וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל סם נחתך מדאלאס קאובויס

21.10.2014 / 22:47

הקבוצה הטקסנית הודיעה על פרידה מהשחקן, שהיה ההומוסקסואל המוצהר הראשון שנבחר אי פעם בדראפט והצטרף אליה בתחילת ספטמבר, לאחר שנחתך מסנט לואיס. סם: "זה מאכזב, אבל אמשיך להיאבק"

מייקל סם דאלאס קאובויס. L.G. Patterson, AP
יצטרך לנסות את מזלו במקום אחר. סם/AP, L.G. Patterson

החיבור בין מייקל סם ודאלאס קאובויס הגיע לסיומו הערב (שלישי), לאחר שהאנד ההגנתי, שהיה לשחקן ההומוסקסואל המוצהר הראשון שנבחר בדראפט ה-NFL, נחתך מקבוצת האימונים של הטקסנים, כחודש וחצי לאחר שהוחתם.

סם הגיע לדאלאס בשלישי בספטמבר, שלושה ימים לאחר שהקבוצה שבחרה בו במקום ה-249 בדראפט, סנט לואיס ראמס, החליטה כי הוא לא יהיה חלק מסגל 53 השחקנים שיפתחו את העונה במדיה וניפתה אותו. השחקן עבר לוויברס ומשם דאלאס לקחה אותו והוא הצטרף לקבוצת האימונים שלה.

אלא שלאחר שבעה משחקים ובעוד הקאובויס מובילים את הליגה עם מאזן 1:6 מצוין, החליטו בדאלאס שאין להם עוד צורך בשחקן והודיעו על פרידה ממנו. במקומו הוחתם לקבוצת האימונים הליינבקר טרוי דייויס.

סם, שנפרד בצורה יפה גם מסנט לואיס לאחר שזו ויתרה עליו, צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "אני רוצה להודות למשפחת ג'ונס ולכל ארגון הקאובויס על ההזדמנות וגם לחברים שלי, המשפחה, החברים לקבוצה והאוהדים על התמיכה. זה אומנם מאכזב, אבל אקח את השיעורים שלמדתי כאן בדאלאס ואמריך להיאבק על ההדמנות להוכיח שאני יכול לשחק בכל יום ראשון".

  • עוד באותו נושא:
  • מייקל סם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully