וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צסק"א - מכבי תל אביב: "מוכנים לאתגר, רוצים ניצחון"

22.10.2014 / 21:01

אלופת אירופה תשחק ברוסיה (ה', 19:00, ישיר בוואלה! ובאפליקציות) ללא דווין סמית' ואלכס טיוס, אבל ג'ייק כהן מאמין

one

בווידאו: ניצחונה של מכבי תל אביב באילת

אחרי שפתחה את שלב הבתים ביורוליג עם ניצחון ביתי על לימוז' הצרפתית, מכבי תל אביב תקיים מחר (חמישי, 19:00, שידור ישיר בוואלה! ובאפליקציות) את משחק החוץ הראשון שלה בעונה האירופית, כשתתארח אצל צסק"א מוסקבה. הצהובים עברו את הרוסים בחצי הגמר הבלתי נשכח בעונה שעברה, עם סל הניצחון של טייריס רייס בדרך אל הזכייה בתואר הנכסף, וכעת צסק"א מחפשת נקמה.

הסגל של גיא גודס רחוק מלהיות אופטימלי. מכבי תל אביב המריאה בצהריים לרוסיה ללא דווין סמית' הפצוע וללא אלכס טיוס - שני השחקנים שנעדרו גם מהמשחק במוסקבה בעונה שעברה, אז הובסו הצהובים ב-35 נקודות הפרש - אבל לפחות ג'רמי פארגו יגיע חם, עם הרבה רצון להוכיח לקבוצתו בעונה הקודמת שהוא היה ראוי ליותר.

הערב יזכו השחקנים למנוחה ומחר תערוך הקבוצה אימון קל. טיוס עורך אימונים אישיים, כשהמאמן גיא גודס העריך שביום שישי ישוב טיוס לאימוניה של הקבוצה.

שחקן מכבי תל אביב דווין סמית'. קובי אליהו
היעדרות משמעותית. דווין סמית'/קובי אליהו

ג'ייק כהן אמר לוואלה! ספורט לקראת המשחק: "אנחנו מאוד מרוצים מהדרך בה נראינו בשבוע שעבר מול לימוז', ומכך שפתחנו את העונה בצורה כזו מול הקהל שלנו. עכשיו אנחנו יוצאים למשחק חוץ. אין ספק שזה יהיה קשה, אבל אנחנו מרגישים שאנחנו מוכנים לאתגר מול צסק"א ורוצים להשיג ניצחון מולם".

כהן הוסיף: "זה הולך להיות משחק בין שתי קבוצות נהדרות עם מצ'-אפ טוב. יש הרבה מאוד כישרון בשתי הקבוצות, כך שזה הולך להיות משחק טוב לשחק בו וגם לצפות בו. היכולת שלי עד כה? אני שמח מאוד על ההזדמנות שניתנת לי להראות ולעשות את מה שאני יודע. אני מקבל יותר דקות ופשוט מנסה לעשות את המיטב".

צסק"א, אותה מאמן העונה היווני דימיטריס איטודיס, הביסה בחוץ את אלבה ברלין 68:84 במחזור הפתיחה. מילוש תאודוסיץ' אמר לקראת המשחק: "לשתי הקבוצות יש היסטוריה מפוארת של מפגשים. המשחקים בין שתי הקבוצות תמיד מעוררים ציפיות ומספקים כדורסל נהדר. מכבי ניצחה אותנו בפיינל פור בעונה שעברה, אז בהחלט יש לנו מה להוכיח במשחק מולם. מצפה משחק קשה. למרות שדייויד בלאט כבר לא מאמן את מכבי, הם שומרים על אותה דרך ושחקני ומפתח, ומציגים רצון ומלחמה על הפרקט".

שחקן מכבי תל אביב ג'ייק כהן. קובי אליהו
מרוצה מההזדמנות שקיבל. ג'ייק כהן/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully