וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן יריבת הפועל ירושלים הערב פוטר מתפקידו

22.10.2014 / 12:57

ולנטין ברסטנב לא הגיע עם קראסני וולוגוגראד ומי שינהל את המשחק של הקבוצה הרוסית (20:20, ערוץ 50) יהיה הנשיא גראסימנו או אחד מעוזרי המאמנים. גפני: "רוצים לפצות על ההפסד מהשבוע שעבר"

מאמן הפועל ירושלים דני פרנקו. קובי אליהו
מחפשים ניצחון ראשון ביורוקאפ. פרנקו/קובי אליהו

בהפועל ירושלים מתכוננים אמנם למשחק היורוקאפ מול קראסני וולגוגראד הרוסית הערב (רביעי, 20:20, ערוץ 50), אבל בקבוצה הופתעו לגלות כי מאמן הקבוצה היריבה, ולנטין ברסטנב, לא הגיע עם הקבוצה לאחר שפוטר מתפקידו. הרוסים ערכו אתמול אימון בארנה החדשה ללא המאמן, ובירושלים לא ידעו לספר אם מי שידריך את הקבוצה יהיה נשיא הקבוצה דמיטרי גראסימנו או אחד מעוזרי המאמנים. קראסני וולגוגרד רשמה הפסד במחזור הפתיחה ביורוקאפ 81:75 לפלוישטי.

עם זאת, הצרות בקבוצה הרוסית לא משפיעות על מטרתם של הירושלמים להשיג ניצחון לאחר שהפסידו בשבוע שעבר 80:76 לבאנביט הטורקית במחזור הפתיחה של היורוקאפ. בירושלים יודעים שהפסד נוסף יגרום ללחץ בקבוצה. טוני גפני אמר לקראת המשחק: "אנחנו רוצים לפצות על ההפסד שלנו בשבוע שעבר. כולם מודעים לכך שיש לנו יריבות קשות בבית ואנחנו צריכים לדאוג לעסקים שלנו בבית. מדובר בקבוצה מוכשרת מאוד. כמונו, גם היא הפסידה בשבוע שעבר וגם היא מגיעה כדי להילחם על החיים שלה. ננסה לעשות את המיטב ולעלות למאזן 1:1 ביורוקאפ".

קראסני וולגוגרד הגיעה אשתקד לשמינית גמר ליגת ה-VTB ולחצי גמר הגביע הרוסי. בשורות הקבוצה משחקים לא מעט שחקנים עם עבר בליגת העל - רומיאו טראוויס, אקס ברק נתניה וגלבוע/גליל, די ג'יי קנדי, ששיחק אשתקד בהפועל חולון ומרכוס קאזין ששיחק בגלבוע/גליל בעונת האליפות. מלבד השלושה, מחזיקה הקבוצה בדיאנדרה קיין שהגיע ממכללת מרשל, ברנרד קינג ואנטון פונקרשוב הוותיקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully