וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי בית"ר בשער 8: הסיכום בין הפועל ת"א לעמותת האוהדים

ההנהלה פירטה את עלויות האבטחה הגבוהות, והעמותה ויתרה על דרישתה למכור רק לאוהדי האדומים כרטיסים לשער 8. יו"ר "האדומים": "לא הסכמנו למכירת כרטיסים לשער 8 לכאלה שאינם אוהדי הפועל"

one

עלויות אבטחה גבוהות והכנסה של רבע מיליון שקלים למועדון האדום גרמו להנהלת הפועל תל אביב ולעמותת האוהדים להסכים למכור לאוהדי בית"ר כרטיסים לשער 8 בבלומפילד. חרף הדיווחים על כעס של אוהדי הפועל תל אביב על המועדון בגין ההחלטה לאפשר לאוהדי בית"ר לקנות כרטיסים לשער 8, מתברר כי החלטתו של חיים רמון על צעד זה הייתה בהסכמה מלאה עם עמותת האוהדים.

לפני כחודש ימים בערך התקיימה פגישה בין הנהלת הפועל תל אביב ורמון לבין עמותת האוהדים. שם נקבע כי עמותת האוהדים תצא במבצע של מנויים ליציעים 5-7 ויציע 13. המטרה היא למלא את אותם יציעים כדי שאוהדים של המועדון האדום ללא מנוי שירצו להגיע למשחקים מול הקבוצות הגדולות יהיו חייבים לקנות כרטיסים לשער 8. כשלפני כל משחק גדול תיתן הנהלת הפועל קדימות לאוהדי הקבוצה לרכוש לכרטיסים לשער המדובר ואם יהיה ביקוש ליציע זה הוא יהיה מאוכלס באוהדי הפועל תל אביב.

המבצע הושק בסופו של דבר רק אתמול. אך עוד לפני שזה קרה פנה משרד הכרטיסים בימות להנהלת הפועל וביקש לרכוש את הכרטיסים לשער 8 בשביל אוהדי בית"ר. הכנסה של כרבע מיליון שקלים הובטחה להפועל תל אביב, הסובלת גם כך מבעיות כספיות. הנהלת הקבוצה פנתה לעמותת האוהדים ופרשה בפניהם את עלויות האבטחה הגבוהות במשחק, שאמורות לכסות כ-300 סדרנים וכמעט עוד 300 שוטרים. לאחר התייעצות החליטה העמותה לוותר על הדרישה שלה למכור לאוהדי הפועל כרטיסים לשער 8 בגלל העלויות הכספיות וההכנסה הגבוהה שאמורה להיכנס ממכירת הכרטיסים לאוהדי בית"ר ובכך המהלך אושר סופית.

בעלים הפועל תל אביב חיים רמון. ברני ארדוב
יש לשלם לכ-300 סדרנים וכמעט עוד 300 שוטרים. רמון/ברני ארדוב

למרות ההסכמה על פתיחת שער 8 לאוהדי בית"ר, חברי העמותה הזהירו אתמול את ראשי הפועל תל אביב כי צעד כזה בדרבי בעוד פחות משבועיים יישלל על הסף ויגרום לתגובות חריפות מצדה ומצד אוהדים נוספים. הודעת העמותה והמועדון אתמול: "מועדון הפועל ת"א בשיתוף עם עמותת 'האדומים' יוצאים במבצע מנויים מיוחד לאוהדי הקבוצה ולבעלי מנויים לעונת 2014/15. במסגרת המבצע יימכר מנוי לשערים 5 ו-7 במחיר של 790 ש"ח. אוהדי הקבוצה המחזיקים במנוי תקף יוכל לרכוש במסגרת המבצע מנוי לשער 13 במחיר של 790 ש"ח בלבד. קהל אוהדי הפועל שלא מחזיק במנוי תקף יוכל לרכוש 4 מנויים לשער 13 במחיר מיוחד של 3,500 ש"ח (875 ש"ח למנוי). אנו רואים חשיבות גדולה בהיבט הכלכלי והמקצועי בצביעת בלומפילד באדום. האצת קצב מכירת המנויים זו הדרך היחידה להחזיר את הצבע האדום לשער 8 כבר בדרבי הקרוב".

למרות הדברים, יו"ר עמותת "האדומים", אלי פסטמן, התייחס הבוקר לפרסומים השונים לגבי החלטת הפועל תל אביב למכור כרטיסים לשער 8 לאוהדי בית"ר ירושלים והציג דעה שונה: "העמותה, ואני בראשה, מעולם לא נתנו הסכמתנו למכירת כרטיסים לשער 8 לאוהדים שאינם אוהדי הפועל. כל ניסיון להציג ולדווח על הסכמה שכזאת הוא שקרי. למעשה, העמותה הציגה בפני ראשי המועדון תכנית עסקית ברורה ובעלת כדאיות כלכלית למכירת מנויים או מיני מנויים לשער 8 עבור אוהדי הפועל. לצערי הרב, תכנית זאת נדחתה על ידי מקבלי ההחלטות במועדון".

ולעניין אחר. הפועל תל אביב הודיעה היום שיושב הראש אמיר לובין עדכן את את חיים רמון ואיל ברקוביץ' שבהתחשב במצב הכלכלי של המועדון הוא מוותר על שכרו. רמון, על דעת ברקוביץ', ביקש מלובין שימשיך לשאת בתפקידים אותם נשא ללא שכר ונענה בחיוב.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אוהדי בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
יצבעו את שער 8 בצהוב-שחור. אוהדי בית"ר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully