וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנקו: "אף אחד לא מחכה לנו, היינו רכים ונאיבים מדי"

22.10.2014 / 22:31

מאמן הפועל ירושלים ניסה להתעודד לאחר ההפסד השני ביורוקאפ: "היינו יהירים רבע האחרון, אבל אני מאמין שנעלה מהבית ונוציא הרבה מהעונה הזו. דקות לישראלים? לא עונה לאף אחד". יניב גרין נפצע

מאמן הפועל ירושלים דני פרנקו. קובי אליהו
מקום לדאגה? פרנקו/קובי אליהו

הפועל ירושלים הסתבכה הערב (רביעי) לאחר שרשמה את הפסדה השני ברצף ביורוקאפ עם 79:78 מאכזב לוולגוגראד הרוסית. האדומים קיוו לספתח מוצלח למשחקים האירופיים בארנה, אבל הופיעו למשחק רק לדקות בודדות ברבע השלישי.

הרוסים, שפיטרו את המאמן ערב המשחק, התעוררו בדיוק בזמן כדי לבצע קאמבק מפיגור דו ספרתי ברבע האחרון ולנצח את המשחק. טוני גפני החטיא את הזריקה המכריעה ממצב נוח שתי שניות לסיום. בשבוע הבא ירושלים תנסה לתקן במשחק ביתי מול פרטיזן בלגרד, ושבוע לאחר מכן תצא למשחק חוץ קשה אצל פלוישטי הרומנית, שמסתמנת כאחת הקבוצות החזקות בבית (מאזן 0:2 עד כה).

שחקן הפועל ירושלים בר טימור מול שחקן הפועל חולון שלומי הרוש. ברני ארדוב
"הוא נתן לנו כמה דקות טובות". טימור/ברני ארדוב

"התחלנו להיות יהירים ברבע האחרון", אמר מאמנה המאוכזב של הפועל ירושלים, דני פרנקו. "היה פה קהל פנטסטי שדחף אותנו גם כשהיינו למטה, אבל אנחנו צריכים להיות יותר יעילים. זה משהו שנצטרך לעשות תוך כדי העונה כי אף אחד לא מחכה לנו. היו לנו הרבה דקות שהיינו רכים ונאיביים מדי וזה לא דבר שיכול לקרות לאורך זמן. זו לא ההתחלה שרצינו, אבל יש לנו עוד משחקים לפנינו ונעשה את העבודה שלנו. הקבוצה שלנו לא בנויה ליורוליג, לא צריך להגזים, וגם ליורוקאפ - יש הצהרות בין הצהרות לחוד ומציאות לחוד. יש לנו קבוצה טובה, אני מאמין שנעלה מהבית הזה, ועם מה שיש לנו פה נוציא הרבה. אנחנו יכולים להפסיד משחקים ונפסיד משחקים, אבל בכל הרכב אנחנו צריכים להיות יותר אינטנסיביים. זה לא קל, זה מאכזב, אנחנו נפסיד עוד משחקים, אבל כשבנינו הפרש ויצאנו כמו שצריך ברבע הראשון חבל לקלקל את זה עם יהירות. זה לא דבר שאני אוהב וכפי שאני מכיר את המערכת - אף אחד אחר לא אוהב".

על העובדה שלמשך דקות רבות ברבע האחרון שיחק עם חמישה אמריקאים אמר המאמן המפסיד: "אני לא עונה לאף אחד, אנחנו לא צריכים דין וחשבון לאף אחד. אם אני בא ומתחיל לעשות אפליה בכלל דרכונים, אלה לא מקומות אליהם אנחנו רוצים להגיע. הקבוצה הזאת רוצה להצליח. היום חסרנו את יותם, ליאור עוד ייתן משחקים טובים, עם מה שיש לנו נלך למלחמה וזה לא משנה איפה בנאדם נולד".

לגבי יותם הלפרין ויניב גרין הפצועים, הוסיף פרנקו: "אני מאוד מקווה שיותם יהיה כשיר ליום ראשון, חשבתי שהוא ישחק היום, אבל לאחר שהאורטופד הבהיר לי את הסיכון החלטתי אחרת. אז למרות שהיה מדובר במשחק חשוב, הבריאות של שחקן היא לפני הכל. יניב נפצע בכף היד בתחילת המשחק ולא יכול היה לחזור לשחק. אני מקווה שהוא בסדר. מדובר בשני שחקנים מרכזיים בקבוצה".

עוד באותו נושא

יורוקאפ: הפועל ירושלים הפסידה 79:78 לוולגוגראד בבית

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully