"

צילום: אדריאן הרבשטיין עריכה: קשת סידי

במכבי חיפה החליטו להציע חוזים חדשים לאייל משומר ועידן ורד. השניים עדיין לא קיבלו פניה רשמית מהמועדון, אבל במועדון נערכים כעת להארכת ההסכמים עם שחקנים המסיימים חוזה בקיץ הנוכחי, כדי למנוע מקרים בהם המועדון נאלץ לוותר על שחקנים משום שלא הצליח להגיע איתם להסכם על הארכת החוזה לפני חודש ינואר. במועדון מרוצים מאוד מהיכולת של אייל משומר, שגם בלט במשחקי הנבחרת.

אדין צוצאליץ', אייל משומר, מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
בקבוצה מרוצים ממנו. משומ, משמאל/אדריאן הרבשטיין

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, ורד שמחזיק בדרכון רומני יקבל הצעה לחתום על חוזה ארוך טווח. "בשבועות הקרובים יהיו התפתחויות בעניין", אמר גורם הבקיא בפרטים. במקרה של ורד, שרושם שיפור מאז תחילת העונה בין היתר בזכות מחנה אימונים מוקדם שקיים בצרפת, המועדון לא יכניס סעיף יציאה לחו"ל אך יתחשב במקרה בו ירצה לבצע מעבר לאירופה.

שחקן נוסף שמסיים חוזה בתום העונה הוא אדין צוצאליץ', אבל אם לא יגלה יציבות, יסיים את דרכו בקבוצה.

במועדון החליטו לדלג מעל פרשת ההדלפות, ובשלב זה לא עוסקים בנושא יותר. המאמן אלכסנדר סטנוייביץ' העביר מסר אחרון לשחקנים, לפיו הוא מבקש שלא להדליף נושאים טקטיים. ההערכה היא שאם הקבוצה תנצח את שני המשחקים הקרובים, מול הפועל רעננה ובאר שבע, המאמן יוותר על הקנסות שאמורים לחול גם על עובדים זוטרים. הנשיא יעקב שחר שוחח עם סטנוייביץ' למרות שביקר בנסיעת עסקים בחו"ל. למקורביו אמר כי הוא מרוצה מדרך העבודה של הסרבי במכבי חיפה. בצל הדברים הללו, שחקנים בקבוצה הודו אתמול כי מעידה נוספת מול הפועל רעננה עשויה להוביל לכדור שלג. יוסי בניון ייעדר מהמשחק, ונמצא בספק גדול גם למשחק הבא מול הפועל באר שבע.

"אנחנו מצפים להוציא אחוז נקודות גבוה יותר", הודה מתן אוחיון באימון של הירוקים. "אנחנו שמים את מכבי תל אביב מאחורינו ואנחנו עם הפנים להפועל רעננה. אנחנו לא נמצאים בלחץ, אנחנו מבינים את המטרות שלנו. לא נפלנו מול מכבי תל אביב, ואם היינו מנצלים את המצבים, דברים היו נראים אחרת. אני בטוח שנהיה בצמרת".

לקראת רעננה: "יש לנו אצטדיון ביתי וקהל נהדר, אין סיבה שלא ניקח את שלוש הנקודות".

על השינוי בתפקודו תחת סטנוייביץ': "הגעתי כשחקן הגנה, אבל גם בקרית שמונה החלפתי כמה תפקידים. מה שהמאמן יבקש ממני אנסה לעשות הכי טוב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מאמן מכבי חיפה אלכסנדר סטנוייביץ'. אדריאן הרבשטיין
מבקש, אל תדליפו נושאים טקטיים. סטנויביץ'/אדריאן הרבשטיין

בנושא אחר: כפי שפורסם אתמול, השוער בויאן שראנוב מתכוון לנחות בישראל עוד היום, במטרה להסדיר את ענייניו מול המועדון. שראנוב טוען כי לא קיבל שלוש משכורות מאז תחילת העונה. לעניין הזה קדם סיכום עקרוני בין נציגו הסרבי למכבי חיפה, לפיו השחקן לא יקבל משכורת עד שימצא קבוצה ואז שכרו יושלם במידת הצורך, אבל השוער הבהיר לחבריו כי הסיכום הזה היה על רקע הנחה שימצא קבוצה במהלך הקיץ.

שחקן מכבי חיפה יוסי בניון. אדריאן הרבשטיין
עדיין לא מתאושש. בניון/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully